AndroidHealthClinic

Iemand ervaring met cryolipolyse ( coolsculpting)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

NLX82

Novice
Lid geworden
9 aug 2017
Berichten
27
Waardering
2
Lengte
1m70
Massa
70kg
Vetpercentage
18%
Heeft er iemand ervaring met coolsculpting? Het bevriezen van vetcellen ter bevordering van het verlagen van het vetpetcentage? Ik ben aan het droogtrainen, mijn huidige vetpercentage is 18% en ik wil richting de 10% gaan. Ben benieuwd of ik dit proces kan versnellen met cryolipolyse?
 
Ga gewoon diëten en cardio doen ipv die onzin.
 
Zinloze reactie. Volgens mij heb jij de vraag niet gelezen, dieeten en cardio doe ik al, dat hoort immers bij droogtrainen.
 
Helemaal geen zinloze reactie. Meer krachttrainen en minder janken, dingen komen niet aanwaaien. Je moet er iets voor doen.
 
Zinloze reactie. Volgens mij heb jij de vraag niet gelezen, dieeten en cardio doe ik al, dat hoort immers bij droogtrainen.

En coolsculpting hoort volgens mij niet bij droogtrainen.
 
Helemaal geen zinloze reactie. Meer krachttrainen en minder janken, dingen komen niet aanwaaien. Je moet er iets voor doen.

Wederom een herhaling van een waardeloze reactie waar niemand wat aan heeft. Bespaar jezelf de moeite om verder te reageren
 
Wederom een herhaling van een waardeloze reactie waar niemand wat aan heeft. Bespaar jezelf de moeite om verder te reageren

Oke, zal niet meer gebeuren vetspons.
 
Gooi jezelf weg
 
Zinloze reactie. Volgens mij heb jij de vraag niet gelezen, dieeten en cardio doe ik al, dat hoort immers bij droogtrainen.

Gast, ik ben van 16,5 naar 8% gegaan in 16weken, gewoon met dieet zonder cardio, en dan kom jij aan met die onzin? Zoek een andere hobbie ofzo.
 
Gefeliciteerd, wil je nou een snoepje daarvoor hebben ofzo. Hang jezelf aub aan de hoogste boom
 
Angsthaas
 
Janken bij de meester
 
Wat een agressieve reacties van de topicstarter..
TS wil zo weinig mogelijk doen om richting de 10procent te gaan , maar wel "pronken " met het resultaat en overal maar spuien .. oef , weer hard getraind enz
 
Wat een agressieve reacties van de topicstarter..
TS wil zo weinig mogelijk doen om richting de 10procent te gaan , maar wel "pronken " met het resultaat en overal maar spuien .. oef , weer hard getraind enz

Nog zo een ongevraagde ongefundeerde mening van een doperwt.. hoe weet jij nou welke arbeid ik verricht om mijn doel te behalen en dat jij graag wil pronken wil niet zeggen dat anderen dat ook als doel hebben. Als je geen antwoord op de vraag kunt geven hou dan gewoon je snavel en bemoei je er niet mee
 
Als jij deze vraag nog moet stellen.

Als jou antwoord zinloos is wel ja, volgens jou hoort coolsculpting niet bij droogtrainen? Wat heb jij toch een werkelijk verbluffend inzicht zeg
 
Als jou antwoord zinloos is wel ja, volgens jou hoort coolsculpting niet bij droogtrainen? Wat heb jij toch een werkelijk verbluffend inzicht zeg

Wat ben jij toch een ontzettende luiaard.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven