MuscleMeat

Iemand nog aanmerkingen mbt mijn kuur? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

AlphA

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
15 dec 2002
Berichten
51
Waardering
0
Hey, waarschijnlijk ga ik in maart beginnen met mijn eerste kuur, train nou bijna 5 jaar waarvan 3 jaar serieus.
heb goede gains gemaakt, ben van net 60kg naar 80kg gegaan terwijl ik niet meer lichaamsvet heb aangezet.
Toch wil ik één kuur gaan doen omdat ik niet tevreden ben over de omvang van mn armen... nee, alles moet gewoon een beetje groter worden.
ik heb de gear al klaar liggen, alleen de clomid nog.
ik ben van plan net als nu 4/5x per week te blijven trainen.
Wat denken jullie, heb ik mn huiswerk goed gedaan of heb ik nog iets over het hoofd gezien wat betreft de kuur?

wk1: 200mg Deca, 250mg Test Enanthate
wk2: 200mg Deca, 250mg Test Enanthate
wk3: 200mg Deca, 250mg Test Enanthate Clomid 50 mg/dag
wk4: 200mg Deca, 500mg Test Enanthate Clomid 50 mg/dag
wk5: 200mg Deca, 500mg Test Enanthate Clomid 50 mg/dag HCG
wk6: 200mg Deca, 250mg Test Enanthate Clomid 50 mg/dag HCG
wk7: 200mg Deca, 250mg Test Enanthate Clomid 50 mg/dag
wk8: 200mg Deca, 250mg Test Enanthate Clomid 50 mg/dag

Groeten Alpha
:)
 
wat zijn je stats?
want 250mg test per week is een beetje erg weinig.
en clomid moet je na je kuur nemen en hcg in de 2 weken dat je ff niks gebruikt

8 weken test +deca
2 weken alleen HCG
3 weken alleen clomid

alleen jouw dosis test vind ik een beetje erg laag en ik begrijp ook niet waarom je van 250 opeens 2 weken naar 500 mg gaat?
waarom doe je dat? (misschien heb je er een goede reden voor, maar dat is erg zonde)

als je de clomid neemt als anti-estrogeen dan kan je er beter proviron, nolvadex, arimidex, liqiudex of femera gebruiken.
Best betaalbare in NL zijn proviron en nolvadex (griekse of turks) of de arimidex uit het verre oosten. En liqiudex is legaal in de vs als je het voor research purpose besteld.
 
Eens met FF, zou zelfs de deca verhogen als je de test verhoogt en frontloaden van test de eerste 2 weken of met propionaat ed werken.
 
Originally posted by AlphA
Hey, waarschijnlijk ga ik in maart beginnen met mijn eerste kuur, train nou bijna 5 jaar waarvan 3 jaar serieus.
heb goede gains gemaakt, ben van net 60kg naar 80kg gegaan terwijl ik niet meer lichaamsvet heb aangezet.
Toch wil ik één kuur gaan doen omdat ik niet tevreden ben over de omvang van mn armen... nee, alles moet gewoon een beetje groter worden.
ik heb de gear al klaar liggen, alleen de clomid nog.
ik ben van plan net als nu 4/5x per week te blijven trainen.
Wat denken jullie, heb ik mn huiswerk goed gedaan of heb ik nog iets over het hoofd gezien wat betreft de kuur?

wk1: 200mg Deca, 250mg Test Enanthate
wk2: 200mg Deca, 250mg Test Enanthate
wk3: 200mg Deca, 250mg Test Enanthate Clomid 50 mg/dag
wk4: 200mg Deca, 500mg Test Enanthate Clomid 50 mg/dag
wk5: 200mg Deca, 500mg Test Enanthate Clomid 50 mg/dag HCG
wk6: 200mg Deca, 250mg Test Enanthate Clomid 50 mg/dag HCG
wk7: 200mg Deca, 250mg Test Enanthate Clomid 50 mg/dag
wk8: 200mg Deca, 250mg Test Enanthate Clomid 50 mg/dag

Groeten Alpha
:)

1 kuur doen om je armen te vergroten??
Zo ben ik ook begonnen, als je eenmaal een kuur hebt genomen dan ga je snel een 2e of 3e gebruiken.

ff over je kuur.

Wat ik zou doen is de eerste week frontloaden met 800 mg deca en 1000 mg test enthaat.
Hierna je 8 weken vol maken met 400 mg deca en 500 mg enthaat.
week 9 10 en 11 de HCG als je dat wilt gebruiken. is denk ik niet echt nodig.
Hierna de clomid, als je deze nog niet hebt zou ik zelf voor Nolva gaan.

succes
 
Originally posted by Freakyfreek
wat zijn je stats?
want 250mg test per week is een beetje erg weinig.
en clomid moet je na je kuur nemen en hcg in de 2 weken dat je ff niks gebruikt

8 weken test +deca
2 weken alleen HCG
3 weken alleen clomid

alleen jouw dosis test vind ik een beetje erg laag en ik begrijp ook niet waarom je van 250 opeens 2 weken naar 500 mg gaat?
waarom doe je dat? (misschien heb je er een goede reden voor, maar dat is erg zonde)

als je de clomid neemt als anti-estrogeen dan kan je er beter proviron, nolvadex, arimidex, liqiudex of femera gebruiken.
Best betaalbare in NL zijn proviron en nolvadex (griekse of turks) of de arimidex uit het verre oosten. En liqiudex is legaal in de vs als je het voor research purpose besteld.

Mijjn stats:

22jaar
1.78 mtr
80 kg
vet % onbekend, denk iets van 8% hele jaar door (ectomorph)

De reden dat de dosis vrij laag is, is omdat het schijnt dat als het je eerste kuur is, je lichaam hier evengoed goed op reageert, 2e kuur zal zéker zwaarder moeten zijn maar hoop dat er geen 2e keer komt. 1kuur lijkt me al schadelijk genoeg.

Wat ik op het internet heb gelezen is dat je dus in het midden van de kuur (4e,5e week) je dosis moet verhogen omdat je lichaam dan het beste reageert op de dope, en de weken daarna weer afbouwen zeg maar..

Ik was trouwens zelf ook van plan om de hcg ná de kuur te nemen maar toen ik advies vroeg via mail aan een echte kenner
(webmaster www.bodypage.nl) zei hij juist dat het je hcg beter de 5e en de 6e week kunt nemen.

Dus volgens jou kan ik beter de dosis test gaan verhogen? met hoeveel mg? het is trouwens niet de bedoeling er 15kg mee aan te komen hoor, 8kg lijkt me al een heel mooi resultaat.

AlphA
 
Back
Naar boven