Maar jij hebt dus ook de 2,1kg gehad en die gewoon in 7 dagen opgemaakt? Er zit dacht ik ook hmb in en daar heb je 4g van nodig, dus dan moet ik waarschijnlijk niet veel lager gaan zitten.
Neem je het dan 7 aaneengesloten dagen, of zou ik het meer op trainingsdagen moeten doen, want anders is het redelijk zonde denk ik. In 7 dagen zitten max. 4 trainingen ofzo(als je echt goed traint) en dan kun je volgens mij nooit optimaal gebruik maken van zo'n hoge doseringen. Als je 300g op wedstrijddagen neemt, kun je met de juiste dosering toch bijna 1,5-2 weken doen en dan heb je er volgens mij beter resultaat van.)
Het is alleen jammer dat de exacte inhoud er niet bij staat, want als er natuurlijk heel erg veel simpele/complexe koolhydraten in zitten, verklaart dat makkelijk de kg's(bijna puur vet), maar dan heb je er natuurlijk niets aan, in tegendeel. Dan kun je beter een paar boterhammen extra eten of een paar scheppen uit de suikerpot nemen, en dat geld in een supplement steken dat echt werkt.
Maar goed, jullie zijn er (als collega bodybuilders) lovend over, dus heb ik het toch maar besteld. Afwachten dus.......