XXL Nutrition

iemand ervaring met vintamine b3 en sintjans kruid

Bezoekers in dit topic

Anoniem_1985_2

Freaky Bodybuilder
Foto Contest
15 jaar lid
Lid geworden
2 apr 2003
Berichten
5.432
Waardering
134
iemand ervaring met vitamine b3 en sintjanskruid je zou er een gigantisch pomgevoel van moeten krijgen en je groeihormen moesten er van stijgen klopt dat? en zo jah in wat voor dosering? b3 is in doseringen van 100 mg hoeveel moet ik daar van nemen?
en sintjanskruid zit 55 mg gram in (=329 hypercine)welke dosering moet ik hier van gebruiken?
 
je krijgt idd een flink pompgevoel van s.janskruid. maar pas op met dit goedje, want bij de een daalt het cortisol gehalte en bij de ander stijgt deze en dat laatste moet je absoluut niet hebben (spierafbraak)
 
en met dit weer en de daarbijbehorede zon kan t ook ongewenste bijeffecten opleveren meen ik
 
!!BarmaN!! zei:
iemand ervaring met vitamine b3 en sintjanskruid je zou er een gigantisch pomgevoel van moeten krijgen en je groeihormen moesten er van stijgen klopt dat? en zo jah in wat voor dosering? b3 is in doseringen van 100 mg hoeveel moet ik daar van nemen?
en sintjanskruid zit 55 mg gram in (=329 hypercine)welke dosering moet ik hier van gebruiken?

Sintjanskruid werkt bij mij perfect, je hebt inderdaad meer kracht en pomp.
Ik zelf slik 5 tab van 500 mg hypercine één uur voor het trainen.
Ik zou het alleen niet nu gebruiken, je krijgt namelijk hele gevoelige ogen, je hebt gewoon meer last van de zon.
Het is gewoon niet prettig als er veel zon schijnt en je kunt ook nog eens flinke uitslag krijgen als je met je huid in de felle zon komt.
Ik gebruik het ook alleen tijdens de wintermaanden.

Succes
:thumbs:
 
ccnp zei:
Sintjanskruid werkt bij mij perfect, je hebt inderdaad meer kracht en pomp.
Ik zelf slik 5 tab van 500 mg hypercine één uur voor het trainen.
Ik zou het alleen niet nu gebruiken, je krijgt namelijk hele gevoelige ogen, je hebt gewoon meer last van de zon.
Het is gewoon niet prettig als er veel zon schijnt en je kunt ook nog eens flinke uitslag krijgen als je met je huid in de felle zon komt.
Ik gebruik het ook alleen tijdens de wintermaanden.

Succes
:thumbs:

Pomp is idd te voelen maar kracht ???

Sint Janskruid is trouwens bekend als een anti-depressivum.
 
B3 ook voor een superpomp :thumb:
 
Ja robin is dat zo? Moet je dan in Vitamine Complex B nemen? of haal je B3 apart ?
 
wat raad je aan robin?
ook in de zomermaanden?
 
Robin zei:
B3 ook voor een superpomp :thumb:
vandaar dat ze dat vaak in al die supplementen voor kracht toevoegen en beweren dat t ECHT werkt, t zal wel in bep. mate werken maar t is vaak de vitB# die zorgt voor dat geestelijke aspect
 
volgens mij moest je van b3 ongeveer 600 700 mg binnenkrijgen dan heb je een overdosis krijg je het ****ing warm jahh nog warmer aders zetten op en je hebt veel meer pompgevoel dan normaal
 
ccnp zei:
Sintjanskruid werkt bij mij perfect, je hebt inderdaad meer kracht en pomp.
Ik zelf slik 5 tab van 500 mg hypercine één uur voor het trainen.
Ik zou het alleen niet nu gebruiken, je krijgt namelijk hele gevoelige ogen, je hebt gewoon meer last van de zon.
Het is gewoon niet prettig als er veel zon schijnt en je kunt ook nog eens flinke uitslag krijgen als je met je huid in de felle zon komt.
Ik gebruik het ook alleen tijdens de wintermaanden.

Succes
:thumbs:

CCNP, van welk merk koop jij dan?
Ik denk dat een slechte werking van Sint-Janskruid vooral ligt aan de kwaliteit van het goed. Ik denk dat de werking van Sint-Janskruid bepaalt wordt door de kwaliteit van de plant.
 
cool dat ga ik ook maar eens nemen dan :P
 
Ryu zei:
Ja robin is dat zo? Moet je dan in Vitamine Complex B nemen? of haal je B3 apart ?

Gewoon B3. Oftwel niacine. Geen complex nemen dus...
 
CQ_Demolisher zei:
wat raad je aan robin?
ook in de zomermaanden?

Ja, waarom niet? Vanwege de warmte? Ik zie echter geen verschil... Het gaat immers om het pomp effect.
 
dandyman zei:
vandaar dat ze dat vaak in al die supplementen voor kracht toevoegen en beweren dat t ECHT werkt, t zal wel in bep. mate werken maar t is vaak de vitB# die zorgt voor dat geestelijke aspect

Nee, ik denk het niet. Als je het effect van een pomp wil hebben met B3 moet je redelijk hoog doseren, anders doet het niets. En zulke doseringen zitten er niet in die supps...
 
!!BarmaN!! zei:
volgens mij moest je van b3 ongeveer 600 700 mg binnenkrijgen dan heb je een overdosis krijg je het ****ing warm jahh nog warmer aders zetten op en je hebt veel meer pompgevoel dan normaal

Klopt, ik doe als ik het gebruik zelfs 1100mg (2 van 550mg). Dan merk je het wel :p
 
Ja maar heeft dat nopg nadelen robin?
 
Ryu zei:
Ja maar heeft dat nopg nadelen robin?
vraag ik me ook af

en heb je sint jans kruid nog nodig daarbij?
 
Laatst bewerkt:
Ik slikte een keertje vlak voor het trainen 4 b-complex tabletten (per tab 200%ADH)
om aan die b3 te komen
ik had dus 800% ADH
en ik kon 15 kilo extra weg drukken dan normaal
op zich wel cool :)
 
Back
Naar boven