XXL Nutrition

Iemand ervaring met Best Price Nutrition? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hier staan voldoende ervaringen: [Link niet meer beschikbaar]

Zelf zal ik niet snel geneigd zijn om daar iets te kopen. Het is geen geheim dat er flink gesjoemeld wordt met supplementen. Daarom kies ik er persoonlijk liever voor om voor een merk te gaan dat bewezen heeft de kwaliteit te leveren zoals op het label geclaimd wordt.
 
Het gaat mij er meer om dat er daar nog steeds supps zijn met dmaa. Voorraadje is bijna op namelijk. ;)
 
Het gaat mij er meer om dat er daar nog steeds supps zijn met dmaa. Voorraadje is bijna op namelijk. ;)
Ah, op die fiets. Als ik op basis van die ervaringen zou moeten kiezen tussen wel/niet bestellen dan had ik het wel willen proberen.

Weet overigens niet hoeveel het kost wat je wil bestellen, maar je zou wel op moeten letten met extra belasting boven een bepaald bedrag. Weet niet of je misschien beter bij muscle lab kan bestellen.
 
In de cart die ik samen heb gesteld kom ik zo rond de 150 dollar, wat belasting maakt me niet zoveel uit. Wil gewoon knallen. :p
 
In de cart die ik samen heb gesteld kom ik zo rond de 150 dollar, wat belasting maakt me niet zoveel uit. Wil gewoon knallen. :p
Dat is een flink bedrag nog. Ik ben er niet helemaal in thuis, maar denk dat je dan wel richting de 40+ euro extra kosten gaat die je aan de bezorger dient te betalen. Wellicht dat anderen daar meer over kunnen vertellen.
 
Mss dat het tegenwoordig veranderd is, maar als ik in het verleden in de US pakjes kocht dan nam ik altijd de langdurende verzending via de boot, heb nooit invoerkosten op die manier achteraf hoeven te betalen.
Via het vliegtuig daarentegen kreeg ik van UPS altijd een brief met een acceptgiro oid.

Enige waar ik tegenop zie is dat de douane hem niet wilt doorlaten, maar dat risico neem ik dan maar.
 
Back
Naar boven