MuscleMeat

iemand ervaring met Cell tech

Bezoekers in dit topic

LOu_01 zei:
heeft iemand hier ook ervaring met Cell tech..?

groetjes..

Zelltech van All star is minstens zo goed,alleen goedkoper.
Kun je ook nog aan de tri plex va hetzelfde merk.
En voor degene die het niet kunnen laten,nee ik bedoel niet de houtvariant.

Of megagrow van xxl

En nee ik wil geen reclame maken, maar het bevalt me gewoon goed!

• Topic Starter Topic Starter
ik heb tog cell tech genomen en het bevalt me goed.. :rolleyes:

Cell tech zal wel werken ja. Als jij graag 95 euro betaald voor 3 kilo suiker, moet je zelf weten he ;)
oh ja , zit wat creatine en taurine in ook! :thumbs:

Cell Tech, geweldig spul, kijk maar naar alle reclames!

ik heb eveneens in 6 weken tijd 10 kilo droge spiermassa gewonnen!

elke cent waard!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

;) :D

laatst megagrow geprobeerd en dat werkt echt super!!! bij mij was t zelfs iets teveel van het goede! :rolleyes:

Heb altijd goede resultaten gehaald met cell tech. Maar zal wel per persoon verschillend zijn.

Cell-tech is top! Trans-x van Scitec een goed/goedkoper alternatief.

ok bedankt voor de tip. Ga ik de volgende keer eens proberen. Heb je het zelf wel eens gebruikt, zo ja, goede resultaten mee geboekt?

Creatine blast van interactive nutrition is ook een goed alternatief denk ik

Rebel_x zei:
Cell tech zal wel werken ja. Als jij graag 95 euro betaald voor 3 kilo suiker, moet je zelf weten he ;)
oh ja , zit wat creatine en taurine in ook! :thumbs:

Ow man, zeg niet gewone suiker tegen "pharmaceutical grade dextrose". :finger:

Klinkt veel beter :D

Iemand Swolve V.2 geprobeerd?

Heb zelf cell tech ook gebruikt en het werkte echt goed. Kracht nam heel snel toe !!

swolle v2 heb ik ook geprobeerd. Goede resultaten meegehaald, maar vindt cell-tech toch beter voor mij.

Roy zei:
Cell-tech is top! Trans-x van Scitec een goed/goedkoper alternatief.

ik vind cell-tech ook zeer goed no matter what anybody says,trans-x was ik ook tevreden over maar de smaak vond ik niet goed,cell-tech zou ik al kopen voor de smaak alleen ;)

tonbors zei:
ok bedankt voor de tip. Ga ik de volgende keer eens proberen. Heb je het zelf wel eens gebruikt, zo ja, goede resultaten mee geboekt?

Ja meerdere malen gebruikt, op zichzelf en in nakuren van as. Geeft me opzichzelf een vol gevoel van de spieren (ook in uiterlijk) en extra kracht. In nakuren en daarna houdt het me op gewicht en misschien gek, maar ik wordt iets droger naarmate ik langer cell-tech neem. Trans-x is zoals dream warrior al zegt minder van smaak. De beste vind ik nog altijd lemon-cell-tech, niet zo mierzoet.

Terug
Naar boven