Fitness Seller

Iemand nog een leuke Japanse auto importeren? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

[Link niet meer beschikbaar]

Dat ding gaat als de brandweer...van ca 50 tot bijna 250kmu ofzo :D

Ik ben zelf ook meer van de Duitse autos (rij zelf M3)...maar als ik mocht kiezen tussen de E92 M3 of de GTR R35 dan moest ik welgeteld 0.0000001 sec nadenken. GTR aub :D

w000000ttt :|

nou nieuwe doel gevonden om voor te sparen :D
 
Tja...dat gaat dan nog heeeeel lang duren. Ik heb helaas geen +100.000 euro ter beschikking anders wist ik het wel ;)
 
"Zwaaaaaaaaaaar teleur'' :roflol: Tuurlijk is het geen 500pk op de wielen, het is namelijk tussen de 480 en 530pk. Op de wielen is dit iets van 410 denk ik?
Het ding is bijna net zo snel op de 100 als een Enzo, van 0-60mph in 3.5-6 sec....en jou stelt ie teleur hahaha. Dat is sneller dan elke Audi, Porsche EN BMW. Zelfs de Carrera GT doet er 3.9 sec over.
Voor iemand die veel verstand van auto's zegt (of denkt) te hebben heb je bar weinig verstand over techniek imo ;) In de nieuwe GTR zit pas techniek verwerkt, daar kunnen Europese merken nog wat van leren.

ik weet niet maar een porsche 911 turbo uit 2007/08 is sneller.
En dan nog niet te spreken over een GT3
 
De nieuwe 911 Turbo is exact even snel van 0-60. De GT3 is dus al heel zeker langzamer ;) Misschien sneller over de ring ja, maar (ik meen!) zelfs dat niet aangezien de GTR het nu gedaan heeft in 7.29 min.
 
wat boeit het die paar secondes? want 80% hier kan niet eens goed genoeg schakelen laat staan remmen en dergelijke. dusja die paar honderdsten of 2secondes maakt geen verschil.

BTW een R34 GTR is goedkoper dan een porsche dus ja is overwegen gewoon.
 
wat boeit het die paar secondes? want 80% hier kan niet eens goed genoeg schakelen laat staan remmen en dergelijke. dusja die paar honderdsten of 2secondes maakt geen verschil.

BTW een R34 GTR is goedkoper dan een porsche dus ja is overwegen gewoon.

R35 bedoel je. En die is idd heel wat goedkoper...voor dat geld van de Porsche koop je bijna 2 GTR's denk ik :D

En die paar tienden van secondes boeien ook geen hol, maar gaat ff om het principe (dus wat er op papier staat). Er zijn ook al tests geweest dat de GTR 0-60 deed in zelfs 3.2 sec, bij de 911 Turbo zal dit ongetwijfeld ook zo zijn.
 
Nee R34 :P

R35 heb ik al een paar keer gezien, hij is wel vet maar toch blijft de R34 een klassieker :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Daar vind ik dan weer helemaal niks aan. De R35 straalt zoveel meer luxe en klasse uit imo.
 
dat is wel zo r35 ziet er wel luxer en sTvoller eruit.

Maar een R34 is toch wel de beste Skyline en straalt gewoon monster power eruit. R34 blijft echt een beest
 
jah want jou bmw van €50000,- zal veel uitmaken voor de europese economie. bmw's worden eigenlijk niet eens volledig in europa gemaakt dus veel zal je er niet mee opschieten.

En het maakt niks uit of het spleetoogbakken zijn, maar die bakken rijden de alledaagse Golfje eruit van de zelfde prijs klasse (heb het niet over een skyline)

Who cares als die sardienenblik een golfje inhaalt "dwight"
 
leuk zo'n auto...... in een land waar de wegen overvol zijn, je elke 50meter op een verkeersdrempel stuitert en waar de joden al geil worden als je 3 kilometer te hard rijdt.
droom lekker door jongens :roflol:
 
Trouwens, zo'n 1000hp blok, hoe lang gaat dat mee?
Hoe lang na elke rit in de garage?
 
