Fitness Seller

Iemand ervaring met deze creatine? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

zinzunzan

Novice
Lid geworden
16 jul 2022
Berichten
3
Waardering
1
Lengte
1m88
Massa
66kg
Hoi, ik zit erover na te denken om te starten met creatine. Nu heb ik van een bekende vernomen dat de creatine voorheen altijd best goedkoop was en dat de prijs recentelijk pas echt is gaan stijgen.

Na wat zoekwerk ben ik bij de volgende website met de volgende creatine beland: https://easy-discount.de/1Kg-creatine-monohydraat-in-poedervorm-en-met-doseerlepel-inbegrepen

De prijs is hier een stuk lager dan wat ik elders kan vinden. Heel veel kan er niet mis mee zijn, het wordt immers in de EU verkocht. Toch wilde ik vragen of mensen er ervaring mee hadden of er iets anders over te zeggen hebben, alvast bedankt.
 
Hoi, ik zit erover na te denken om te starten met creatine. Nu heb ik van een bekende vernomen dat de creatine voorheen altijd best goedkoop was en dat de prijs recentelijk pas echt is gaan stijgen.

Na wat zoekwerk ben ik bij de volgende website met de volgende creatine beland: https://easy-discount.de/1Kg-creatine-monohydraat-in-poedervorm-en-met-doseerlepel-inbegrepen

De prijs is hier een stuk lager dan wat ik elders kan vinden. Heel veel kan er niet mis mee zijn, het wordt immers in de EU verkocht. Toch wilde ik vragen of mensen er ervaring mee hadden of er iets anders over te zeggen hebben, alvast bedankt.
Meestal zijn de goedkopere 0,1% minder puur dan de dure (of zelfs alleen een ander label). Gewoon doen, gebruik zelf ook een goedkope, niks mis mee.
 
Bedankt voor de snelle reactie, ben nog maar kort bezig ik kijk echter graag vooruit. Ik deel in de toekomst waarschijnlijk schema’s en dergelijke, maar dat is iets voor later gok ik.
 
Vergeet niet de 9,90 verzendkosten naar Nederland
 
Vergeet niet de 9,90 verzendkosten naar Nederland
Daar ben ik me van bewust, maar zelfs dan is het prijsverschil vrij groot tot mijn weten. Als er een beter alternatief is hoor ik het graag.
 
Bulk heeft vaak hoge korting, of het goedkoper is weet ik niet.
 
Uren zweten in de gym, honderden euro’s aan eten, en dan paar euro besparen op goedkoper creatine.
Koop gewoon een goed merk, dan weet je zeker dat het zuiver is.
 
Uren zweten in de gym, honderden euro’s aan eten, en dan paar euro besparen op goedkoper creatine.
Koop gewoon een goed merk, dan weet je zeker dat het zuiver is.
Ben het hier niet mee eens. Eten valt best mee als je er moeite en tijd in wil/kan steken. Ik koop tegenwoordig ook geen a-merk whey meer, koop liever ene die de helft kost en neem dat beetje amino spiking voor lief. Nog altijd veel goedkoper.
Zoek eens lab onderzoeken op van goedkope creatine, dan zie je dat het qua puurheid nauwelijks verschilt van dure, denk aan 99,8% tov 99,9% voor bv creapure.
 
Laatst bewerkt:
Gevonden :o deze is van action.
 

Bijlagen

  • Labanalyse-Bodymass-Nutrition-Creatine-01-2017-batch-L1600635.pdf
    257,5 KB · Weergaven: 188
Al tijdje geen Creatine meer gezien bij Action, zag wel nieuwe verpakkingen.
(bodymass creatine)
Heb vroeger wel Creatine, van vroegere MDoubleYou gehad, dat deed echt niks.(mondhydraat). Als ik de prijzen zo zie, heb ik niet veel geloof van de hoeveelheid creatine wat daar in zit.
 
Al tijdje geen Creatine meer gezien bij Action, zag wel nieuwe verpakkingen.
(bodymass creatine)
Heb vroeger wel Creatine, van vroegere MDoubleYou gehad, dat deed echt niks.(mondhydraat). Als ik de prijzen zo zie, heb ik niet veel geloof van de hoeveelheid creatine wat daar in zit.
99,8 gram per 100 gram produkt, zie labtest. Is wel vijf jaar oud, maar ik denk niet dat ze sjoemelen. Niet voor een paar stuivers iig :o
 
Je kan creatine mono ook kopen bij het kruidvat voor 10 eur.
Pomp je ever hard op.
mono = mono
 
gaat om die uit op
Duitsland heeft een grote afzetmarkt, prijzen liggen er in het algemeen stuk lager, nu al helemaal. Woon gelukkig op vijf minuten rijden van de grens, spaar echt enorm op benzine en boodschappen.
Daarbij de duitse grundlichheit, ik zou het wel aandurven :o
 
Je kan creatine mono ook kopen bij het kruidvat voor 10 eur.
Pomp je ever hard op.
mono = mono
Die is altijd op hier gvd:grumble: net als de lekkere repen. Action ernaast is ook al niet beter, lijkt wel of iedereen aan de proteine zooi is tegenwoordig:(
 
Pak altijd creapure van B&F.
 
cocaine-is-gods-way-of-telling-you-you-have-too-much-money-quote-1.jpg
 
Action heeft wel nog steeds 700 gr eiwit voor 9,95.
Maar creatine etc is er niet meer.
 
Back
Naar boven