AndroidHealthClinic

Iemand ervaring met de 'Slim Belly'? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_1986

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
15 feb 2007
Berichten
1.036
Waardering
43
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tot wel 2 kledingmaten slanker in 4 weken!“ Dat belooft Slim Belly, en niet zomaar. Onderzoek toont aan dat gebruikers van het Slim Belly con-cept in 4 weken tussen 2,5 en 23,5 cm buikomvang verliezen. Inmiddels hebben duizenden mensen deze methode met succes ingezet om van hun buikje af te komen. De inwoners van Velserbroek (en omgeving) hebben nu de kans om het zelf te ervaren in het kader van een regionaal onder-zoek.

Ben Rietdijk Sport, Health & Beauty voert het onderzoek uit
Als een van de ongeveer 50 fitnesscentra in Nederland werd Ben Rietdijk Sport, Health & Beauty geselecteerd als een van de testcentra voor dit onderzoek. „Het onderzoek is gericht op alle mensen tussen 16 en 66 jaar, die in korte tijd van hun buikje af willen zijn,“ aldus Ben Rietdijk, eigenaar van Ben Rietdijk Sport, Health & Beauty . “De gemiddelde afname van de buikomvang is 6,5 cm in 4 weken. Gerichte vetverbranding in de buikzone, een slankere lijn en een strakkere huid zijn allemaal een direct gevolg van het gepatenteerde Slim Belly concept.” Door een combinatie van onder-druk en overdruk via een trainingsgordel, wordt de doorbloeding van de buik gestimuleerd. Daardoor vindt de vetverbranding exact daar plaats waar u dat wil; op de plek van uw buikje en de zwembandjes.

Veel fitnesscentra (google op slim belly) bieden een tainingsprogramma aan voor vier weken voor 18,90 of 19,90 per week. Ik vind het behoorlijk duur en ik heb gekeken of het apparaat niet los te koop is. Ik zag het alleen in Duitsland voor 599 euro.

Wat vinden jullie hiervan? Als het echt werkt, dan ben ik niet te beroerd om het uit te proberen. Het is inderdaad waar dat je buik vaak 'koud' aanvoelt terwijl de rest van het lichaam bloedje heet is. Maar of dit er mee te maken heeft..? ;)
 
Jup, ook in mijn Healthcenter hebben ze die:D

Dacht eerst dat al die mensen op de hometrainer aan de dialyse zaten ofzo:roflol: Maar toen zag ik de grote cardboard-advertentie staan:D

Ik geloof er geen barst van, plaatselijk vet verbranden is imo nog steeds niet mogelijk.. Tell Sell meets real life!
 
Wat vinden jullie hiervan? Als het echt werkt, dan ben ik niet te beroerd om het uit te proberen. Het is inderdaad waar dat je buik vaak 'koud' aanvoelt terwijl de rest van het lichaam bloedje heet is. Maar of dit er mee te maken heeft..? ;)

Lees nou eens terug wat je schijrft...Als het werkt,dan werkt het. Dan hoef je het niet meer uit te testen maar te gebruiken.
Weet je niet of het werkt dan kan je gaan testen.
Maar goed heb er een hard hoofd in of het werkt!
 
''Hard hoofd in'', '' ik geloof er geen barst van' etc. Uiteraard ben ik ook een beetje pessimistisch want het komt nogal Tell Sell-achtig over. Echter zeggen aannames niet of iets werkt of niet.

Ik vind het sowieso maar raar dat we eigenlijk nog steeds in onze kinderschoenen staan wat betreft het stimuleren van vetbranding. Want valt er nou eigenlijk te bieden voor ons? Een liposuctie of een 'fatburner' waar eigenlijk enkel energie inzit waardoor je er harder tegenaan kunt gaan. Maar echte ''vetverbranders' zoals het woord aangeeft en die niet schadelijk zijn voor het lichaam, zijn nog steeds niet te krijgen..

Vooral in de Westerse maatschappij moet dit toch een goude uitvinding zijn. Nu ben ik hier ook niet zo'n voorstander van aangezien dan iedereen binnen de korste keren rondloopt met een slank lichaam terwijl ze er amper iets voor hoeven te doen.

Wat mij eigenlijk vooral stoort is dat er zo weinig effectieve keuze is op de markt.. Wat vinden jullie?
 
