MuscleMeat

Iemand ervaring met gain force/total force van J-tech? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Alessandro

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
14 dec 2002
Berichten
261
Waardering
0
Ik vroeg me af of het zin heeft om 2100g gain force(creatine/hmb) of 1250g total force (arginine/n-acetyl-cystine),beide 39 euro te bestellen. Maar het blijft natuurlijk veel geld, dus heeft iemand enig idee of deze 2 produkten hun prijs waard zijn voor een arme jongen als ik????
 
Laatst bewerkt:
Ik gebruik overigens al creatine, wat ook in de gain force zit. Ik wilde eigenlijk rage kopen, maar misschien beter even wachten tot de nieuwe versie uit is.
Is dat een erg slecht motief om dan maar gain force of total force te kopen?
 
Hoi,

Zelf heb ik het eind december gebruikt, het is duur, en je bent er snel doorheen, maar zeker wel het proberen waard.

Ben er zelf een kilo of 7 van aangekomen, weet ook wel dat dat niet alleen maar spier is, maar ik vond het toch redelijk wat.
 
Hoe lang heb je ermee gedaan? Want dat is natuurlijk een beetje het probleem. Iets kan wel werken, maar als je daarvoor zo'n hoge doseringen moet gebruiken en er zo doorheen bent, is de prijs/resultaat verhouding natuurlijk niet positief. Die 7kg is op zich erg goed natuurlijk, maar dat lijkt inderdaad wel erg veel en een toename in vet is natuurlijk ook contraproduktief.
 
Welke had je trouwens, de gain force of de total force? Die meneer van athletes nutrition beval de gain force aan.
 
Je moet ook inderdaad de GainForce hebben Alessandro...
De resultaten hiervan zijn goed...beter dan we bij J-Tech hadden verwacht.
 
Ik had inderdaad gain force, en heb de maximum dosering gedaan, dacht dat dat iets van 300 gram p/d was ofzo, dus het was in iets van een weekje op.

Maar ik heb al resultaten gelezen van meer dan 10 kilo erbij, dus dat van mij valt dan nog mee.
 
Klopt icon...ik had met diezelfde dosis 11kg in amper 2 weken...
 
Ja daar was een tijdje geleden al een hele discussie over dat zoiets niet mogelijk was, en toen dacht ik van hm, dat moet ik ook eens proberen.
Het was redelijk prijzig, maar toch het resultaat niet verkeerd.
 
Naar mijn mening kan het onmogelijk veel spiermassa toename zijn, maar mijn standpunt in die discussie was toen al bekend. voornamelijk vet en vocht.. een middel dat in een week tijd 5-7 kilo spiermassa aanzet bestaat niet..
 
Die doseringen zijn een goede verklaring voor zoveel kiloos, maar daar zal inderdaad veel vet bij zitten. Maar goed, dan zal ik het experimentje maar wagen en kijken hoe het met iets lagere doseringen gaat.
 
Maar jij hebt dus ook de 2,1kg gehad en die gewoon in 7 dagen opgemaakt? Er zit dacht ik ook hmb in en daar heb je 4g van nodig, dus dan moet ik waarschijnlijk niet veel lager gaan zitten.
Neem je het dan 7 aaneengesloten dagen, of zou ik het meer op trainingsdagen moeten doen, want anders is het redelijk zonde denk ik. In 7 dagen zitten max. 4 trainingen ofzo(als je echt goed traint) en dan kun je volgens mij nooit optimaal gebruik maken van zo'n hoge doseringen. Als je 300g op wedstrijddagen neemt, kun je met de juiste dosering toch bijna 1,5-2 weken doen en dan heb je er volgens mij beter resultaat van.)
Het is alleen jammer dat de exacte inhoud er niet bij staat, want als er natuurlijk heel erg veel simpele/complexe koolhydraten in zitten, verklaart dat makkelijk de kg's(bijna puur vet), maar dan heb je er natuurlijk niets aan, in tegendeel. Dan kun je beter een paar boterhammen extra eten of een paar scheppen uit de suikerpot nemen, en dat geld in een supplement steken dat echt werkt.
Maar goed, jullie zijn er (als collega bodybuilders) lovend over, dus heb ik het toch maar besteld. Afwachten dus.......:twitch:
 
Er zal natuurlijk wel wat vet bij zitten, ongetwijfeld. Maar ik wilde die gainer ook eens proberen om te kijken of ik nog veel KH miste in m'n gewone voedsel, en gezien het resultaat is dat dus ook zo.

Dus ik denk dat die kilo's ook komen omdat ik niet genoeg at.
 
Een WG moet je ook nemen als het via je normale voeding bijna niet mogelijk is om nog meer te consumeren.

HMB = trouwens 3gr...geen 4.
 
Ja, je hebt gelijk robin, het was inderdaad 3g. :D
 
kep em gister binnen gekregen (thnx robin) en ben er mee begonnen. Alleen een vragie. Benop gaan zoeken wat HMB is... leuk supplementje!
maar mijn vraag is of er voldoende in je Gain Force zit, zodat het ook werkt? ik neem de full-dosis!
 
bij de full dosis heb je 3gr. Dat is voldoende. Of HMB werkt is per persoon verschillend... Bij mij werkt het enkel in een combi zoals een WG in dit geval.
 
ik heb ook gelezen dat de combi met crea en hmb (welke ook in de WG zitten) erg goed is voor massabouw! dat jij aan die 10 kg kwam had natuurlijk ook te maken met de hoeveel kcal maar ook die combi . dussss. ik ben benieuwd hoeveel ik erbij bak :)
 
Tuurlijk, het heeft te maken met training ook :D

Logisch dat het ook met de hoeveelheid cals te maken heefft. Anders neem je geen WG...toch!? En ja, ik zat toen vrij hoog (7000).
 
Back
Naar boven