AndroidHealthClinic

Iemand ervaring met luxatie operaties? (schouder uit de kom)

Bezoekers in dit topic

Operatiedatum inmiddels bekend, de komende weken lekker doortrainen. Moest eerst een hartruis onderzoek doen ivm hartruis (was ik al mee bekend). Cardioloog vond mn hart in zeer goede staat, ruisje was te horen juist omdat mn hart sterk is door al dat sporten, toch goed om te horen dat hardlopen (en bb) dat effect op je hart heeft.

Ik ga niet meer de fout maken zoals vorig jaar, waarbij ik na mijn ingreep zeker 2 maanden bijna geen reet heb gedaan (heel licht/weinig). Was een grote dosis geen zin/luiheid, wat deels kwam vanuit frustratie dat ik niet volledig kon trainen, maar wat echt niet verstandig was omdat het best veel tijd kostte om terug te keren naar oude niveau.

Hoop dat de release goed verloopt en ik zal hier mn bevindingen posten.
Hoe gaat het nu?
 
Even een vraagje, mijn linkerschouder is afgelopen donderdag voor het eerst uit de kom gegaan. Naar mijn idee gaat het herstel super snel. Alleen ik heb even alle berichten gelezen en hoe weet ik of er scheurtjes in mijn schouder zitten? Kan je zoiets voelen ofzo? Verder nog tips? Ik heb smeerwortel gekocht, dat schijnt goed te helpen.
 
kn je hem zelf terug in de kom zetten?
 
kn je hem zelf terug in de kom zetten?
Hij is dezelfde dag bij de huisarts terug in de kom gezet. Hij ging om 14:30 uit de kom en 15:00 was hij al terug. Het enige wat de doc zei was dat het moest herstellen. Geen mitella gegeven of mri scan of pijnstillers. Ik heb zelf de volgende dag smeerwortel gekocht bij de apotheek, dat schijnt goed te helpen bij luxatie.
 
Hij is dezelfde dag bij de huisarts terug in de kom gezet. Hij ging om 14:30 uit de kom en 15:00 was hij al terug. Het enige wat de doc zei was dat het moest herstellen. Geen mitella gegeven of mri scan of pijnstillers. Ik heb zelf de volgende dag smeerwortel gekocht bij de apotheek, dat schijnt goed te helpen bij luxatie.
Ik zou vragen om een echo ivm kans op ruptureren pees/andere schade
 
Volgens mij heb je daar geen echo voor nodig, smeerwortel kan dat ook zien!
Ik vind het nou niet iets om grapjes over te maken.
 
Ik heb het topic doorgelezen en er blijft een vraag bij me hangen wanneer ik de updates lees. Waarom heb je deze operatie laten uitvoeren? Is de sport die je uitoefent hierin bepalend geweest of een andere factor?
 
Back
Naar boven