AndroidHealthClinic

iemand ervaring met 'C4 pre workout' ?

Bezoekers in dit topic

FlexGL

Cool Novice
Lid geworden
26 feb 2013
Berichten
43
Waardering
1
Lengte
1m74
Massa
72kg
Vetpercentage
12%
zoals de titel zegt , iemand ervaring mee?
het altijd gegaan op no explode maar mijn lichaam lijkt hieraan gewend
ook is het nogal prijzig.

mvg
 
dit is toch een creatine als ik me niet vergis,

deze moet je volgens mij ook altijd 1 maand gebruiken en dan 1 maand niet enz anders went idd je lichaam hier aan en heeft het geen zin meer.
 
dit is toch een creatine als ik me niet vergis,

deze moet je volgens mij ook altijd 1 maand gebruiken en dan 1 maand niet enz anders went idd je lichaam hier aan en heeft het geen zin meer.
Creatine kun je blijven gebruiken zonder ermee te stoppen, je lichaam raakt er niet aan gewend. Gewenning bij C4 lijkt mij zeker mogelijk, aangezien er een amfetaminederivaat in zit (synephrine). Dit was namelijk ook het geval bij 1,3-DMAA (geranium). Overigens heb ik er zelf geen ervaring mee.
 
Ik gebruik C4 en Jack3D, C4 heeft echter mijn voorkeur. Sta te stuiteren in de gym.
 
Ik gebruik C4 en Jack3D, C4 heeft echter mijn voorkeur. Sta te stuiteren in de gym.

Toevallig bekend met caffeïne gevoeligdheid? Kan me namelijk niet voorstellen dat het door de synephrine komt... Kan niks zeggen over de norcoclaurine hcl in Jack3d.
 
Sinds ik C4 gebruik ben ik gegroeid als kool.
 
dit is toch een creatine als ik me niet vergis,

deze moet je volgens mij ook altijd 1 maand gebruiken en dan 1 maand niet enz anders went idd je lichaam hier aan en heeft het geen zin meer.

34356645.jpg



en Ik vond c4 persoonlijk wel goed
was mijn eerste pre workout en hij was nog lekker ook
gebruik nu conquer van iForce
 
[Link niet meer beschikbaar]


en Ik vond c4 persoonlijk wel goed
was mijn eerste pre workout en hij was nog lekker ook
gebruik nu conquer van iForce

lol @ je afbeelding :D

on topic ; conquer van iforce heb ik ook een tijdje gebruikt en merkte hier niets van.
zelfs niet met meerdere scheppen zoals de meeste mensen aanbevelen als de voorgeschreven hoeveelheid geen 'meerwaarde' aan je workout geeft.
 
lol @ je afbeelding :D

on topic ; conquer van iforce heb ik ook een tijdje gebruikt en merkte hier niets van.
zelfs niet met meerdere scheppen zoals de meeste mensen aanbevelen als de voorgeschreven hoeveelheid geen 'meerwaarde' aan je workout geeft.

moet zeggen dat ondanks ik nu conquer gebruik ik c4 beter vond maar aangezien ik alleen een pwo neem als ik train na me werk denk ik dat het lang duurt voor me lichaam gewend is
 
moet zeggen dat ondanks ik nu conquer gebruik ik c4 beter vond maar aangezien ik alleen een pwo neem als ik train na me werk denk ik dat het lang duurt voor me lichaam gewend is

heb net C4 aangekregen , maandag effe proberen voor de 1ste maal
zal het hier laten weten of ik er wel degelijk iets van merkte :rolleyes:
 
heb net C4 aangekregen , maandag effe proberen voor de 1ste maal
zal het hier laten weten of ik er wel degelijk iets van merkte :rolleyes:

welke heb je ik had die blue berry die was echt lekker
 
C4 gaf me een redelijke focus en ik zweette een stuk meer. Voor de rest: meh. Uithoudingsvermogen viel mee. Kwam helaas niet in de buurt van Neurocore (dat blijft m'n #1).

Halverwege het potje toch maar voor Craze gekozen van Driven Sports. Verbaast me niets als deze binnenkort ook illegaal zijn. Zie dit goedje: http://en.wikipedia.org/wiki/Phenethylamine
De smaak is niet zo lekker, maar mijn god wat doet het z'n werk goed :)
 
Laatst bewerkt:
ik heb nu een week C4 gebruikt en ik voel net hetzelfde als bij de Jack3D die uit de handel is genomen.
best wel een goed product vind ik zelf.

ik heb de watermeloen smaak , goed te drinken
 
Ik heb C4 ook even gehad.. Ik ging er wel redelijk op.. Net als Assault

Ik wil nu eens The Curse - cobra labs gaan proberen, iemand die al ooit gehad?? Is in NL nog bijna nergens te krijgen
Op bodybuilding.com zijn de meeste erg enthousiast

> ik maak er wel een even nieuw topic van ;)
 
C4 is prima, wel heel duur
 
Ik vond hem eigenlijk tegen vallen, met twee a drie schepjes merkte ik tijdens de training niet veel van de c4 wel had ik een redelijke focus op weg naar de sportschool. Hiervoor had ik altijd noxi pro gebruikt dat was wel heerlijk.
 
Back
Naar boven