XXL Nutrition

Iemand die wat eerlijke uitleg kan geven over een nuttige kuur ?

Bezoekers in dit topic

Je fysiek/kracht zal weer minder worden tenzij je bij-spuit:).
is dit zo? Topicstarter geeft volgens mij aan dat hij nu niet op zijn natty max zit. Lijkt me dat je dus kunt behouden als je een beetje goed op voeding/pct en trainen/slaap e.d. let.
 
is dit zo? Topicstarter geeft volgens mij aan dat hij nu niet op zijn natty max zit. Lijkt me dat je dus kunt behouden als je een beetje goed op voeding/pct en trainen/slaap e.d. let.
Als
 
Je bent 27 ?
Een jaar goed eten en goed trainen zal je blijvende spiermassa opleveren en vooral minder moeilijke vraagstukken. Je geeft aan massa kwijt te zijn geraakt. Die pak je ook naturel, snel terug. Muscle memory.
Kuren is huren. En dan moet je ook nog weten wat je doet, en niemand die jouw iets gaat garanderen.
Blijf naturel, blijf gezond en geniet van het proces, ook al duurt het even. Het is een marathon, short cut's bestaan niet.
 
Je bent 27 ?
Een jaar goed eten en goed trainen zal je blijvende spiermassa opleveren en vooral minder moeilijke vraagstukken. Je geeft aan massa kwijt te zijn geraakt. Die pak je ook naturel, snel terug. Muscle memory.
Kuren is huren. En dan moet je ook nog weten wat je doet, en niemand die jouw iets gaat garanderen.
Blijf naturel, blijf gezond en geniet van het proces, ook al duurt het even. Het is een marathon, short cut's bestaan niet.
yes sir, 27 jaar.
nja misschien denk ik niet helder genoeg na. een ander persoon zei ook iets heel informatief.
het zal dan wel een jaar serieus hard werken zijn denk ik haha.
SvP0501
 
yes sir, 27 jaar.
nja misschien denk ik niet helder genoeg na. een ander persoon zei ook iets heel informatief.
het zal dan wel een jaar serieus hard werken zijn denk ik haha.

Het is wel heel prettig trainen, het gaat redelijk vlot. En voordeel is, dat je vanaf het begin goed kunt trainen, en weak points direct extra aandacht kunt geven. Succes man !
 
Je zegt dat je er een tijdje bent uitgeweest.
Zorg er eerst voor dat je alles weer op orde heb, neem daar je tijd voor. Zeg een jaar. Daarna kan je altijd nog een kuurtje doen. Dan houdt je ook veel meer over.
 
thnx fellas.
ik bekijk het binnenkort nog eens en denk er nog eens goed over na.
 
Back
Naar boven