XXL Nutrition

iemand ervaring met buitenlandse kampen

Bezoekers in dit topic

Pabblo

Novice
Lid geworden
18 mrt 2013
Berichten
13
Waardering
0
Lengte
1m71
Massa
60kg
Vetpercentage
9%
Zoals de titel het zegt heeft iemand ervaring met bvb in phuket muay thai gaan trainen?
Of in brazilie MMA?
Als iemand mij hierover meer informatie zou kunnen geven.

Ik zou graag gedurend 3-6maand naar het buitenland gaan om mij in deze gevechtsporten te verdiepen ik doe dit al een tijdje maar omdat in Thailand en brazilie namenlijk de groten namen komen en het sportniveau duidelijk hoger en pijnlijker is

Weet iemand wat hiervan een kosteplaatje kan zijn om bvb 3maand te gaan mee trainen in een gym in Brazilie/thailand met verblijf en alle onkosten hoeveel zou het ongeveer kosten

MVG Pabblo
 
Zoek je echt de vakantie en dat je dan traint bij een gym daar etc? Want zoiets heeft een vriend van me gedaan, zou wel eens kunnen vragen hoe en wat als je wilt..
 
Zoek je echt de vakantie en dat je dan traint bij een gym daar etc? Want zoiets heeft een vriend van me gedaan, zou wel eens kunnen vragen hoe en wat als je wilt..

Ik zou iets zoeken bvb in thailand 3-6maaand ergens een beetje afgezondert van "de bewoonde wereld" en hier dan ook full time mee bezig zijn.
 
Fat Gee is al 2 keer voor een half jaar in Brazilie geweest. Ik zou hem PM'en voor informatie over Brazil. Hij heeft toen bij CM System getrained. Goodluck met het uitzoeken!
 
Fat Gee is al 2 keer voor een half jaar in Brazilie geweest. Ik zou hem PM'en voor informatie over Brazil. Hij heeft toen bij CM System getrained. Goodluck met het uitzoeken!

dankje :)
 
Back
Naar boven