XXL Nutrition

iemand ervaring met spiermassa.com?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Van marketing hebben ze weinig begrepen iig. Site volledig in het Engels opzetten en dan spiermassa.com noemen..
 
Deze is, als ik het goed heb, al sinds 2002 op de markt en de recensies waren allemaal hetzelfde "crap, werkt voor geen meter en veel te duur"

Niet aanschaffen dus ! :)

hehe was ik niet van plan :p

maar er zijn wel andere productjes die m'n aandacht trekken...
maar wil eerst weten of iemand er ervaring mee heeft...
 
Goedkoop zeg. JW voor 40 euro..
 
lol, is gewoon een amerikaans bedrijf??

Corporate Headquarters:
Spiermassa.com
10730 Helendale Ave
Tujunga,CA 91042.
USA
 
lol, is gewoon een amerikaans bedrijf??

Corporate Headquarters:
Spiermassa.com
10730 Helendale Ave
Tujunga,CA 91042.
USA

Mensen uit de USA zullen er niet bestellen omdat ze nooit op de site komen ivm de belachelijke nederlandse naam. :)

Welke debiel begint nou een bedrijf in de USA, waar meer dan 1 miljard mensen wonen, met een nederlandse naam zodat je de 16 miljoen nederlanders als doelgroep hebt?! :D
 
Welke debiel begint nou een bedrijf in de USA, waar meer dan 1 miljard mensen wonen, met een nederlandse naam zodat je de 16 miljoen nederlanders als doelgroep hebt?! :D

Sinds wanneer wonen er meer dan één miljard mensen in de VS?
 
lol, is gewoon een amerikaans bedrijf??

Corporate Headquarters:
Spiermassa.com
10730 Helendale Ave
Tujunga,CA 91042.
USA

zou het niet kunnen dat het bedrijf daar z'n adres stelt omdat er daar soepelere wetten zijn ivm met pro-hormonen en dergelijk,maar in werkelijkheid gewoon in nl of belgie is gevestigt?
 
Mensen uit de USA zullen er niet bestellen omdat ze nooit op de site komen ivm de belachelijke nederlandse naam. :)

Welke debiel begint nou een bedrijf in de USA, waar meer dan 1 miljard mensen wonen, met een nederlandse naam zodat je de 16 miljoen nederlanders als doelgroep hebt?! :D

schater.gif


emo.gif
 
zou het niet kunnen dat het bedrijf daar z'n adres stelt omdat er daar soepelere wetten zijn ivm met pro-hormonen en dergelijk,maar in werkelijkheid gewoon in nl of belgie is gevestigt?

ik gok eerder dat het een Nederlands of belgisch bedrijf is dat zich in Amerika heeft gevestigd..
 
Achjoh, het gaat toch om de vergelijking. Een half miljard dan (inclusief canada en mexico)

Als je Mexico en Canada erbij neemt heb je 433M inwoners... Maar de USA zoals je schreef heeft er maar echt 302M ipv 1 Miljard :D

On topic:

ik gok eerder dat het een Nederlands of belgisch bedrijf is dat zich in Amerika heeft gevestigd..

Dat zou wel kunnen, maar dan zou ik het toch in het Nederlands doen :P
 
duidelijk nederlands of belgisch bedrijf, hun prijzen zijn in euro
 
leuke prijzen,maar heb die gasten een mail gestuurd om te checken waar van ze nou werkelijk verzenden?
even afwachten maar,

hou jullie op de hoogte
 
leuke prijzen,maar heb die gasten een mail gestuurd om te checken waar van ze nou werkelijk verzenden?
even afwachten maar,

hou jullie op de hoogte

mail in het nederlands gestuurd? :D
 
Hallo iedereen
ik ben admin van spiermassa en ik zie hier paar vraagjes,kga ze allemal beantwoorden :)
history
mijn oom in USA is groothandel in supplementen al meer dan 15 jaar en sinds paar jaar is hij ook online gaan verkopen, en hij heeft een site in USA, dus voor de domme gasten die snel concluties trekken, ....
en ja het idee om in euorpe ook te verkopen is het tot mij gekkomen een tijdje geleden
en ben volop bezig met de site nu, aangezien da jullie al gemerkt hebben, de site is nog niet af,...
en het reden dat de site in USA is ingeschreven omdat daar voordeliger is voor ons qua belastingen en al .... en daarom dat wij zooo lage prijzen kunnen aanbiedden dan nederlandse sites, ik woon zelf in belgie dus ... drm dat ik in nederlands schrijf,
en ik heb net een vraag gekeregen van een van jullie, wij sturen alle pakjes als 'Gift' op zodat u geen douane kosten moeten betalen (wat geen enkele proffesionle site doet)
als u al gekocht hebt van sites, er komen mega veel douane kosten erachter
maar bij ons is het niet het geval dus
anyways
als u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact te nemen met ons op
info@spiermassa.com
en als u een product wilt maar niet op ons site ziet, schrijf u ons een mail en wij zullen het direct op site zetten, want wij hebben alles (bijna alles )
alvast bedankt voor inttereste
Spiermassa.com Team
 
prijzen zijn in euro dus kan niet voor usa bedoeld zijn he
 
idd
prijzen zijn in Euros
het site is bedoled om NL en BE markt te veroveren
en eind dit jaar komt een voor GE en oostenrijk dus .... :)
 
KOM I DAN

Hello XXXXXXX;

We would like to thank you for your email and interest in buying from us. Even thought the site is in Belgium but the packages are being sent from USA, and we ship worldwide. As a courtesy to our customers outside USA, we always make sure that they do not pay any additional fees besides the shipping; therefore, we make sure that we sent the packages as “Gift” to our clients on the custom form. By doing so, we help our customers avoid the custom fee.

I hope I have answered your question, and if you have any other questions or concerns, please feel free to contact me directly at: info@spiermassa.com

Best regards,
Spiermassa.com Team
Spiermassa.com - Spiermassa.com

TJA ZE STUUREN HET OP ALS GIFT VERLAGEN DE PRIJS EN SLUITEN GEEN PAKBON BIJ,
DIT OM DIE HUFTERS BIJ INKLARING HET NA KIJKEN TE GEVEN;)))dus zit men alleen met verzend kosten was ike vergeten te vragen:( nou bij deze dan weer aan me huiswerk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven