MuscleMeat

iemand ervaring met het caveman diet?

Bezoekers in dit topic

Repza

Novice
Lid geworden
20 jun 2013
Berichten
23
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
85kg
Vetpercentage
12%
iemand ervaring met het caveman diet?

Goede results?

Wat ik hoorde was eiwit/vet voor het trainen nemen en nooit een kh maaltijd. voor het trainen ofzo?

KH Zijn toch de energy bron?
 
koolhydraten zijn de beste energiebron en in mijn ogen achterlijk om niet te nemen tenzij je diep cut ofzo
 
Goeie dieet! caveman gaat meer om weer eten als vroeger, dus alles dat echt gemaakt word zoals brood of peperkoeken moet je overslaan. ik zou op trainingsdagen ook juist koolhydraten nemen maar op dagen dat je niet traint minder en meer op eiwitten.
 
Prima diet. Zeker voor mensen als moi, die heel makkelijk weight gainen. Voor hardgainers misschien wat lastiger omdat je qua volume best grote hoeveelheden voedsel naar binnen moet werken om aan je dagelijkse kcal te komen.

Wat RockofAges zegt over dat carbs de beste bron voor energie zijn is bullshit naar mijn mening en tevens totaal irrelevant. Je krijgt voldoende carbs binnen met veggies en aardappelen alleen zoals ik al zei je moet flink wat aardappelen en veggies naar binnen werken als je een hoge carb intake will hebben.
 
Kende het dieet niet dus heb even de site doorgelezen, maar ik lees vooral een heleboel hippie-zooi.
Een diepere connectie krijgen met je ziel, met je handen eten en een diepere intimiteit met je voedsel...

De hele dag op wat noten en fruit leven en dan pas 's avonds flink te beginnen met eten lijkt me ook niets.
 
Prima diet. Zeker voor mensen als moi, die heel makkelijk weight gainen. Voor hardgainers misschien wat lastiger omdat je qua volume best grote hoeveelheden voedsel naar binnen moet werken om aan je dagelijkse kcal te komen.

Wat RockofAges zegt over dat carbs de beste bron voor energie zijn is bullshit naar mijn mening en tevens totaal irrelevant. Je krijgt voldoende carbs binnen met veggies en aardappelen alleen zoals ik al zei je moet flink wat aardappelen en veggies naar binnen werken als je een hoge carb intake will hebben.

wat is volgens jou dan de beste bron van energie?

dat ik hier nog op inga eigenlijk :roflol:
 
Prima diet. Zeker voor mensen als moi, die heel makkelijk weight gainen. Voor hardgainers misschien wat lastiger omdat je qua volume best grote hoeveelheden voedsel naar binnen moet werken om aan je dagelijkse kcal te komen.

Wat RockofAges zegt over dat carbs de beste bron voor energie zijn is bullshit naar mijn mening en tevens totaal irrelevant. Je krijgt voldoende carbs binnen met veggies en aardappelen alleen zoals ik al zei je moet flink wat aardappelen en veggies naar binnen werken als je een hoge carb intake will hebben.

weight gainen op no carb?

nigga you high?
 
extreem low/no carb is debiel voor sporters

---------- Toegevoegd om 17:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:03 ----------

Kende het dieet niet dus heb even de site doorgelezen, maar ik lees vooral een heleboel hippie-zooi.
Een diepere connectie krijgen met je ziel, met je handen eten en een diepere intimiteit met je voedsel...

De hele dag op wat noten en fruit leven en dan pas 's avonds flink te beginnen met eten lijkt me ook niets.

+++

Ongeveer alle nietszeggende marketing termen komen ook voorbij zag ik.

detoxen
natural
etc.
 
extreem low/no carb is debiel voor sporters

---------- Toegevoegd om 17:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:03 ----------



+++

Ongeveer alle nietszeggende marketing termen komen ook voorbij zag ik.

detoxen
natural

etc.

:roflol:

lege calorien
dikmakende vetten
 
Prima diet. Zeker voor mensen als moi, die heel makkelijk weight gainen. Voor hardgainers misschien wat lastiger omdat je qua volume best grote hoeveelheden voedsel naar binnen moet werken om aan je dagelijkse kcal te komen.

Wat RockofAges zegt over dat carbs de beste bron voor energie zijn is bullshit naar mijn mening en tevens totaal irrelevant. Je krijgt voldoende carbs binnen met veggies en aardappelen alleen zoals ik al zei je moet flink wat aardappelen en veggies naar binnen werken als je een hoge carb intake will hebben.

Ik houd me carbs juist zo hoog mogelijk in de cut. :roflol:
 
extreem low/no carb is debiel voor sporters

zou het ook niet aanraden voor krachtsporters, al kunnen sommigen er beter door presteren en zien sommigen ook beter resultaat (waarschijnlijk oa vanwege verschillen in genen mbt insuline gevoeligheid)

voor duursport kan ketose wel eens voordelig zijn srs, maar ja cardio is gay dus dat is voor ons verder niet relevant
 
zou het ook niet aanraden voor krachtsporters, al kunnen sommigen er beter door presteren en zien sommigen ook beter resultaat (waarschijnlijk oa vanwege verschillen in genen mbt insuline gevoeligheid)

voor duursport kan ketose wel eens voordelig zijn srs, maar ja cardio is gay dus dat is voor ons verder niet relevant

:roflol:

ik ken inderdaad wel mensen die claimen een stuk beter te presteren/zich beter te voelen op x aantal carbs maar dat loopt zo erg uiteen lijkt het dat daar verder toch geen advies over te geven valt behalve zelf uitproberen wat goed voelt
 
Eten zoals vroeger! Duizenden jaren evolutie verder is ons lijf daar helemaal niet meer goed op aangepast en die hippies gaan even terug in de tijd. Mijn god. Als de Caveman vroeger een mega dubbel cheeseburger kon maken met extra kaas en bacon had hij het gedaan hoor!
 
Eten zoals vroeger! Duizenden jaren evolutie verder is ons lijf daar helemaal niet meer goed op aangepast en die hippies gaan even terug in de tijd. Mijn god. Als de Caveman vroeger een mega dubbel cheeseburger kon maken met extra kaas en bacon had hij het gedaan hoor!

dat lijkt ook niemand te snappen :roflol:
 
:roflol: ik ken inderdaad wel mensen die claimen een stuk beter te presteren/zich beter te voelen op x aantal carbs maar dat loopt zo erg uiteen lijkt het dat daar verder toch geen advies over te geven valt behalve zelf uitproberen wat goed voelt

true dat maddafakka
 
Back
Naar boven