Fitness Seller

iemand al eens gehoord van ripping gel?

Bezoekers in dit topic

maartenonnink zei:
dus jij denkt egt dat dit zal werken?
het is ook erg duur en kan het me egt niet voorstellen dat je hier effect van zal merken.
ik heb t besteld en ben al n tijd goed aan t dieeten maar laatste vet rolletje wil niet weg.
ik ga t maar es proberen...
Geloof mij nou maar, je voelt het branden;) Wel erbij gaan trainen,dan weet je er zowiezo zeker van dat het werkt.;)
 
Rob G zei:
Whahahaha :roflol: Dit is zeker 1 van de beste opmerkingen ever haha.

Ik heb nog wel een potje tijgerbalsem wat je voor 150 euro van me over kan nemen bro, ik denk dat je daar wel enthousiast over zal zijn!
Wtf is tijgerbalsem nou weer???
 
Een balsem om op je huid te smeren, brand ook behoorlijk. Vergelijkbaar met gels die in Nederland te koop zijn om spierpijn te verlichten. In ieder geval zegt een brandend gevoel 0,0 over vet verbranding. Dan kan je net zo goed een doos lucifers kopen, fikt aardig lijkt me.
 
EricR zei:
Een balsem om op je huid te smeren, brand ook behoorlijk. Vergelijkbaar met gels die in Nederland te koop zijn om spierpijn te verlichten. In ieder geval zegt een brandend gevoel 0,0 over vet verbranding. Dan kan je net zo goed een doos lucifers kopen, fikt aardig lijkt me.
:D Oww, nee dit is een ander gevoel van branden.
 
is prolly een placebo maar het stimuleert sommige mensen wel om extra vetverbrandingsoefeningen te doen...

op die manier werkt het ook... mindgames! ;)
 
Escobar18 zei:
Waarom kost het dan 130 euro, als het volgens jullie niet zouden werken? Qua ingedrienten is het wel een sterke formule. Yohimburn lijkt ook heel goed te werken. Heb het een keer gebruikt en damnnnn, het begint gewoon te branden, dat betekend dus dat je vet aan het verbanden bent,maarja who knows???

:roflol:

Ja man het is ongeloooooofelijk :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Vet verbrand je NIET door een cremmetje erop te smeren, was het zo simpel dan was iedereen toch ripped :D

Het kost 130 euro omdat de producentt en verkoper voor deze shizzle dat kunnen vragen omdat er altijd wel mensen zijn, zoals jij, die erin trappen. En omdat het gore vieze oplichters zijn.
 
Ik kan ook niet geloven dat het zal werken, wat ik overigens nog steeds verwonderlijk vind is dat er niet werkende producten verkocht mogen die een bepaalde werking "garanderen"....
 
EricR zei:
Enige wat er geript wordt is de klant.

Zou je als forum niet op 1 lijn moeten zitten met je sponsor (en andersom).

jij vind het dus een rip-off terwijl tnhc dit forum sponsord.

Sorry dat ik dan jou citeer, maar jij vertegenwoordigd dbb immers.
 
BigMaus zei:
Zou je als forum niet op 1 lijn moeten zitten met je sponsor (en andersom).

jij vind het dus een rip-off terwijl tnhc dit forum sponsord.

Sorry dat ik dan jou citeer, maar jij vertegenwoordigd dbb immers.

Zou verkeerd zijn als ik ieder supplement van de sponsors ga pluggen of niet kritisch zou beoordelen. Als mod ben ik onafhankelijk op dat gebied, ook al besef ik natuurlijk wel dat de sponsors dit board mede mogelijk maken.
 
Begrijp ik volkomen.
Het punt is dat er een produkt word aangeprezen op hun site die hier volledig word afgezeken.

Ik kan dit niet helemaal rijmen met het feit dat zij dan dit forum sponseren.
 
Een product als HMB wordt ook door de meerderheid afgezeken op dit forum en zo zijn er nog wel meer supplementen met discutabele werking. De sponsors zullen dat soort producten ook verkopen, mede omdat er gewoon vraag naar is. Maar dat belet niemand om die supplementen nog eens kritisch te bekijken.

Als we cheerleadend alle producten van de sponsors aan de man moeten gaan brengen kan je beter het forum omdopen in Dutch Spam Building of zoiets.

Mijn persoonlijke mening, ben zelf vrij krtitisch op het gebied van gebruik van supplementen.
 
Ok, als de verhoudingen dan niet in het geding waren ok.

Ik zou het als sponsor niet leuk vinden als ik lees dat een mod mijn producten afzeek.
Een member ok, maar mod?

even goede vrienden eric, bedoel er dus niets persoonlijks mee.
 
Er is niets mis met de TNHC, ze verkopen ook goede producten.

De ripping gel deugt niet, maar daar kan je de tnhc niet de schuld van geven.
Mensen moeten zelf na blijven denken, iedereen met een half brein weet dat als je af wilt vallen je beter moet eten en meer moet bewegen.

Ripping gel is een prima product voor mensen die geen verantwoordelijkheid willen nemen voor hun eigen daden. Ze geven dolgraag iets of iemand de schuld van hun dikke pens. Eigenlijk best wel zielig (niet dat ik er slecht van slaap hoor).
 
Money Ripping Gel
 
Ten eerste
ook al transporteert Ripping Gel? het opgeslagen vet naar de bloedbaan zodat het gebruikt kan worden als energie, je moet wel helpen om dit vrijgekomen vet te verbranden door te gaan trainen of door de calorie-inname te verminderen zodat het niet opnieuw wordt opgeslagen.

whahah... mensen gaan dan sporten en calorie inname verminderen en danken het vetverlies dan aan ripping gel. OMFG!!! :roflol:
 
KaLe zei:
whahah... mensen gaan dan sporten en calorie inname verminderen en danken het vetverlies dan aan ripping gel. OMFG!!! :roflol:
Nee, misschien dat ze dat al hebben gedaan en daarna pas de ripping gel erbij toegevoegd:D wat d8 je van die ged8e?
 
Back
Naar boven