AndroidHealthClinic

Iemand ervaring met hoger onderwijs in avondschool ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

noppes

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
5 nov 2003
Berichten
465
Waardering
0
Hallo medeforummers ! ;)

Heb indertijd mijn regentaat niet kunnen afmaken wegens een auto-ongeval.
Ondertussen ben ik al een goeie 5 jaar aan het werk en zie de opleiding graduaat informatica wel zitten, in avondonderwijs dan wel te verstaan...
Hebben jullie ervaringen met deze hoge school avondopleidingen of ken je iemand die dit gedaan heeft ?

Ik hoor het graag van jullie !

Btw hier de link waar ik de opleiding zou volgen:

http://www.deavondschool.be/graduaat_informatica_o.htm
 
Ik ben deeltijd student en ga 2 avonden per week naar school. Het is best te doen mits je de discipline kunt opbrengen om naast je fulltime baan je vrije tijd te steken in schoolwerk.
 
Ik studeer ook deeltijd, rond deze zomer als het goed is mijn hbo studie af en ga daarna gelijk door aan de uni.

Prima te doen, maar je moet gemotiveerd zijn, een doel hebben en een beetje interesse hebben.

Als je het puur doet omdat het moet, of 'je moet toch wat' dan wordt het niks, als je het echt wilt, dan lukt het prima. Je leven moet je er op aanpassen, maar als je dat doet, dan is het niet enorm moeilijk.
 
Ik heb het gedaan, 2 avonden in de week naar school, 4 jaar lang. (en dan nog thuis studie enzo). Kostte me een bult discipline, maar het moeilijkste was dat de opleiding een beetje beneden mijn niveau lag en ik me behoorlijk verveelde (en irriteerde aan de domme troep de ze over me heen probeerden te storten). Dan wordt volhouden een opgaaf. (ook als het niveau te hoog is trouwens)
 
Discipline is the key dus !!
Ik zal ook nog iemand anders proberen te vinden om niet
alleen te moeten gaan, scheelt ook nog wat denk ik... ;o)
 
Als het goed is zitten er meer studenten in je klas... dat was de reden dat ik het wel vol hield, als ik alles in mijn eentje met thuisstudie had moeten doen was het niks geworden, maar met elkaar sta je een stuk sterker.
 
Ja thuisstudie zou ik ook niet echt zien zitten, daarvoor
heb je nog meer discipline voor nodig... :o/
 
Back
Naar boven