MuscleMeat

Iemand ervaringen met Creatine AKG (Alpha Keto-Gluteraat)?

Bezoekers in dit topic

MartinDG

Cool Novice
Lid geworden
14 jan 2011
Berichten
65
Waardering
0
Ik heb een vraag ik heb zojuist een nieuwe creatine gevonden op de Body & Fit shop genaamd Creatine AKG (Alpha Keto-Gluteraat)

http://www.bodyenfitshop.nl/creatine-alle/body-fit-sportsnutrition/creatine-alfa-ketoglutaraat-pure
even voor de duidelijkheid:


Creatine Alpha Keto-Glutaraat- Pure
Body & Fit Sportsnutrition

-Gain 3-4 kilo spiermassa in 6 weken!
-Naast spiermassa sneller winst in kracht.
-Verbetering van atletische prestaties en uithoudingsvermogen.
-Snel herstel ATP voor piekvermogen.
-Superieur celvolume
-Farmaceutische kwaliteit HPLC gecertificeerd 100% zuiver.
-Zeer bio-beschikbaar met een superieure absorptie.
-Zeer geschikt voor creatine "Non responders".
-Geen kramp, opgeblazen gevoel of waterretentie.

Geavanceerde opname voor meer kracht, meer herhalingen en meer vetvrije spiermassa!
Farmaceutische kwaliteit en ultra-pure voor maximale biologische beschikbaarheid.
Geen vulstoffen of toevoegingen.

Creatine Alpha Keto-Glutaraat is een geavanceerde, zeer bio-actieve vorm van creatine. Het vergroot celvolume, anaërobe energie en verkort de rustperiodes tussen de trainingen.

Alpha Keto-Glutaraat omzeilt efficiënt de darmen en zorgt voor een superieure absorptie in de spiercel. In tegenstelling tot creatine monohydraat dat kan worden omgezet in creatinine in de darm. Als gevolg daarvan is meer creatine in staat om een spieropbouwende omgeving te creeren.

Omdat Creatine Alpha Keto-Glutaraat veel beter door het lichaam wordt opgenomen, is er minder creatine Alpha Keto-Glutaraat nodig om resultaten te bereiken die vergelijkbaar of beter zijn dan creatine monohydraat. Verder zijn er minder problemen met de spijsvertering, zoals een opgeblazen gevoel en waterretentie buiten de spiercellen. Enzymen die creatine shuttelen naar de spiercellen blijven altijd efficiënt werken omdat ze niet verzadigd worden met extreme hoeveelheden creatine monohydraat. Het cyclen van Creatine Alpha Keto-Glutaraatt is ook niet vereist. Dus, in plaats van een opgeblazen of gezwollen uiterlijk hebben Creatine Alpha Keto-Glutaraat gebruikers grotere, harder en meer gedefinieerde spieren.

Werkt voor creatine "Non Responders":
Het deel van de bevolking dat vindt dat ze geen weinig of geen resultaten uit creatine halen zijn gecategoriseerd als creatine non-responders. Als je een creatine non-responder bent dan is Creatine Alpha Keto-Glutaraat een geweldige optie voor je. Het is een feit, je kent nu nog niet de ervaring van de ongelooflijke effecten van creatine. Creatine Alpha Keto-Glutaraat maximaliseert creatine concentratie in de spieren bij iedereen door gebruik te maken van Alpha Keto-Glutaraat als vervoerder van creatine.



Ik vroeg me hierbij af of mensen hier al ervaringen mee hebben. Ik heb een paar weekjes Creatine Ethl Esther gebruikt opzich voelde ik het in het begin wel wat meer energie en kracht maar qua meer gewichten mua mua.. het was meer van at ik goed ging ik goed at ik slecht ging het slecht opzich ook wel logich.

Maar het ziet te leuk uit voor mijn mening, 3-4KG spiermassa in 6 weken, want zover ik weet spiermassa houd je.. en dat gaat niet weg zoals bij Creatine Ethl Esther wordt ook vermeld, je houdt 2 kg aan vocht vast en alles wat je wint aan spiermassa hou je dus als ik het goed begrijp 3-4kg spiermassa in 6 weken?
 
Ja, werkt prima, 3-4kg winnen in spiermassa is (naturel, niet-beginner en genetic gifted) onmogelijk in 6 weken tijd.
 
Ja, werkt prima, 3-4kg winnen in spiermassa is (naturel, niet-beginner en genetic gifted) onmogelijk in 6 weken tijd.


ja precies dat lijkt me niet erg mogelijk, over het algemeen vind ik dat Creatine Ethl Esther wel goed werkt qua pomp en energie. Soms als ik goed train zie ik er erg goed uit en voordat je traint heb je er inmens veel zin in en energie.

Maar even over het antwoord dat je gaf wat wordt tegenwoordig Naturel genoemd? ik neem aan als je Protein, creatine of een pomp product zoals 'Total Muscle Solution' gebruikt dat je nog Naturel bent en ik neem aan als je 'Anabole' gebruikt dat je dan niet meer natural bent. klopt dat?
 
Laatst bewerkt:
beloven wel erg veel kg winst :S:O
 
Heb ik ook. Kan me niet voorstellen dat het beter is dan monohydraat trouwens.
 
Heb ik ook. Kan me niet voorstellen dat het beter is dan monohydraat trouwens.
er wordt altijd wel wat btrs uitgevonden, maar 3-4 kg slaat gewoon nergens op:)
 
ja precies dat lijkt me niet erg mogelijk, over het algemeen vind ik dat Creatine Ethl Esther wel goed werkt qua pomp en energie. Soms als ik goed train zie ik er erg goed uit en voordat je traint heb je er inmens veel zin in en energie.

Maar even over het antwoord dat je gaf wat wordt tegenwoordig Naturel genoemd? ik neem aan als je Protein, creatine of een pomp product zoals 'Total Muscle Solution' gebruikt dat je nog Naturel bent en ik neem aan als je 'Anabole' gebruikt dat je dan niet meer natural bent. klopt dat?

Met non-naturel bedoel ik dat je aan't juicen bent ja.
 
is gwn goed gaat ook erg lang mee moet ik zeggen, heb m zelf ook dus.
hou je geen vocht van vast.
 
Heb deze creatine nu ook al een weekje of 5-6, en zoals al gezegd hierboven;
verwacht geen 3-4 kilo droge spiermassa in die tijd :D

Nadeel aan dit spul is dat er een smaakje aan zit. Ik doe altijd een schep
creatine in me mond en spoel het dan weg, maar dat is met deze egt heel erg ranzig :p
 
Back
Naar boven