XXL Nutrition

Iemand ervaring met stackers

Bezoekers in dit topic

Knockout

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
19 jul 2011
Berichten
133
Waardering
2
Lengte
1m91
Massa
95kg
Iemand of andere merken? En hoe heb je dit ervaren
 
met of zonder ephedrine
 
wtf is dat?

---------- Post toegevoegd Wed 27 Jul 2011 om 18:08 ----------

Het is een middel dat je stofwisseling verhoogd. Waarom zijn er met en zonder. Het is toch de bedoeling dat je stofwisseling verhoogd wordt. Gooi gewoon alles in een capsule en vreten maar toch?
 
niemand geageerd, dus dat zegt meer dan genoeg:D
 
enigste fatburners die werken zijn die met ephedrine erin
maar dat is inmiddels verboden in NL
 
IMO werkt het wel een beetje, maar het is vooral vochtafdrijvend.

Je gaat er dus letterlijk droger van staan.

Als je voor een dagje strand wat leaner wil ogen kun je de dag van te voren een paar namen en voila :p
 
Er is wel wat onderzoek dat 400mg caffeïne + groene thee extracten een toename van je dagelijks calorieverbruik van ongeveer 200 kcal per dag kan veroorzaken. Als je wat moeite hebt met je aan je cutschema te houden kan dit dus iets helpen, en het zal wellicht idd wat vocht afdrijven wat je wat droger doet lijken. Verwacht er echter geen wonderen van, je dieet en training primeert. De enige dingen die denk ik wonderbaarlijk helpen zijn de zaken die niet legaal zijn ;)
 
Een paar jaar geleden gebruikte ik de stacker met ephedra, werkte voor mij heel goed. Al was het maar voor wat extra energie tijdens de training.
De stackers van tegenwoordig vind ik eerlijk gezegd zonde van het geld. Als je zorgt voor de juiste voeding en training, voegen de stackers weinig extra's toe, zeker voor de prijs.
Maar dat is mijn ervaring, wellicht reageert een ander lichaam anders op de huidige stackers.
 
Het zorgt nog steeds wel voor een boost hoor, zeker als je er een beetje aan gewend bent, op het begin kakte ik er juist een beetje van in.

Paar dagen later viel het beter en ging ik behoorlijk hard in de gym.
 
mijn mening: zonder efedrine zijn geld niet waard! Zoek ofwel de "goede" of hou je geld :p
 
Het zorgt nog steeds wel voor een boost hoor, zeker als je er een beetje aan gewend bent, op het begin kakte ik er juist een beetje van in.
Paar dagen later viel het beter en ging ik behoorlijk hard in de gym.

Ik denk inderdaad dat elk lichaam er anders op reageert inderdaad. Ik merkte er iig niks meer van. Vandaar dat ik het zonde vind.

Maar voor TS is het dus gewoon proberen, doet het wat voor je; kan je zelf beoordelen of het je geld waard is.
Zo niet lijkt mij de conclusie makkelijk voor je.
 
Back
Naar boven