MuscleMeat

Iemand ervaring met de 'Slim Belly'?

Bezoekers in dit topic

K*tding..(excuses voor taalgebruik^^) tis gewoon iets waardoor mensen structureel (3x per week) beginnen sporten, terwijl ze daarvoor niets of weinig deden.. Dan verlies je geheid enkele cm van je taille, als je 25+% BF hebt.. Geen miraculeus, nieuw product wat je vet doet verbranden, enkel een middel om de nietsportievelingen naar de sportschool te krijgen.

Over enkele maanden stoppen de meeste van deze slimbelly-mensen weer, omdat het daarna ook een kwestie wordt; van je voeding aanpassen en een combinatie van KT en cardio doen, om nog meer cm rond je taille kwijt te raken.
 
I.p.v dat de meeste van jullie allemaal excuusjes verzinnen over wat het met je kan doen, is er iemand die al heeft nagedacht wat het nou echt doet wat betreft de centimeters..

Zoek eens in de richting van vochthuishouding en het lymfatisch stelsel...
 
Mag jij liegen van je moeder? Mijn vader traint al 20 jaar, al heel veel jaren spinning, en de laatste jaren ook kickfun etc.

Hij werd als proefkonijn gevraagd om het eens uit te testen en jawel, nu in zijn laatste week is hij 7 cm omvang kwijt. (en nee hij is niet dik!) dus hou aub op met je slappe verhalen...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Enige manier om aan te tonen of de Slim Belly echt werkt, is twee groepen gelijkwaardige proefpersonen vinden, en die op exact hetzelfde dieet / trainingsprogramma zetten, en de ene groep die de Slim Belly gebruikt en de andere groep niet. Heeft iemand enig idee of dergelijk onderzoek is uitgevoerd? Sportschool waar ik werk gaat er namelijk ook mee werken, en ik ben er nochtans sceptisch over. Heb ook altijd aangenomen en verkondigd dat lokaal vetverbranden niet mogelijk is.
 
Als het echt hielp dan gebruikte al die BB'ers met een GH-gut het gegarandeerd.
:)
 
ik heb een onafhankelijk onderzoek aangevraag bij de sportschool waar ik werk. Kreeg als reactie dat dat later opgestuurd zou worden... Heb na 4 weken nog niets binnen!

Helaas
 
Hallo iedereen,

vergeet niet dat het om de combinatie van Slim Belly, trainen en letten op je voeding is. Ik heb het onlangs gedaan, ik begin morgen met het After Slim Belly programma.

Het is vrij goed gegaan, ik schijn ver boven het gemiddelde te zitten. Ik begon op 5 oktober met het voedingsprogramma (aangepaste menu's) en 6 okt mn eerste training.
Na 6 trainingen woog ik 1,3 kilo lichter en was ik 3cm taille en 6,5 cm buikomvang kwijt.
Na 12 trainingen woog ik 0,9 kilo lichter en 4 cm taille en 5,5 cm buikomvang kwijt.

Het licht eraan hoe je het programma induikt. Ik ben er voor de volle 100% gegaan. En ik zeg het je, het werkt.

En ja, voor de mensen die er niet in geloven, tuurlijk heeft de een een betere bloedcirculatie rondom de buik, anderen weer niet. De combinatie zoals beschreven heeft voor mij het gewenste effect. Een 'sneller' gewenst effect.

Ik zal snel meer van jullie berichtjes lezen, leuk!

Groetjes,
Cherryl
 
slim belly = kinder speelgoed

de slim belly is een concept van het sales bureau greenwolder & partners deze zijn ook bekend van de actie hoe fit is nederland die voor de zomer werd gehouden bij diversie sportscholen.

een aantal jaar geleden was er op tell sell ook een spotje te zien met iets vergelijkbaars als de slim belly greenwolder heeft dit idee gekocht en blijkbaar iets veranderd zodat het een goed sales concept zou worden om mensen te lokken naar sportschool.
en dat werkt absoluut honderde mensen schrijven zich massaal in voor de sportschool. gemiddeld betalen mensen rond de 80 euro voor de slim belly. wat tijdens de verkoop benadrukt word als een test. want dat is het officeel.

het gaat hier om een test voor het plaatselijk verbranden van vet... en dat is tot op de dag van vandaag onmogelijk zonder goede medische hulpmiddelen. het concept slim belly rammeld aan alle kanten. het is een test waarbij je een maand lang 3 keer per week moet cardio`en (fietsen, lopen, crosstrainer etc) en op je voeding moet letten. van dat op je voeding letten en sporten is bewezen dat het helpt bij vet verbranding. maar van de slim belly zelf niet. ook is er geen zo genaamde plasebo groep die dus niet de slim belly gebruikt tijdens het sporten. en denk nou zelf is logisch na iemand doet al jaren niks aan sport en gaat dan opeens 3x per week sporten... waar val je dan vanaf een fietsband om je middel of die 3x per week sporten???

verder is de manier waarop het verschil gemeten word waardeloos.
de metingen zijn stuk voor stuk niet valide en er komen zelf mensen uit die juist dikker en zwaarder geworden zijn. voor dat je aan de slim belly begint word je buik omvang gemeten 3 cm boven en 3cm onder de navel. dit gebeurt met een huis tuin en keuken centimeter. in de medische wereld zijn ze afgestapt van het meten van de omvang bij lichaamsdelen omdat testen hebben uitgewezen dat dit niet valide is. en als je logisch nadenkt. de een trekt de centimeter veel strakker aan dan de ander. of legt toevallig net de centimeter in een huidplooi waardoor het verschil opeens 5 cm is. tevens is het maar een moment opname. heb je toevallig net goed ontbeten de eerste keer dan is je buik dikker als de volgende keer dat je hongerig uit je werk komt. ook kan je makkelijk je adem of buik inhouden.

ook de zogenoemde zwangerschapsstrepen zouden verminderen LET OP ZEKER NIET VERDWIJNEN!! dit soort littekens in het onderhuidsbindweefsel kunnen zonder ingreep nooit meer weg gaan. wel worden ze natuurlijk minder groot als je gaat afvallen en je huid krimt (denk maar aan een tattoo)

mensen alsjeblieft de slim belly is een verkoop truc om mensen de sportschool in te lokken en het is absoluut goed om te bewegen en om mensen daar voor te aan te moedigen. maar sporten zonder belly heeft waarschijnlijk het zelfde effect als met! en geloof me je betaald er veel meer voor dan nodig. dus als ik jullie mag adviseren ga vooral 3 keer per week sporten die tijd kan iedereen vrijmaken!!! maar trap niet in verkoop trucs;)
 
Slimbelly werkt wel

Hoi allemaal

Ik heb nu 9x de slimbelly gedaan dus ben bijna aan het einde van de 12x. En kan jullie zeggen het werkt geweldig. Na 6x sporten word je dus voor een 2x gemeten, de tussenmeting, ik was boven de navel 4 cm kwijt en onder de navel 3 cm. Ze meten voordat je gaat sporten voordat daar berichten over komen.

Daarbij volg ik wel een dieet omdat ik serieus aan het afvallen ben. Dat geven ze ook aan dat dat natuurlijk wel belangrijk is.

Aanstaande zondag moet ik voor de laatste keer en ben ik erg benieuwd hoeveel cm er totaal af is. Ik merk het ook aan mijn broeken. Broeken die ik voorheen met 78 kilo echt niet aan kon kan ik nu dus wel aan.

dus ik zeg wel doen maar hou je wel een je voedingspatroon dat is wel belangrijk.
 
Ik weet nog van iemand die aankwam met een theekuurtje waarbij deze persoon veel thee moest drinken om af te vallen. Je mocht niets anders meer drinken dan die thee. Je moest natuurlijk minimaal 2 liter van die thee zuipen. En wat bleek, die persoon viel kilo's af. Wauw wat een super thee moest dat zijn. :lol:

Het is slimme marketing waarbij de producent een werkzame methode verpakt met een nieuw snufje. Iedereen weet dat als je geen frisdranken en bier meer drinkt en dit vervangt met water je uiteindelijk af zal vallen. Minimaal 2 liter water en niets anders per dag en je zult afvallen omdat je heel wat calorieen minder tot je zult nemen. Die thee deed natuurlijk geen ****.

Zo kijk ik ook tegen die slim belly aan. Het is gewoon een mooie cardio methode die mensen normaal gesproken niet willen doen maar wel werkt. Plak je een object voor de buik dan kun je mensen overtuigen dat het iets met je buik gaat doen. Maakt niet uit wat het is, als je het maar overtuigend kunt brengen. Gelukkig weten de meesten hier op dbb dat je met hard werk, juiste voeding en cardio dit doel kunt verwezelijken. Zelfs de marketing boys van dit product weten dat.
 
Laatst bewerkt:
:roflol:

@ die hier speciaal een account hebben gemaak en dan 1 post hebben gezet
jullie werken er zeker voor denkt ge da we echt zo dom zijn ?
 
