Fitness Seller

Iemand hier die online geld verdient ?

Bezoekers in dit topic

capricik

Advanced Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
1
Ik vraag me af wie nog online geld verdient. Ik doe mee aan een soort partner programma, en verdien rond de 150€ meestal. Iemand hier die nog een online inkomen heeft ? Ik heb wat tips nodig om meer geld te maken.

foto : [Link niet meer beschikbaar]

dit is van het maand mei, beste maand tot nu toe :D

Wat is dat, een partner programma?

inderdaad. ga ons es ff vertellen hoe je aan 150euro in de maand komt! das omgerekend bijna een kilo diepvrieskip op 'n dag... doe ik het voor!

ik ook, tell us!!! :)

Ja idd, kan je mooi supplementen of voeding voor halen :)

hij gaat concurrentie krijgen :D

capri leeg je PM box eens

ow ja dat deed ik vroeger ook,
dan moet je reclame op je website maken voor een bepaald bedrijf en dan krijg je voor elke klick op die reclame zoveel cent... heb alleen nooit wat gekregen wegens vals spelen :$

edit: kzie op het plaatje dat je producten via jou site verkoopt en dan een gedeelte krijgt van de opbrengst. cool

Laatst bewerkt:
Ey, dit is (vind ik) vette boel shit

je moet een website hebben en dan moet je producten voor hun verkopen (door een speciale frame in je site te hebben) en daar krijg jij dan 10% voor

dit werkt dus niet

Capri wat is jou site ?

bullshit? 150 euro lijkt me geen bullshit hoor.

het bewijs heeft ie toch meegeleverd en het kan wel hoor maar dan moet je heeeel veel bezoekers op je site hebben. ik vraag me af wat de bezoekerstats zijn en om welke website het gaat.

d8 deze:

[Link niet meer beschikbaar]
http://www.dieetpillen.be

Je moet gewoon veel gekke hebben die zoveel dingen willem kopen

ik kan dat echt niet voor elkaar krijgen

ik kan wel voor veel mensen ongeveer 500 verschillende mensen zorgen om die site's elke dag een paar keer te bezoeken

maar je hebt orders nodig

ja, hij zegt het, dus zal wel zo zijn :)

ha yep, dat zijn mijn domeinnamen. Het feit dat ik nogal wat redelijk verdienste maak is omdat ik zeer goede resultaten heb op google.be voor de bekende termen zoals vermageren, stacker 4, xenadrine etc... dus wanneer mensen deze zoeken heb ik een hoge ranking op google, en als ze daarop klikken worden ze automatisch ge-forwardt naar mijn partner link, waardoor ik 10% krijg. In amerika is dit eigenlijk zeer bekend en er zijn mensen die hieruit hun dagelijkse kost verdienen.

Back
Naar boven