MuscleMeat

iemand ervaring met vintamine b3 en sintjans kruid (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Om de ongewenste flush effecten van B3 te voorkomen op zoek gaan naar een B3 supplement die bestaat uit Inositol hexanicotinate, daarmee voorkom je de rode gloed die je met een hoge dosis B3 al snel krijgt.

Trouwens goed om te combineren met Arginine, dat voor een verbeterde stikstof opname zorgt.
 
Ericr zei:
Om de ongewenste flush effecten van B3 te voorkomen op zoek gaan naar een B3 supplement die bestaat uit Inositol hexanicotinate, daarmee voorkom je de rode gloed die je met een hoge dosis B3 al snel krijgt.

Trouwens goed om te combineren met Arginine, dat voor een verbeterde stikstof opname zorgt.

waar koop je deze stoffen?
apotheek of drogisterij?
 
TrainingFreak zei:
Ik slikte een keertje vlak voor het trainen 4 b-complex tabletten (per tab 200%ADH)
om aan die b3 te komen
ik had dus 800% ADH
en ik kon 15 kilo extra weg drukken dan normaal
op zich wel cool :)

zoals Robin al zei, is het beter geen complex nemen te nemen dus...
 
Zijn meerdere fabrikanten die no-flush Niacine hebben en arginine op zeker te vinden in de shop hier. Als je het een beetje slim combineert maak je je eigen NO2 supplement.

Moet je voor de arginine wel de alpha ketoglutarate variant nemen. AKG afgekort.
 
TrainingFreak zei:
Ik slikte een keertje vlak voor het trainen 4 b-complex tabletten (per tab 200%ADH)
om aan die b3 te komen
ik had dus 800% ADH
en ik kon 15 kilo extra weg drukken dan normaal
op zich wel cool :)

dat lijkt me erg sterk

placebo?

???
 
15 kg meer gedrukt toevallig nog wat meer dingen er bij genomen???haha
 
Hooguit vorm van de dag, in zo'n combo pil werkt het zowiezo al minder zoals Robin zei. Pure Niacin geeft een aardige pomp, waardoor trouwens eerder de kans er is dat je minder gewicht pakt. Je loopt ook sneller met een opgepompt gevoel.
 
had ik ook kon juist minder maar is wel lekker gevoel zo opgepompt maar heeft inpricipe weinig nut voor het trainen. maar wel leuk voor het uitgaan!!!

trouwens ik had b complex zat 100 mg b3 er 7 van genomen
maar waar kun je alleen b3 krijgen, welk winkel?
kon het niet vinden namelijk
 
Maar ik voelde me wel gewoon sterke toen ik het innam in de kleedkamer en toen liep ik naar boven naar de trainzaal en toen voelde ik me gwn echt mijn spieren spannen
het gevoel dat ze flink getraind moesten worden

maar oke je hoeft me niet te geloven
 
maar wat is er nu eigenlijks beter b3 sinjanskruid of een combi? en hoelang mag je het gebruiken?
 
!!BarmaN!! zei:
had ik ook kon juist minder maar is wel lekker gevoel zo opgepompt maar heeft inpricipe weinig nut voor het trainen. maar wel leuk voor het uitgaan!!!
hehe leip
 
TrainingFreak zei:
Maar ik voelde me wel gewoon sterke toen ik het innam in de kleedkamer en toen liep ik naar boven naar de trainzaal en toen voelde ik me gwn echt mijn spieren spannen
het gevoel dat ze flink getraind moesten worden

maar oke je hoeft me niet te geloven

er is toch niemand die zegt dat hij je niet gelooft!

:)

enneuh "ik voelde me wel gewoon sterke " valt bij mij onder de definitie van placebo
 
bart82 zei:
er is toch niemand die zegt dat hij je niet gelooft!

:)

enneuh "ik voelde me wel gewoon sterke " valt bij mij onder de definitie van placebo

idd, maar is wel een psoitieve bijdrage (teoegevoegde waarde) aan t product.
 
bart82 zei:
er is toch niemand die zegt dat hij je niet gelooft!

:)

enneuh "ik voelde me wel gewoon sterke " valt bij mij onder de definitie van placebo

gewichtheffen is voor een groot deel mentaal; als je iets niet kan of durft op te tillen is die blok vaak, en voor een groot deel mentaal..
als B3 dit op kan heffen dan oh boy, kan je wellicht idd zwaarder tillen dan voorheen..
 
heb dat probleem ook vaak..ben maar een bangerik:sad:

met lying extension durf ik die stang gewoon nie helemaal tot aan mn kop te brengen en met squatten ook niet te ver gaan als ik een zware set doe...moet dat echt uit mn kop krigen maar krijgt er maar eens uit:mad:

maar werkt B3 echt op die manier? t zorgt voor een pomp maar dit is echt gee wondermiddel dat je die grens overtrekt..jammer genoeg
 
dandyman zei:
heb dat probleem ook vaak..ben maar een bangerik:sad:

met lying extension durf ik die stang gewoon nie helemaal tot aan mn kop te brengen en met squatten ook niet te ver gaan als ik een zware set doe...moet dat echt uit mn kop krigen maar krijgt er maar eens uit:mad:

maar werkt B3 echt op die manier? t zorgt voor een pomp maar dit is echt gee wondermiddel dat je die grens overtrekt..jammer genoeg
neej, maar als je wat zelfverzekerder wordt..[je hoeft geen ronnie te worden maar een bangerik is natuurlijk ook overdreven]
, misschien wat ''mental training''[van spike artikel] i.c.m. B3+St. Janskruid kan wel degelijk werken..
 
CQ_Demolisher zei:
neej, maar als je wat zelfverzekerder wordt..[je hoeft geen ronnie te worden maar een bangerik is natuurlijk ook overdreven]
, misschien wat ''mental training''[van spike artikel] i.c.m. B3+St. Janskruid kan wel degelijk werken..
ik denk, dat het vergelijkbaar is met het horen van je lievelingsliedje op 101% volume..ik krijg dan kippevel, een pump van jewelste en ik kan echt nog langer doorgaan/zwaarder tillen..
 
nou met b3 sintjans kruid er sterker van worden neej, maar ik had wel het gevoel dat ik het was duzz ging wat makkelijker (placebo effect noemen ze zoeits volgens mij) als je 15 kg meer kon drukken had je gewoon een goeie dag of meer zelfvertrouwen. kon je het waarschijnlijk zobiezo al!!!
had trouwens over b3 gelezen dat het zelfs je prestaties kan laten verslechteren sintjanskruid echter niet maar tis wel een keer lekker gevoel.

ik had trouwens wel het gevoel dat het trainen makkelijker ging maar sterker en meer gewicht nee!!
 
Back
Naar boven