''Hard hoofd in'', '' ik geloof er geen barst van' etc. Uiteraard ben ik ook een beetje pessimistisch want het komt nogal Tell Sell-achtig over. Echter zeggen aannames niet of iets werkt of niet.

Ik vind het sowieso maar raar dat we eigenlijk nog steeds in onze kinderschoenen staan wat betreft het stimuleren van vetbranding. Want valt er nou eigenlijk te bieden voor ons? Een liposuctie of een 'fatburner' waar eigenlijk enkel energie inzit waardoor je er harder tegenaan kunt gaan. Maar echte ''vetverbranders' zoals het woord aangeeft en die niet schadelijk zijn voor het lichaam, zijn nog steeds niet te krijgen..

Vooral in de Westerse maatschappij moet dit toch een goude uitvinding zijn. Nu ben ik hier ook niet zo'n voorstander van aangezien dan iedereen binnen de korste keren rondloopt met een slank lichaam terwijl ze er amper iets voor hoeven te doen.

Wat mij eigenlijk vooral stoort is dat er zo weinig effectieve keuze is op de markt.. Wat vinden jullie?

Belangrijkste is natuurlijk dat je altijd nog energie moet verbruiken wil je vet kwijt raken. Zelfs al zou dat apparaat werken, dan nog doe je niets anders dan het lichaam stimuleren bepaalde gebieden met vet aan te spreken, indien deze energie nodig heeft.

Minder kcals erin dan verbruikt? -> Op termijn vetverlies. Of je het lichaamsvet nu direct aanspreekt, of je lichaam het geleidelijker gedurende de dag aanspreekt maakt daarvoor natuurlijk niets uit.
 
Het is bijna om moedeloos van te worden.

Wat.

Denk.

Je.

Zelf?



Zo weinig effectieve keus? Genoeg effectieve keus. HTFU en ga aan het werk. Nature can not be fooled las ik hier ergens op het forum.
 
Tell Sell probeert luie mensen hun geld af te pakken.
 
Tell Sell probeert luie mensen hun geld af te pakken.

Wat je 'luie mensen' noemt.. Het apparaat helpt je tijdens het cardioen met gerichte vetverbranding op je buik, althans dat is wat 'ze' beweren. Je moet dus nog steeds intensief en langdurig sporten om er profijt van te hebben. Het is niet dat je dat ding om je middel doet en dan op de bank een boekje kunt gaan lezen..

Is een fatburner dan ook voor 'luie' mensen? Dat is immers ook een (extra) hulpmiddel om tijdens het sporten effectiever af te vallen..
 
Wat je 'luie mensen' noemt.. Het apparaat helpt je tijdens het cardioen met gerichte vetverbranding op je buik, althans dat is wat 'ze' beweren. Je moet dus nog steeds intensief en langdurig sporten om er profijt van te hebben. Het is niet dat je dat ding om je middel doet en dan op de bank een boekje kunt gaan lezen..

Is een fatburner dan ook voor 'luie' mensen? Dat is immers ook een (extra) hulpmiddel om tijdens het sporten effectiever af te vallen..

En daarmee creëren ze voor zichzelf een nog grotere doelgroep van mensen die al bezig zijn om het buikje kwijt te raken en zichzelf niet lui vinden...

Het komt nogal tell-sell over inderdaad, hetzelfde als die flat-tummy-zalfjes die de doorbloeding zouden moeten stimuleren. Lokale vetverbranding is nog niet goed mogelijk, maar ooit komt er een moment waarop dat wel kan, maar waarschijnlijk blijft iedereen op DBB dan toch roepen dat het niet kan...
 
Ik wil weleens een onafhankelijk onderzoek zien.
 
haha

Haha,
Die gordels ook altijd.
Eerst waren het van die vlindertjes toen kreeg je hele riemen. Toen kreeg je van die plak stikkers met elektro. Later kwam de sauna belt waar je amper 50 centimeter van de stopcontact weg kon.
En nu komen ze met een belt die op lucht werkt.
Geweldig hehe. Lucht erin lucht eruit lucht erin lucht eruit.
ik ga de zwemvleugeltjes van mijn kleine zusje maar eens om mijn armen doen. Misschien heb ik dan binnen een maand 50 centimeter armen :P :D
 
ervaring slim belly

Hallo allemaal!

Ik doe ook mee met de gekte van dit moment de slim-belly!:p
Ik heb geen idee of het wat wordt... maar vind het leuk om te proberen.
Mijn ervaring is wel dat ik veel maar dan ook asociaal veel meer zweet als ik sport met de slim belly. Je voelt je veel fitter naderhand :eek:.
Verwachtingen heb ik niet echt maar houd jullie zeker op hoogte, maar ik blijf hopen hihi :engel:
groetjes Marga
 
''Hard hoofd in'', '' ik geloof er geen barst van' etc. Uiteraard ben ik ook een beetje pessimistisch want het komt nogal Tell Sell-achtig over. Echter zeggen aannames niet of iets werkt of niet.

Ik vind het sowieso maar raar dat we eigenlijk nog steeds in onze kinderschoenen staan wat betreft het stimuleren van vetbranding. Want valt er nou eigenlijk te bieden voor ons? Een liposuctie of een 'fatburner' waar eigenlijk enkel energie inzit waardoor je er harder tegenaan kunt gaan. Maar echte ''vetverbranders' zoals het woord aangeeft en die niet schadelijk zijn voor het lichaam, zijn nog steeds niet te krijgen..

Vooral in de Westerse maatschappij moet dit toch een goude uitvinding zijn. Nu ben ik hier ook niet zo'n voorstander van aangezien dan iedereen binnen de korste keren rondloopt met een slank lichaam terwijl ze er amper iets voor hoeven te doen.

Wat mij eigenlijk vooral stoort is dat er zo weinig effectieve keuze is op de markt.. Wat vinden jullie?

hoezo kinderschoenen? als je af wilt vallen is t gewoon simpel, verbranden zul je. niks geen idiote zalfjes en pilletjes of weet ik t als je niet op een overdreven laag bf wilt staat.

gewoon werken voor je verbranding en dan kom je er vanzelf.
 
Hallo allemaal!

Ik doe ook mee met de gekte van dit moment de slim-belly!:p
Ik heb geen idee of het wat wordt... maar vind het leuk om te proberen.
Mijn ervaring is wel dat ik veel maar dan ook asociaal veel meer zweet als ik sport met de slim belly. Je voelt je veel fitter naderhand :eek:.
Verwachtingen heb ik niet echt maar houd jullie zeker op hoogte, maar ik blijf hopen hihi :engel:
groetjes Marga

Spannend! :headbang:
 
Hallo allemaal!

Ik doe ook mee met de gekte van dit moment de slim-belly!:p
Ik heb geen idee of het wat wordt... maar vind het leuk om te proberen.
Mijn ervaring is wel dat ik veel maar dan ook asociaal veel meer zweet als ik sport met de slim belly. Je voelt je veel fitter naderhand :eek:.
Verwachtingen heb ik niet echt maar houd jullie zeker op hoogte, maar ik blijf hopen hihi :engel:
groetjes Marga

Hoop brengt je nergens, inspanning wel ;)
 
Ik ben zelf een erg kritisch persoon die ook gelooft dat plaatselijke vetverbranding misschien niet mogelijk is.
In tegenstelling tot sommige anderen, sta ik er wel voor open om nieuwe dingen te proberen.
Misschien is het interessant dat ik wat over Slimbelly vertel als test voor mezelf naast mijn normale kracht&cardiotraining.
Mijn belangrijkste doel is niet zozeer gewicht verliezen, maar mijn vetpercentage verlagen en spiermassapercentage verhogen.
Verder wil ik al jaren een strakke(re) buik met zichtbare buikspieren.
Om dit te bereiken is zeer veel training, discipline, doorzettingsvermogen, voeding en rust nodig.
De afgelopen 6 maanden ben ik intensief met fitness/krachttraining bezig.
Hierbij heb ik steeds zelf mijn buikomtrek opgemeten en deze is ondanks vele inspanningen niet toe en/of afgenomen.

Dit is mijn normale training:
-3x per week krachttraining
-2x per week cardiotraining (in de vorm/van 45 min spinning/rpm)


Op 24 mei ben ik begonnen met Slimbelly en heb nu 6 sessies gehad.
De trainer/coach van de sportschool heeft bij mij een (begin)meting uitgevoerd van de buikomtrek:
Buikomtrek onder/boven: 93/94 cm

Normaal gesproken wordt er na 2 weken opnieuw gemeten. Helaas was ik afgelopen weekend op cursus en was het voor mij niet mogelijk een geschikte tijd in te plannen.
Aankomend weekend vind de 1e vervolgmeting plaats.

