Fitness Seller

iedereen die een mp3 heeft nogmaals ff..

Bezoekers in dit topic

CQ_Demolisher

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
1
iedereen die een mp3-speler heeft nogmaals ff..

eventjes

iedereen die een mp3 heeft ff posten?zo een soort vergelijkend waren onderzoek opzetten :P

[Abeelding niet meer beschikbaar]
I KNOW THANKS

iedereen heeft wel een mp3'tje denk ik... of
bedoel je portable mp3 speler :)
ik had een nika psa 128 maar hebbum verkocht een tijdje geleden..heb nu een mp3 cd speler en dat vind ik een stuk beter omdat er meer op past..iets groter maar ik draag altijd een schoudertasje waar die mooi in past.

btw: waarom heb je zelf geen bijdrage geleverd aan dit topic..als je dr niet een hebt zegt dat er op zn minst bij...VIND ik

[Abeelding niet meer beschikbaar]

De SV SD75 van Panasonic, geen aanrader. Had voordeel dat de Media Markt er twee gebundeld had voor de prijs van 1 :) Maar qua specificaties verder geen speler die je voor de volle prijs zou willen kopen.

nadelen.

-SD-formaat geheugenkaart, zonder specificieke software onmogelijk muziek op kaartje te krijgen.
- Maximaal 64 Mb SD-kaartjes
- Maximaal maar 3 keer een nummer op een kaartje te schrijven

Enige voordeel voor mij was, goedkoop op dat moment en het is een erg klein spelertje.

bodybuilder0102 zei:
iedereen heeft wel een mp3'tje denk ik... of
bedoel je portable mp3 speler :)
ik had een nika psa 128 maar hebbum verkocht een tijdje geleden..heb nu een mp3 cd speler en dat vind ik een stuk beter omdat er meer op past..iets groter maar ik draag altijd een schoudertasje waar die mooi in past.

btw: waarom heb je zelf geen bijdrage geleverd aan dit topic..als je dr niet een hebt zegt dat er op zn minst bij...VIND ik

uhm, ik heb een Sharp MD MT 866, best wel flexx ding maar een mp3-speler is nog kleiner naar het schijnt..

mijne is van de vrachtwagen afgevallen. Hij doet het nog steeds :P... wat wel rot is dat ik maar 64 mb heb. Er past bijna geen liveset op :S

mijne was 50 euro bij de lidl :D

prima ding, alleen ook maar 64 mb, das net iets te weinig vind ik

wou eerst ook gewone MP3 maar aangezien daar niet zoveel liedjes opkunnen, heb ik toch maar een MP3-discman gekocht met titels,albums enz..., kunnen gemakkelijk meer dan 150 liedjes op dusja, denk dat ik binnen een jaartje ofzo wel eens kijk voor een kleine MP3 speler maar dan met een immens groot geheugen :D

Yup een mp3discman is best chill... maar je zit toch met het formaat he :P

michielZ zei:
Yup een mp3discman is best chill... maar je zit toch met het formaat he :P

dat s wel waar maar ik gebruik em dagelijks als ik fiets, niet als ik gym zit vind het daar toch goede muziek dusja, en mp3-disc past perfect in mijn zakken van mijn jeansbroeken is namelijk de grootte van de ronde van de cd zelf, valt nog wel mee vind ik... 120secs anti shock op mp3, heb em al een jaar en ben er wel tevreden over moet ik zeggen

Mr.BakBier zei:
dat s wel waar maar ik gebruik em dagelijks als ik fiets, niet als ik gym zit vind het daar toch goede muziek dusja, en mp3-disc past perfect in mijn zakken van mijn jeansbroeken is namelijk de grootte van de ronde van de cd zelf, valt nog wel mee vind ik... 120secs anti shock op mp3, heb em al een jaar en ben er wel tevreden over moet ik zeggen

ohw ok... Een gast die ik ken had zo een mp3discman maar die was best huge.. :p maarja de laatste tijd heb ik ze niet meer gezien, dus zullen ze wel in formaat afgenomen zijn. ;)

Ben niet z'n fan van die mp3discmans hoeveel nummers je ook op zn cd kan zetten dat ding zelf kan nooit kleiner worden dan een cd en ik heb hem dan ook graag klein(er).

Ikzelf heb de Duex XP MP-302, chill dingetje en koste destijds iets van 150 pleuro's, kon hem nu alleen nie meer vinde op het i-net...
Er past helaas wel maar 128mb op,ook geen uitbreidingsmogelijkheden is namelijk een pendrive (ook zeer chill meteen), maar over het algemeen vind ik dit niet echt een probleem want ik heb iedere dag wel de beschikking om ff snel wat andere liedjes erop te knallen. Het word pas een probleempie wanneer je op vakantie ofsow gaat want dan zit je bijvoorbeeld een hele week opgeschept met dezelfde 30 (of 60) nummers :( maar in dat geval neem ik gewoon mijn ouwe vertrouwde (HUGE) disc-mannetjuh mee en de nodige cd's :o .

Ik raad dan ook aan iedereen die genoeg geld heeft (eerder meer dan genoeg...) en een beetje goed op zn spullen kan letten :D de Apple Ipod aan. Die heb je in de formaten vanaf 5 Gig tot iets van 50 (of meer ??? ) en is nog lekker klein ook...
De prijzen beginnen ook bij iets van 400 pleurotjes :eyebrow:

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven