XXL Nutrition

Iemand die kan injecteren voor geld van Gent?

Bezoekers in dit topic

Eatandgain

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
5 jun 2014
Berichten
854
Waardering
19
Lengte
1m68
Massa
81kg
Hey mensen

Zoals de titl al geeftwil ik injectie kure als eerste kuur maar kan dat zelf niet
Als iemand datkan uit gent laatme iets wete ik betaal ervoor
 
zoek even een youtube vid en doe het zelf? :p
 
Meestal moet ik betalen als ik moet injecteren in de glutes maar helaas je woont net te ver.
 
Heb je geen handen of zo?
 
Ik doe het voor vijftig euro als je naar Eindhoven rijd :D
Anders moet je het toch echt zelf doen. Haha
 
Ik weet niet hoe dat moet sorry
 
haha, wtf?
 
Die Belgen, ze blijven me aan het lachen maken! :D
 
Wie is Gent en waarom zou hij betalen voor injecteren?
 
heeft gemeente gent geen belangrijkere zaken om geld aan uit te geven dan injecties?
 
Ik ben nog 100% natty, dus ik kan je niet helpen.
 
kun je zelf gewoon je teelballen verdoven met ijsblokjes en dan de spuit erin anders krimpen je ballen als je het in je bilen zet
 
Hollanders die ook geen fuck begrijpen van normaal Belgisch zijn anders ook best grappig....Hij is van Gent en zoekt iemand van Gent.....dat is echt doodnormaal Belgisch.....

Ben zelf Nederlander maar zo lastig is Belgisch toch niet.....hebben jullie zelf geen belgische vrienden....dat taaltje dat leer je zo....

Ontopic heb ik geen zin in om te reageren....hoogstens...koop vitamine B12 bij apotheek en kom zo van je prikangst af. Dat is geen olie en dus vrij risicoloos....ik ben zelf zo in een weekje van prikangst afgekomen. B12 is vrij te koop in Be Osterop B12 1ml=1mg Ja dat kan je ook met een grote naald in je bil zetten om te oefenen. Maar het gaat denk ik meer om de angst van het prikken dan specifiek de locatie...

---------- Toegevoegd om 15:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:49 ----------

kun je zelf gewoon je teelballen verdoven met ijsblokjes en dan de spuit erin anders krimpen je ballen als je het in je bilen zet

Die gast gaat zo dadelijk injecteren in zijn teelballen als je het zo schrijft;)
 
Hollanders die ook geen fuck begrijpen van normaal Belgisch zijn anders ook best grappig....Hij is van Gent en zoekt iemand van Gent.....dat is echt doodnormaal Belgisch.....

Ben zelf Nederlander maar zo lastig is Belgisch toch niet.....hebben jullie zelf geen belgische vrienden....dat taaltje dat leer je zo....

Ontopic heb ik geen zin in om te reageren....hoogstens...koop vitamine B12 bij apotheek en kom zo van je prikangst af. Dat is geen olie en dus vrij risicoloos....ik ben zelf zo in een weekje van prikangst afgekomen. B12 is vrij te koop in Be Osterop B12 1ml=1mg Ja dat kan je ook met een grote naald in je bil zetten om te oefenen. Maar het gaat denk ik meer om de angst van het prikken dan specifiek de locatie...

---------- Toegevoegd om 15:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:49 ----------



Die gast gaat zo dadelijk injecteren in zijn teelballen als je het zo schrijft;)
is toch de bedoeling?
 
is toch de bedoeling?
Wat een kut advies man!

Vertel er even duidelijk bij dat ie in z'n rechter teelbal moet injecteren. Straks spuit ie nog in de linker! En dan?
 
kom naar brussel en ik zal u in uw poep prikken
 
Gewoon zelf aanleren, dit is echt zonde van het geld. Of je moet het bij een (sport)arts laten doen, en meteen je bloedwaarden laten testen, dan is het nog logisch te verantwoorden.
 
Gewoon zelf aanleren, dit is echt zonde van het geld. Of je moet het bij een (sport)arts laten doen, en meteen je bloedwaarden laten testen, dan is het nog logisch te verantwoorden.

Mogen huisartsen anabolen injecteren in hun patiënt?
 
Mogen huisartsen anabolen injecteren in hun patiënt?

De meesten zullen dit niet doen uit principe, maar het is hun keuze uiteindelijk. Het gaat er natuurlijk bij huisartsen om dat ze je moeten helpen, maar niet helpen om ongezonder te worden... Dus het is een kwestie van er één te vinden die je kan overtuigen of die ervaring heeft met het helpen van atleten.

Maar (huis)artsen mogen zeker AAS voorschrijven en toedienen, alleen zullen de meesten niet kiezen voor de dosissen en stacks die hier voorbijkomen.
 
Back
Naar boven