1. Selecteer hier of je gepersonaliseerde advertenties wilt zien (Opt-in). Je kan je keuze nadien nog veranderen via de meer info link of de notificatie wegklikken. Steun het forum door je adblocker uit te schakelen. We hebben een beperkt aantal banners met een minimale impact op de gebruikerservaring.

Opt-in   Meer info

Ontzet Notitie

Ieks tribulus doodelijk?

Discussie in 'Supplementen' gestart door Juriaan, 2 nov 2002.

XXL Nutrition Algemeen

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. Juriaan

Juriaan Freaky Bodybuilder Topic Starter

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Ieks........ is tribulus dodelijk?

Ik zat net even op ero te lezen, en las daar dat tribulus dodelijk kan zijn, omdat het giftige stoffen bevat die schadelijk aan de lever zijn. uit onderzoek bleed dat verschillende dieren tribulus kregen en zijn gestorven aan de giftige stoffen die hun lever beschadigd heeft.
    Ik was van plan dagelijks 1500 mg te gaan nemen.
    Is dit waar? Moet ik me potje tribulus wat ik net gekocht heb weggooien?

Thank u

Laatst bewerkt: 2 nov 2002
  2. Pump

Pump Dutch Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    1
    Geslacht:
    Man
    ik heb het een maandje of twee gebruikt, 3 capsulus per dag, ik geloof dat ze per cap 750 mg waren maar ik heb nergens last van gehad, en het deed ook nix bij mij, dus ik koop het nie meer.

3. ENERGY

ENERGY Dutch Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    55
    Geslacht:
    Man
    .

Ik heb het ook een aantal malen gebruikt en heb nergens last van gehad,..alleen KLEIN beetje meer massa :)

4. BumbleBeast

BumbleBeast Cool Novice

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    1500 mg lijkt me een beetje veel, aangezien ze aanraden om maar 3 van die pilletjes per dag te nemen.

5. Juriaan

Juriaan Freaky Bodybuilder Topic Starter

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Die caps zijn 500 mg dus kom je op 1500 per dag :D

6. BumbleBeast

BumbleBeast Cool Novice

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    oh ja :p

ik heb zelf ook 'n keer zo'n potje gehad, maandje geleden, maar niet echt veel van gemerkt. ze zeggen dat je tribulus met hmb samen moet nemen voor een nog beter effect, maar hier heb ik geen baat van gehad :(

7. 3XL

3XL Senior Moderator Super Mod

Leuk Bevonden:
    1.466
    Ik heb het een tijd geleden ook gelezen, maar wat de onderzoekers gebruikt hebben was de plant, niet een supplement wat hiervan gemaakt is. Bij nader onderzoek bleek dat het om een soort mos ging (oid) wat op de plant groeide, niet de plant zelf.

Ik neem aan dat bij het vervaardigen van het supplement hier wel de nodige voorzieningen omheen gevolgd worden, zodat dit niet mogenlijk is.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie