MuscleMeat

Iemand ervaring met JustFit? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

BeginnersLuck

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
20 okt 2008
Berichten
137
Waardering
4
Heeft iemand ervaring met Justfit Hoboken of ergens anders ? Zijn de toestelle gevarieerd ? Squatrack, plaats om te deadliften, ... etc ? Losse gewichten ?


Ik wil graag van een gym veranderen, wegens het prijs, groot verschil van 480 euro en 180 euro voor een jaar....
 
Je zou er natuurlijk even kunnen gaan kijken.
 
ik zelf zit in just fit hoboken. Voor slechts 16 euro/maand is het best een topgym. Je hebt een squatrek en een losse benchpress, beide barbels kan je gebruiken als je wilt deadliften ( aan losse schijven ligt er meer als voldoende). Gewichten gaan tot 40kg en er zijn zeker voldoende toestellen. ( legg press, 2 smith machines, pec deck etc...) Overdag zitten er enkel wat oude mensen, dus als je wilt trainen is van 10-17u aangeraden. Na 17u zit het er stampvol. Miss nu iets minder omdat het nog vakantie is. Begeleiding van "fitnessintructeurs" moet je niet verwachten, maarja in welke gym is dat wel :D. Ik zou zeggen, ga er zeker eens een kijkje nemen ;)
 
ik zelf zit in just fit hoboken. Voor slechts 16 euro/maand is het best een topgym. Je hebt een squatrek en een losse benchpress, beide barbels kan je gebruiken als je wilt deadliften ( aan losse schijven ligt er meer als voldoende). Gewichten gaan tot 40kg en er zijn zeker voldoende toestellen. ( legg press, 2 smith machines, pec deck etc...) Overdag zitten er enkel wat oude mensen, dus als je wilt trainen is van 10-17u aangeraden. Na 17u zit het er stampvol. Miss nu iets minder omdat het nog vakantie is. Begeleiding van "fitnessintructeurs" moet je niet verwachten, maarja in welke gym is dat wel :D. Ik zou zeggen, ga er zeker eens een kijkje nemen ;)
Heerlijk ja zoiezo om elke keer na school te gaan dus neem 4 uur ofzo ben ik er ! Dus perfect, alhoewel ik het sfeer en professionaliteit van betterbodies zal missen... Bedankt !
 
Back
Naar boven