MuscleMeat

iemand is met mijn naam negatief karma aan t posten! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Frenkpie

Massive Warrior
20 jaar lid
Lid geworden
17 nov 2002
Berichten
19.637
Waardering
901
Lengte
1m72
Massa
88kg
hoi mensen.. der is iemand die andere mensne om niets negatief karma geeft onder mijn naam !

DAT BEN IK NIET !!

als ik t wel ben zal ik er een duidelijk beargumentering bijzetten.. maar ik zie dat sommige mensne dingen krijgen als:

jij bent een klootzak, gr frenkpie

etc.

dat ben ik dus niet.. iemand vindt t schijnbaar om mijn met mijn naam negatieve karma te geven :(
 
Ik vind het vervelen voor je man.

Nog bedankt voor je negatieve karma die je mij heb gegeven hahaha
 
ja das echt wel klote !
kvraag me echt af wie er nu echt zo kinderachtig is om zich met zo'n stomme dingen bezig te houden !!!
ach ja daar trekken we ons niks van aan hé !
we weten toch dat jij het niet bent hé :)
 
Originally posted by kenneth
ja das echt wel klote !
kvraag me echt af wie er nu echt zo kinderachtig is om zich met zo'n stomme dingen bezig te houden !!!
ach ja daar trekken we ons niks van aan hé !
we weten toch dat jij het niet bent hé :)

ik heb al een idee wie t zou KUNNEN zijn...
 
Ja is inderdaad k*t maar ik heb er nog geen gehad :)
 
Ja ik hoop maar dat je mij niet denkt dandy want ik ga me echt niet BEZIG houden met die STomme zever hoor !!!! ECHT niet !!!!!!
ps heb eigenlijk ook wel een zwaar vermoeden wie het is !! kdenk dat de meeste mensen die persoon denken
 
Nee ben jij het echt niet, waar was jij dan gisteren tussen 9 en 12 uur s'avonds
 
iedereen die een negatieve karma van mij gekregen heeft. waar mijn naam in staat.. stuur ff een PM met wat er precies stond. zo kan ik die aan admin doorsturen en kan ie t uitzoeken.

dus... big steve/dandy en bracke volgensmij.. jullie 3 hadden zon fake negatief karma gekregen van iemand onder mij naam.. kun je ff pm-en wat de text precies was enz.

thnx
 
is de dader al gepakt???
 
Volgens mij wel aapie, we wachten tot hij bekend word gemaakt op dit forum.
 
ja dan gaan wij ff met het BB-board bij em thuis langs

:yell: :whip: :devil:



:D
 
Back
Naar boven