MuscleMeat

Iemand interesse in gratis pdf'je met 50 dieetrecepten?

Bezoekers in dit topic

RodrigoCosta

Cool Novice
Lid geworden
29 sep 2014
Berichten
47
Waardering
11
Lengte
1m88
Massa
95kg
Vetpercentage
26%
Heb dit op mijn mail gehad, misschien willen meer mensen het. Komt uit het mentale dieetplan. Staan 50 recepten in voor gezonde maaltijden. Heb het op pc staan dus als je hem wil hebben, geef me ff een PB met je mail dan stuur ik je het bestandje
 
Als iemand dat hele dieet wil kan ik het ook sturen, net als het dieet 'vetverbrand geheimen'
 
Moet ik erbij vermelden dat het volstrekt gratis is :P? Of gewoon totaal geen interesse, dat kan natuurlijk ook. Het zijn PDF's, wil ze ook best hier zetten maar heb geen idee hoe
 
Maak een dropbox accountje aan en share de public URL?

Ben wel benieuwd wat er in de PDF files staat.
 
Ben ook wel geïnteresseerd, voornamelijk dan naar de recepten...
 
Zou het ook graag willen doornemen , uit nieuwsgierigheid :p
 
Geen idee wat de URL is, heb de PDF'jes opgeslagen staan op mijn computer. Stuur even een PB dan mail ik de PDF'jes door
 
We transfer . C o m
 
Leuke manier om email adressen te verzamelen, met welk doel?
 
Haha wauw. Jij moet een vervelend leven hebben lijkt me. Kijk je wel goed achter elke boom of het goed komt? Ik wil hem ook best alleen naar jou sturen hoor huilebalk, mag jij hem hier in een URL of wat dan ook zetten. Zelfs een geste wordt al afgeschoten, hoe triest kan je worden.
 
Ben wel geïnteresseerd, dit kan je hier toch gewoon uploaden?
 
niet echt de moeite waard, krijg nu 20 recepten per mail binnen.. geen voedingswaardes erbij en in mijn ogen geen complete maaltijden.. recepten zoals roerei, een stukje zalm met wat pepers, groentesoepje.. niet echt boeiend, culinair of te moeilijk om zelf te verzinnen.
 
Heb je 2 mails gestuurd, had je per ongeluk verkeerde gestuurd. Kan je die andere ook even uploaden?
 
Ah, ik dacht dat jij één van de mensen was aan wie ik het had gestuurd.
 
nee dankje, wat ik ervan gezien heb is het niet echt interessant.
wellicht dat anderen hier meer aan hebben, in ieder geval bedankt voor de moeite.
 
Back
Naar boven