:roflol:

@ die hier speciaal een account hebben gemaak en dan 1 post hebben gezet
jullie werken er zeker voor denkt ge da we echt zo dom zijn ?

+1
 
citaat: @ die hier speciaal een account hebben gemaak en dan 1 post hebben gezet
jullie werken er zeker voor denkt ge da we echt zo dom zijn ?



ik heb er voor gewerkt in een sportschool waarvan ik de naam niet ga noemen maar ik hou er niet van om mensen voor te liegen over de effecten van een fietsband om je middel. want die zijn er namelijk nauwelijks.

elke sportschool die echt in dit concept gelooft neemt zich zelf niet serieus.

het enige wat werkt is dat je door zo`n marketing dingetje honderde mensen aan het sporten krijgt die dit aangrijpen om te gaan sporten maar een gewoon fitness/cardio programma werkt minstens net zo goed!!!

gelukkig weet 9 van de 10 mensen dit zelf ook wel alleen is dit een soort van stok (slangetje) achter de deur om te gaan sporten.
 
Laatst bewerkt:
citaat: @ die hier speciaal een account hebben gemaak en dan 1 post hebben gezet
jullie werken er zeker voor denkt ge da we echt zo dom zijn ?



ik heb er voor gewerkt in een sportschool waarvan ik de naam niet ga noemen maar ik hou er niet van om mensen voor te liegen over de effecten van een fietsband om je middel. want die zijn er namelijk nauwelijks.

elke sportschool die echt in dit concept gelooft neemt zich zelf niet serieus.

het enige wat werkt is dat je door zo`n marketing dingetje honderde mensen aan het sporten krijgt die dit aangrijpen om te gaan sporten maar een gewoon fitness/cardio programma werkt minstens net zo goed!!!

gelukkig weet 9 van de 10 mensen dit zelf ook wel alleen is dit een soort van stok (slangetje) achter de deur om te gaan sporten.

Kerel!

Besteed er zelf dan ook geen aandacht aan. Jij! als fitnesstrainer moet toch ook weten dat dit puur commercieel is, en de bedoeling is dat deze mensen allemaal een lidmaadschap afsluiten. Of het nu goed of slecht is, wel of niet werkt, het gaat er puur om dat mensen naar de gym gelokt worden om ze vervolgens in te schrijven..
 
Kerel!

Besteed er zelf dan ook geen aandacht aan. Jij! als fitnesstrainer moet toch ook weten dat dit puur commercieel is, en de bedoeling is dat deze mensen allemaal een lidmaadschap afsluiten. Of het nu goed of slecht is, wel of niet werkt, het gaat er puur om dat mensen naar de gym gelokt worden om ze vervolgens in te schrijven..


al fitnesstrainer en medisch gescholde die mensen advies geven is het essentieel om mensen goed en naar jou inzicht correct voor te lichten en passend advies te geven. dit valt daar ook onder vind ik. geld verdienen voor je diensten die je verleend in het kader van gezondheid is oke maar dan moet dat wel goede informatie zijn anders ben je mensen min of meer aan het voor liegen om er zelf beter van te worden. op deze manier probeer ik dus mensen goed voor te lichten over de Slim Belly. en wat jij stelt over het lokken van mensen en vervolgens in te schrijven is naar mijn mening helemaal waar.
 
Laatst bewerkt:
bij ons op de gym hebben ze het ook . kost 80 euro per maand meer op je abonement. en je moet dan 4 x per week minstens 45 min cardio doen , vin je het gek dat je dan denk dat het help.als je zoveel gaat cardio zonder belly,heb je het zelfe resultaad 100% cker al dat geld klopperij.
 
Laatst bewerkt:
hetwerkt!
ikben aan het afvalen wen verloor met slim bellyin 4 weken 9 cm boven de navel en 9 cm onder de navel, het scheelt een kledingmaat!
het resultaat is blijvend,ook na 2 maanden
 
hetwerkt!
ikben aan het afvalen wen verloor met slim bellyin 4 weken 9 cm boven de navel en 9 cm onder de navel, het scheelt een kledingmaat!
het resultaat is blijvend,ook na 2 maanden
Mooi en bespaar je nu het geld door precies hetzelfde te blijven doen maar dan zonder die band om je buik. :thumbup:
 
slimbelly = flauwekul
 
hetwerkt!
ikben aan het afvalen wen verloor met slim bellyin 4 weken 9 cm boven de navel en 9 cm onder de navel, het scheelt een kledingmaat!
het resultaat is blijvend,ook na 2 maanden

its amazing mike !!!
 
Back
Naar boven