Slim Belly houdt in dat je bij voorkeur 3x per week, 40 minuten, met een slimbelly band om op hartslag van 180 - (leeftijd) traint.
Na een SlimBelly training mag je 1 uur niets eten vanwege de naverbranding.

Dit betekent dat ik nu dus 8x per week train, ipv de normale 5x per week.

Of de effecten die ik mogelijk bereik volledig zijn toe te schrijven aan Slim Belly weet ik niet.
Wat ik wel weet is dat ik met 5x per week trainen zonder SlimBelly nog niet genoeg resultaat zag.
Ook neem ik mee in mijn resultaten dat mijn (begin)buikomtrek al niet zo hoog is (93.5 cm) en dat ik dus het resultaat in de juiste context moet plaatsen.

Ter vergelijking: iemand die wat overgewicht heeft, niets aan sport doet, buikomtrek heeft van 115 cm en begint met 3x per week cardio m.b.v. Slim Belly gaat doen zal duidelijk
meer centimeters resultaat boeken dan iemand die een laag vetpercentage heeft, minder buikomtrek en al veel aan sport doet.

Ik zal jullie op de hoogte houden en ben ook benieuwd naar anderen.
Persoonlijk hoop ik dat Slimbelly ertoe kan bijdragen dat mijn getrainde buikspieren zichtbaar gaan worden.
 
Als je gewoon normaal gaat cardioen en jezelf niet stiekem volvreet met snoep verlies je die 'centimeters' ook wel.
 
Als je gewoon normaal gaat cardioen en jezelf niet stiekem volvreet met snoep verlies je die 'centimeters' ook wel.

Ik begrijp en waardeer je opmerking, echter volg ik het BFFM dieet van Tom Venuto. Ik houd nu 1,5 maand in Excel elke dag mijn totale calorieinname in, zelfs verspreid in eiwitten, koolhydraten, vetten (+procentueel).

Daarnaast probeer ik gemiddeld 15-20% onder mijn BMR te gaan zitten.
(BMR * dagelijks energieverbruik) - 15-20%

Ik val wel een beetje af, spiermassa en spiermassapercentage neemt wel toe t.o.v. vetpercentage, echter de centimeters om m'n buik blijven constant.
Oftewel ben vrij bewust bezig, vind ik zelf.
 
resultaten eerste slimbelly vervolgmeting

resultaten eerste slimbelly vervolgmeting

Na 3 weken trainen met Slimbelly, de volgende resultaten bereikt:
Buikomtrek gemeten 3 cm boven en 3 cm onder navel

25 mei:
3 cm boven navel: 93 cm
3 cm onder navel: 94 cm
vetpercentage: 17.7%
vetmassa 15.66 kg
vetvrije massa: 72.84 kg

13 juni:
3 cm boven navel: 89 cm ( -4 cm) :)
3 cm onder navel: 91 cm (-3 cm) :)
vetpercentage: 16.6% ( -1.1%) :)
vetmassa 14.4 kg ( -1.26 kg) :)
vetvrije massa: 72.4 kg (-0.44 kg) :mad:

Resultaten zijn goed in het kader van wat ik wil bereiken, vermindering buikomtrek (buikvet). Helaas ook 0.44 kg vetvrije massa verloren, maar dat houd je waarschijnlijk altijd bij het verlagen van vetpercentage.


--------------------Voor degenen die dit interessant vinden: -------------

Als ik ook dit laatste punt positief wil bekijken
25 mei:
gewicht: 88.5
vetvrije massa: 72.84 kg
botmassa: 3.6 kg
spiermassa: 69,24kg
spiermassapercentage: 78.23%

13 juni
gewicht: 86.8 ( -1.7 kg) :)
vetvrije massa: 72.4 kg
botmassa: 3.6 kg
spiermassa: 68,8 kg
spiermassapercentage: 79.26% :)

Procentueel gezien is hoeveelheid spiermassa dus toegenomen met iets meer dan 1% :)

Volgende meting:
zaterdag 27 juni
 
Back
Naar boven