Fitness Seller

Iemand enig idee... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

deadmanwalkin

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
15 jul 2003
Berichten
591
Waardering
0
..of die beelden van AT5 van die vechtpartij tussen Baas B en Kimo al online staan? Ik heb het gisteren gemist en ik ben eigenlijk wel benieuwd :D
 
Kijk je toch naar de herhaling... het AT5 journaal wordt tig keer hethaald op een dag (tot 18.00 uur).. dus vandaag wordt het journaal van gisteren herhaald.
 
Baas B was goed te grazen genomen.. :D Moppie moppie moppie, z'n hele gezichtje was rood..
 
Socrates zei:
Kijk je toch naar de herhaling... het AT5 journaal wordt tig keer hethaald op een dag (tot 18.00 uur).. dus vandaag wordt het journaal van gisteren herhaald.

Was het gewoon op het journaal dan? Ik dacht dat ze misschien zo'n special ervan hadden gemaakt net als It's showtime :D
 
deadmanwalkin zei:
Was het gewoon op het journaal dan? Ik dacht dat ze misschien zo'n special ervan hadden gemaakt net als It's showtime :D

hehehe...weet ik niet..maar als het op het journaal was wordt het herhaald :D
 
Baas B. vrijgelaten na vechtpartij
Baas B. is woensdagavond vrijgelaten. Volgens zijn advocaat Roethof zit 'de tegenpartij', rapper Kimo en de zijnen, nog vast. Een ruzie tussen twee groepen rappers ontaardde dinsdagavond in een vecht-partij.
Rond 22.00 uur kregen Baas B. , van het rapduo Lange Frans & Baas B. , en rapper Kimo ruzie in een kroeg op het Marie Heinekenplein.
Aanleiding is vermoedelijk een langlopende ruzie tussen beide rappers. Kimo maakte een parodie op de hit Zinloos van Lange Frans & Baas B. Daarin schept Kimo op over coïtus met Baas B. 's zusje.

"Hoeveel moeten er nog komen, hoeveel moeten er nog gaaaan" :roflol:
 
[Link niet meer beschikbaar]

rechtboven aan het filmpje :D
 
**** die kimo lijkt wel melaats die gast
 
"Hoeveel gaan er nou nog kome? Hoeveel moet ik nou nog slaan?" :roflol:
 
Heeft Lange Schwanz niet meegeramt???
 
Het is gewoon op het AT5 nieuws van gisteren (wordt de hele dag herhaald op AT5).. heb het net gezien :roflol: wat een kneusjes... :D
 
Lange schwanz was al naar huis. Thanx Kale karma on the way!

Hoe vaak moet ik haar nog bonen!

Die Kimo pakt het slim aan, in een(paar) klap(en) beroemd :D
 
KaLe zei:
[Link niet meer beschikbaar]

rechtboven aan het filmpje :D


is dit het hele filmpje??, want ik heb ze niet zien vechten :(
 
Haha, lijkt wel "life on the westcoast"
Ook grappig hoe die reporter het zo mooi zegt "een zogenaamde diss"
 
BAAS B is een van de grootste sukkels die de muziek industrie rijk (arm) is. God wat een loser....

iemand dat nieuw amsterdams peil gehoord? wat een schertsvertoning om dan zo'n single te gaan maken, de huichelaars.....
 
Laatst bewerkt:
En de clichés van de hiphop worden weer eens bevestigd door een dertien-in-een-dozijn-rapper
 
Jaja allemaal stoere binkies maar ondertussen de grootste mietjes ;)
 
Back
Naar boven