MuscleMeat

Iemand ervaring met deze creatine? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Duitsland heeft een grote afzetmarkt, prijzen liggen er in het algemeen stuk lager, nu al helemaal. Woon gelukkig op vijf minuten rijden van de grens, spaar echt enorm op benzine en boodschappen.
Daarbij de duitse grundlichheit, ik zou het wel aandurven :o

Veel is in Duitsland duur, €23,- voor 500g https://www.bodybuilding-depot.de/instant-creatin. Creapure is €2,- duurder.


 
Precies, kun je beter natural supplements kopen...
Zoals deze:
1657997441471.png
 
Het is maar creatine hoor, alsof dat gefaked wordt. Wss merk je het niet eens als het fake is door het placebo gevoel.

Zou me eerder zorgen maken of je AAS wel echt is dan creatine.
 
Het is maar creatine hoor, alsof dat gefaked wordt. Wss merk je het niet eens als het fake is door het placebo gevoel.

Zou me eerder zorgen maken of je AAS wel echt is dan creatine.
betaal liever geen €20,- voor kilo druivensuiker 😉
 
Nee maar hoe groot is die kans binnen de eu dat het wat anders is, het is creatine.
Tja, net als in 2014 met B&F Whey. Zo’n lage prijs denk ik wel dat het gemengd is
 
Hoi, ik zit erover na te denken om te starten met creatine. Nu heb ik van een bekende vernomen dat de creatine voorheen altijd best goedkoop was en dat de prijs recentelijk pas echt is gaan stijgen.

Na wat zoekwerk ben ik bij de volgende website met de volgende creatine beland: https://easy-discount.de/1Kg-creatine-monohydraat-in-poedervorm-en-met-doseerlepel-inbegrepen

De prijs is hier een stuk lager dan wat ik elders kan vinden. Heel veel kan er niet mis mee zijn, het wordt immers in de EU verkocht. Toch wilde ik vragen of mensen er ervaring mee hadden of er iets anders over te zeggen hebben, alvast bedankt.
Als je de huidige bulkprijzen kent voor creatine monohydraat weet dan kan dit eigenlijk niet. Zag €12,-/kg als je 5kg koopt. Wij hebben recent 30.000kg ingekocht rechtstreeks van de producent en betalen meer per kg. En dan waren we nog voordelig uit.
 
Back
Naar boven