XXL Nutrition

Iemand bekend met Autocad (2013 mac)?

Bezoekers in dit topic

Daantje Groot

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
8 jan 2009
Berichten
2.900
Waardering
147
Lengte
2m
Weet iemand toevallig hoe ik een nieuwe drawing in Autocad start?

Normaal kreeg ik altijd meteen een lege drawing, maar ik heb nu al een andere drawing open staan, en ik wil een nieuwe maken maar ik heb geen idee hoe ik dat voor elkaar krijg. Als ik dan op new drawing druk vraag hij om een drawing template dwt. maar ik heb geen flauw idee waar ik die vandaan moet halen.
 
Die dwt's zitten als het goed is in de standaard installatie inbegrepen of je moet die optie hebben weggelaten bij installatie.

.....daarom werk ik met Allplan, Tekla Structures en 3D studio max.

Zoek anders eens in de installatiemap in je verkenner.

succes
 
Zitten gewoon standaard nieuwe dwt's in het programma. Als je al vastloopt bij het openen van een nieuwe tekening gaat dit een hard verhaal voor je worden ;)
 
Heb ook maar hele basic kennis van autocad hoor, maar dat is wel genoeg om veel sneller en efficiënter te werken als op m'n tekentafel. Hoef ook niet hele ingewikkelde tekeningen te maken, paar plattegronden, detaileringen en gevels en dat gaat snel genoeg.

Maar goed ik kan die dwt. files dus nergens vinden :p heb er nou omheen gewerkt door programma opnieuw op te starten en dan ff snel wat te tekenen zodat die m niet sluit en dan die andere openen. Maar zou handig zijn als ik wist waar ik die dwt. files kan vinden (& welke ik moet hebben).
 
Had dat laatst trouwens wel met paint: kon die kwast niet vinden in de doos. Ik bellen met Bill Gates, deed bot, opgehangen, nu zit ik met paint zonder kwast. Laailichters.
 
Dit is het scherm wat ik krijg als ik nieuwe drawing wil maken, maar ik weet bij god niet waar ik die dingen kan vinden, heb al vaker gezocht maar zie ze niet.

Schermafbeelding 2013-01-05 om 16.21.07.jpg
 
Had dat laatst trouwens wel met paint: kon die kwast niet vinden in de doos. Ik bellen met Bill Gates, deed bot, opgehangen, nu zit ik met paint zonder kwast. Laailichters.

Geld terugvragen
 
Back
Naar boven