AndroidHealthClinic

iemand ervaring met polar horloges

Bezoekers in dit topic

LYNX1981

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
24 feb 2005
Berichten
35
Waardering
0
hallo,

ik weet niet of ik dit hier kan posten,maar heeft iemand ervaring met polar horloges (die hartslagmeters)
 
Ik vind Rolex persoonlijk fijner:p
OT: Nee, nog nooit gebruikt.
 
Yep heb een Accurex gehad en heb nu de S510 hartslagmeter. Prima apparaten en de service van Polar is ook vrij goed. Ook al is het soms wel even wachten op een vervangende band als de batterij leeg is.

Op de fiets ben ik op den duur overigens gestopt met de hartslagmeter gebruiken, je zit meer te kijken naar dat apparaat dan nodig is.
 
K heb der eentje en gebruik die vooral bij de cardio. Is wel dure investering voor wat het is eigenlijk. Voor gewichten te pakken hoef je je hartslag niet te weten. En op de meeste hometrainers op de gym zit dat ding al ingebakken...
 
ik heb een el-cheapo-ding van de karwei gekocht (17 euro, met korting van nog eens 10 euro) ... ik ga geen 100+ euro uitgeven aan iets waarvan het zich voor mij nog niet bewezen heeft dat ik het vaak ga gebruiken.

voor hardlopen vind ik het wel handig om je intensiteit een beetje objectiever in t ekunnen schatten, maar het blijft vooral speelgoed (voor mij).
 
Ja, top. Heb zelf een M31. Meeste cardio toestellen pakken het signaal van de polar hartslagmeter op, dat is voor mij de voornaamste reden, naast het hardlopen. Ik train altijd in zones, zodat ik beter vetverbranding, conditie of uithouding kan target-en. Werkt als een tierelier.

Een collega van mij heeft net een F11 gekocht, de opvolger van de M31. Als je een beetje zoekt op het internet moet je hem voor minder dan 100EUR kunnen vinden.
 
Ik gebruikte um vroeg veel nu weet ik uit ervaring wel hoe het met me hartslag zit.

Heeft me wel geholpen trouwens om niet te hoog met me hartslag te gaan.
 
spiertje16 zei:
lijkt me onnodig eerlijk gezegt[/QUOTE/]
voor duursporters die vooral veel bij hun omslagpunt moeten trainen onontbeerlijk
 
Back
Naar boven