MuscleMeat

Iedereen met examens... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

rivelino

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
23 feb 2008
Berichten
4.079
Waardering
73
Wens ik heel veel succes;)

(Ik zie net dat het CSE in Nederland is begonnen:p)



Of is er niemand op het forum die examens heeft?:D
 
Wesking enzo misschien...
 
Jawel ik straks! :eek:
Moet straks 13:30 beginnen met Nederlands! Wat mijn slechtste vak ook nog is. Maarja joh. als ik straks klaar ben lekker vroeg vakantie toch:cool:

edit: wesking enzo zullen nog wel te jong zijn voor examens.
 
bedankt.... :(
 
Nederlands stakies 13:30:tanden:
Morgen wiskunde:eek2:
 
suc 6
valt best mee ze doen allemaal alsof het zoveel voorsteld maar is eigenlijk kk chill
beetje leren en 2 uurtjes toetsje maken :p
 
13:30 Nederlands idd. Maak me meer zorgen om volgende week, lekker economie :<.
 
Jep, zo Nederlands. Moet wel lukken lijkt me. Alleen de stof van geschiedenis vind ik nogal pittig. Jaro gaat zakken! (klasgenoot die altijd stiekem m'n posts op dbb meeleest) :o
 
Heb morgen pas nederlands. Enigste waar ik me zorgen over maak is aardrijdskunde.
 
Jep, zo Nederlands. Moet wel lukken lijkt me. Alleen de stof van geschiedenis vind ik nogal pittig. Jaro gaat zakken! (klasgenoot die altijd stiekem m'n posts op dbb meeleest) :o
Geschiedenis over de republiek enso?
 
Heb morgen pas nederlands. Enigste waar ik me zorgen over maak is aardrijdskunde.
Volgens jij moet je nog even je boeken doorspitten:p

Ik heb zelf 2 jaar over het laatste jaar gedaan, hopelijk doen jullie het in 1 keer, succes!
 
Jaja Examens, Het enige waar ik me zorgen over maak of ik nog wel ga slagen
 
Iedereen veel succes gewenst..
 
Examens zijn cool!!!
Bijna niets voor gedaan en je was altijd zo vroeg uit.
En ook nog de 3e beste rapport van alle studenten van mijn niveau hahaha :D
 
Net Nederlands gehad. Hele lap tekst over de kijk van de nieuwe generatie over literatuur en dat hoogwaardige literatuur door de massa steeds minder wordt gewaardeerd...Ook nog een samenvatting moeten schrijfen over dat de oude hollandse beleidscultuur effectief zou zijn... Heb er moeite mee gehad, totaal niet geintresseert in het onderwerp, moeilijk om niet met je gedachte af te dwalen.
 
Net Nederlands gehad. Hele lap tekst over de kijk van de nieuwe generatie over literatuur en dat hoogwaardige literatuur door de massa steeds minder wordt gewaardeerd...Ook nog een samenvatting moeten schrijfen over dat de oude hollandse beleidscultuur effectief zou zijn... Heb er moeite mee gehad, totaal niet geintresseert in het onderwerp, moeilijk om niet met je gedachte af te dwalen.

Ik vrees voor je punten.
 
Back
Naar boven