Fitness Seller

iemand gisteren telefacts gezien (belgie) man van halve ton

Bezoekers in dit topic

Na 6 maanden ziekenhuis is Patrick ruim 200 kilo afgevallen. Hij mag naar huis, onder strikte voorwaarden. "Ik kocht vroeger alles waar hij zin in had", zegt Edie. "Ik bracht alles op een schoteltje naar zijn bed. Het was mijn opdracht om ervoor te zorgen dat hij constant iets in zijn mond had. Dat is nu verleden tijd."

Toch echt zelf aangedaan, niemand die hem dwong om de hele dag door maar te vreten.
 
EricR zei:
Toch echt zelf aangedaan, niemand die hem dwong om de hele dag door maar te vreten.

Ik vermoed een andere variant van Bigorexia. En maar denken dat ie geen kilo aankomt :D
 
EricR zei:
Toch echt zelf aangedaan, niemand die hem dwong om de hele dag door maar te vreten.
zoals mn pa zegt typisch amerikaans:p
 
Ik open een frituur vlak naast de woning van die kerel, is wel een poging tot moord maar inkomen gegarandeerd lijkt me.
 
EricR zei:
Ik open een frituur vlak naast de woning van die kerel, is wel een poging tot moord maar inkomen gegarandeerd lijkt me.
alles thuisgeleverd uiteraard, die arme man kan al 6 jaar niet uit bed:roflol:
 
Ik heb het gezien en het was pure waanzin. Jammer dat de reportage niet online te bekijken is zoals gewoonlijk.

De conclusie die ik trek uit die reportage is dat het een soort welvaartswaanzin is waaraan die mensen lijden in combinatie met een opvoeding van ongeschikte ouders krijg je zo'n toestand. De meeste mensen die in de reportage kwamen leken mij ook niet echt snugger, vooral de mannen dan.
 
Gezien, moest lachen om het zelfmedelijden dat ze hadden. Vergelijking met drugs en alcohol verslaving werd steeds gemaakt. Alsof dat te vergelijken is. Maar volgens hun is het dus een zware ziekte en is het niet hun fout, het is gewoon onmogelijk om het te laten.

Zeuren over hun probleem, zegt die ene: ik probeer nu wel zoutrijke producten te vermijden en minder vet te eten, terwijl er een zak chips op zijn bed lag in het ziekenhuis en hij pinda's aan het eten was. Hoe debiel kan je zijn?

En die homo was er ook bij, ben de naam ff kwijt [Link niet meer beschikbaar]
 
MeDieViL zei:
alles thuisgeleverd uiteraard, die arme man kan al 6 jaar niet uit bed:roflol:

Zijn vrouw haalt het wel, op een schoteltje. Kolere dat zijn volgens mij gewoon vliegende schotels van E.T. of zo die hij naar binnen gooide.

1 ding is zeker, het is geen ecto.
 
Lach maar, ik ben zeker dat hier op het forum niemand ooit die massa zal halen.
 
Diabolic zei:
Ik heb het gezien en het was pure waanzin. Jammer dat de reportage niet online te bekijken is zoals gewoonlijk.

De conclusie die ik trek uit die reportage is dat het een soort welvaartswaanzin is waaraan die mensen leiden in combinatie met een opvoeding van ongeschikte ouders krijg je zo'n toestand. De meeste mensen die in de reportage kwamen leken mij ook niet echt snugger, vooral de mannen dan.
vooral die ene gast die serieus vermagerd was en daarna terug hervallen
en die dieetgast met zen zwart haar is weer zo'n typische amerikaanse held, doet me denken aan jerry springer toestanden:D

en van dat gen vind ik ook wel zever, als je toch zo'n dran hebt om te eten, eet dan deftig voedsel inplaats van chips and andere troep
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Nou heeft die zooi al debiele doses, maar denk dat deze kerel het per doos verwerkte.
 
En echt dat spul is niet zuipen, behangplaksel is nog smakelijker.
 
was day o.a ook met die vrouw van een halve ton (wel flink vermagert ondertussen). Zat ze te vertellen dat der zoontje vroeger op school zei dat z'n moeder dood was, omdat ze het huis nooit uitkomt...
En geloof mij, als je maar iets hard genoeg in je hoofd steekt, dan is het ook zo (denk maar aan schijnzwangerschappen).
Dus als ze denken dat ze elke second v/d dag met eten in hun mond moete lope (omdat ze anders dood vallen van ontbering, neem ik aan), dan is het ook zo,...
is zwaarlijvigheid niet de nr 1 doodsoorzaak in amerika ofzo???
 
Ma het moet niet simpel zijn he om van eten af te kicken.
Stel nu dat je verslaafd bent aan alcohol, je drinkt dat gewoon water,fruitsap,cola of dergelijks.. Maar aan eten?? Aja je hebt het nodig he anders overleef je het niet ??? ??? . Gelijk diene dokter da zei: dat een patient 35sinaasappels op nen dag eet, 35 :eek:
 
ik weet niet of het bij deze man is maar, had eerst op tv gezien dat een man ook zo zwaar was en die moest door een gat in de muur met behulp van een heftruck naar buiten worden getild. Die man is toen ook veel afgevallen.
 
Big_T zei:
Zeuren over hun probleem, zegt die ene: ik probeer nu wel zoutrijke producten te vermijden en minder vet te eten, terwijl er een zak chips op zijn bed lag in het ziekenhuis en hij pinda's aan het eten was. Hoe debiel kan je zijn?

Hehe idd, die gast is een volslagen verwende idioot. Vooral toen hij boos werd omdat de gedachte bij hem opkwam dat iemand hem wel eens iets kon verbieden werd ik steeds onverdraagzamer. die gast had 7 jaar in bed gelegen en hij noch zijn vrouw beweerden dat ze nooit iets gemerkt hadden van zijn overgewicht en dat hij nooit overdreven veel voedsel at.

En die homo was er ook bij, ben de naam ff kwijt [Link niet meer beschikbaar]

Ja, die was er ook bij maar hij zei wel de verstandigste dingen, niet moeilijk overgens in zo'n gezelschap.

In die reportage vertelden ze ook dat dit hier in Europa ook zou gebeuren en het is nog waar ook.
 
er zijn mensen die daar serieus op kicken

hun geliefde vet te voeren zodat ze totaal afhankelijk worden
 
EricR zei:
Ik open een frituur vlak naast de woning van die kerel, is wel een poging tot moord maar inkomen gegarandeerd lijkt me.

sorry dat ik offtopic ga maar is dat geen idee om een nederlandse frituur in amerika te beginnen??
 
Of een Belgische, iedereen weet dat Belgen de beste frieten maken, maar tegen die domme Amerikanen zeg je dan dat het eigenlijk Amsterdam is, want niemand kent daar Belgie. Als de marketing beetje goed zit ben je in 1 jaar binnen denk ik.
 
Back
Naar boven