MuscleMeat

Iemand nog tips? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by MrJ
Hehe, dat krijg ik thuis nou ook altijd te horen! :p


I know, er zit al een kilo peper op m'n rosbief, maar ik blijf 't prut vinden... :)

hehe.. ja ik vind rosbief ook niet echt lekker maar goed je doet het voor een goed doel, dan lukt het me wel om het naar binne te krijgen voor ik neem meestal 30+ kaas en kilo's kipfilet! :D
 
Hallo medefokker :) Het lukt al aardig met je voedingsschema zie ik!
Ik ga ook eens rustig proberen om iets op te bouwen. Ik ga maar eens beginnen met dagelijks wat meer boterhammen naar binnen te werken en magere yoghurt te gaan vreten :P
 
Dat had ik al gelezen Elmar, vandaar ook de vraag! :p
Maar de vraag was meer vannuh.. .Is volle melk niet beter dan halfvolle melk, voor jou! Thx anywayz
 
Originally posted by frietbakker
Dat had ik al gelezen Elmar, vandaar ook de vraag! :p
Maar de vraag was meer vannuh.. .Is volle melk niet beter dan halfvolle melk, voor jou! Thx anywayz

ow hehe... ehm ik drink altijd magere melk omdat er in volle melk veel vetten zitten en dan wil ik niet binne krijgen. Als je 60 Kg weegt en je bent 2.00 meter en super slank en je wil bodybuilden dan zou je best wel volle melke kunnen drinken omdat je er veel meer uit kan halen dan uit magere melk.
Magere melk doe ik meestal omdat ik een shake met water goor vind maar met magere melk wel te zuipen is. Maar af en toe neem ik ook met water omdat er toch beter is.
 
Daarom drink ik ook volle melk, met mijn 1m83 en ongeveer 70+ kan ik wel wat massa gebruiken!
 
Originally posted by frietbakker
Daarom drink ik ook volle melk, met mijn 1m83 en ongeveer 70+ kan ik wel wat massa gebruiken!

hehe... je bent goed op weg! :D
 
Back
Naar boven