XXL Nutrition

Ieks tribulus doodelijk? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Juriaan

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
5.222
Waardering
0
Ieks........ is tribulus dodelijk?

Ik zat net even op ero te lezen, en las daar dat tribulus dodelijk kan zijn, omdat het giftige stoffen bevat die schadelijk aan de lever zijn. uit onderzoek bleed dat verschillende dieren tribulus kregen en zijn gestorven aan de giftige stoffen die hun lever beschadigd heeft.
Ik was van plan dagelijks 1500 mg te gaan nemen.
Is dit waar? Moet ik me potje tribulus wat ik net gekocht heb weggooien?

Thank u
 
Laatst bewerkt:
ik heb het een maandje of twee gebruikt, 3 capsulus per dag, ik geloof dat ze per cap 750 mg waren maar ik heb nergens last van gehad, en het deed ook nix bij mij, dus ik koop het nie meer.
 
.

Ik heb het ook een aantal malen gebruikt en heb nergens last van gehad,..alleen KLEIN beetje meer massa :)
 
1500 mg lijkt me een beetje veel, aangezien ze aanraden om maar 3 van die pilletjes per dag te nemen.
 
Die caps zijn 500 mg dus kom je op 1500 per dag :D
 
Originally posted by Juriaan
Die caps zijn 500 mg dus kom je op 1500 per dag :D

oh ja :p

ik heb zelf ook 'n keer zo'n potje gehad, maandje geleden, maar niet echt veel van gemerkt. ze zeggen dat je tribulus met hmb samen moet nemen voor een nog beter effect, maar hier heb ik geen baat van gehad :(
 
Ik heb het een tijd geleden ook gelezen, maar wat de onderzoekers gebruikt hebben was de plant, niet een supplement wat hiervan gemaakt is. Bij nader onderzoek bleek dat het om een soort mos ging (oid) wat op de plant groeide, niet de plant zelf.

Ik neem aan dat bij het vervaardigen van het supplement hier wel de nodige voorzieningen omheen gevolgd worden, zodat dit niet mogenlijk is.
 
Back
Naar boven