Fitness Seller

Iemand ervaring met de volgende combinatie & kuur:

Bezoekers in dit topic

Dan ben ik verkeerd ingelicht, ik heb het ook van overlevering.. Welke nakuur word aangeraden..?
 
Dan ben ik verkeerd ingelicht, ik heb het ook van overlevering.. Welke nakuur word aangeraden..?

Je bent heel verkeerd ingelicht als ik je posts zo lees ....
Zou eerst nog wat goed inlezen over de kuur die je wil nemen
En misschien nog geen tren pakken ?
Verder zelf weten natuurlijk !
Lijkt me wel lekker kuurtje, ligt ook aan je doelen
 
Gewoon niet kuren , je snapt er niks van als je al 2 deca kuren erop hebt zitten en nog steeds niet weet wat je doet.

Maar wel succes en sterkte misschien wordt het toch wat als je heel veel gaat spuiten ! :hb:
 
Dan ben ik verkeerd ingelicht, ik heb het ook van overlevering.. Welke nakuur word aangeraden..?

Nolvadex wordt vaak gebruikt als nakuur. Sommigen kuren na met clomid. Welke van de 2 het beste is moet je zelf zien uit te raken. Ik ga niet zeggen wat jij moet nemen.

Vind je kuur beetje te veel van het goede gezien je kuurverleden.
 
Gewoon niet kuren , je snapt er niks van als je al 2 deca kuren erop hebt zitten en nog steeds niet weet wat je doet.

Maar wel succes en sterkte misschien wordt het toch wat als je heel veel gaat spuiten ! :hb:

ik heb dit topic geopend om er wat van op de steken, niet om jouw slappe gelul aan te horen.
Graag gewoon serieus reageren.
 
ik heb dit topic geopend om er wat van op de steken, niet om jouw slappe gelul aan te horen.
Graag gewoon serieus reageren.

Wat hij wil zeggen is dat jou aardappel kennis niet genoeg is om überhaupt 1 kuur gedaan te hebben. Zeg eens eerlijk. Had jij voor je eerste kuur niet het gevoel van ik wil weten wat ik in mijn lichaam spuit en waar ik aan begin? Zo kom je niet over namelijk. Ik bedoel dit ook niet hatend maar ik vind het gewoon een beetje een aardappelen topic worden zo
 
Back
Naar boven