Trouwens, zo'n 1000hp blok, hoe lang gaat dat mee?
Hoe lang na elke rit in de garage?

ja koop jij nou maar je renault en laat de rest hier verder dromen over zulke auto's
 
ja koop jij nou maar je renault en laat de rest hier verder dromen over zulke auto's

Hoe lang heb jij je rijbewijs al kleutertje dwight uit almere, mijn god wat een naam hahahah

Het zijn gewoon serieuze vragen waar ik een antwoord op wil zien
 
ik rij Opel en wanneer jullie kapot staan, rij ik jullie er uit.. lekker puh :P:P:P
 
De nieuwe 911 Turbo is exact even snel van 0-60. De GT3 is dus al heel zeker langzamer ;) Misschien sneller over de ring ja, maar (ik meen!) zelfs dat niet aangezien de GTR het nu gedaan heeft in 7.29 min.

http://imp.porsche.com/netherlands/nl/models/911/911-gt3-rs/featuresandspecs/
porsche GT3: 0-100 in 4.2 sec.


http://nl.wikipedia.org/wiki/Porsche_997
In 2007 werd de GT2 geïntroduceerd, met 530 pk zit de GT2 in 3.7 seconden op 100 en heeft een topsnelheid van 329 km/u. Op dit moment is dit de meest krachtige uitvoering van de 997.
:D:p


Nissan GT-R:
http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_GT-R
Performance

[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Cutaway model showing rear mounted transmission


Nissan claims the GT-R can reach a top speed of 195 mph (314 km/h),[28] and it has been tested to achieve 0-60 mph (97 km/h) times as low as 3.2 seconds.[29] Edmunds.com achieved a standing 1/4-mile time of 11.6 s at 190 km/h (118 mph) using the GT-R's launch control system.[30] Car and Driver achieved a standing 1/4-mile time of 11.5 s at 200 km/h (124 mph).[31] Evo magazine achieved a 0-100-0 mph time of 13.9 seconds.[32] AutoCar achieved a 0-100 MPH time of 8.5 seconds.[33] With a manufacturer claimed lap time of 7:29 sec on standard Japanese market tires, the standard-spec GT-R is currently one of the fastest production cars ever to lap the Nurburgring circuit.[34][35]
Several automotive journalists, including Chris Harris of Autocar,[36] Jethro Bovingdon of Evo,[37] and Jason Barlow of Top Gear (magazine)[38] have compared the GT-R to the Bugatti Veyron. Harris and Bovingdon both labeled the GT-R a "baby Veyron" in their respective comparison tests of the car.[36][37]
:thumbs:






de oude Nissan Skyline GT-R:
http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Skyline_GT-R
acc. cijfers niet bekend.
 
"Zwaaaaaaaaaaar teleur'' :roflol: Tuurlijk is het geen 500pk op de wielen, het is namelijk tussen de 480 en 530pk. Op de wielen is dit iets van 410 denk ik?
Het ding is bijna net zo snel op de 100 als een Enzo, van 0-60mph in 3.5-6 sec....en jou stelt ie teleur hahaha. Dat is sneller dan elke Audi, Porsche EN BMW. Zelfs de Carrera GT doet er 3.9 sec over.

Voor iemand die veel verstand van auto's zegt (of denkt) te hebben heb je bar weinig verstand over techniek imo ;) In de nieuwe GTR zit pas techniek verwerkt, daar kunnen Europese merken nog wat van leren.

Is idd een snelle auto met nieuwe techniek, dat ontken ik zeker niet. Maar hij verliest gewoon relatief veel in de aandrijflijn (oa door 4WD) tov andere wagens. Dat was meer mijn punt. Een Corvette Z06, die al veel langer bestaat, heeft zo'n 450rwhp, dus in dat opzicht, is het vermogen van de GT-R niet zo speciaal meer. Vooral niet met twin turbo's.

Techniek...Ja, die zit er zeker voldoende in. Dat ben ik absoluut met je eens. En dat kan ik ook zeker waarderen! Maar dat de Europese merken daar nog wat van kunnen leren is ook onzin.
'Dubbele koppeling' ala DSG, heeft VW al meer dan 5 jaar. Variabele Turbine Geometrie, Porsche was de eerste met de laatste 911 (997) die dat toepaste op een benzinemotor. Dus wat dat betreft...
 
De motor van een Skyline (RB26 motor) is 1 van de meest sterke motoren die je kunt bedenken en zijn gemaakt om met 500 pk rond te rijden, weliswaar niet met de originele turbo's maar het blok wel.
Maar met 1000 pk word het wel wat anders natuurlijk want meestal is de cilinderinhoud dan 2,7 liter of zelfs 3 liter met uiteraard twee grotere turbo's of 1 hele grote.
Het blok is supersterk want dat hebben ze getest en bij 1600 pk scheurde het blok zelf pas.
Maar ga er maar van uit dat je ongeveer om de 2000 kilometer nieuwe zuigerbussen nodig hebt maar als je rustig rijd gaat het langer mee natuurlijk.

0701_turp_02_z+infiniti_g35_coupe+rb26.jpg



Trouwens, zo'n 1000hp blok, hoe lang gaat dat mee?
Hoe lang na elke rit in de garage?
 
Back
Naar boven