AndroidHealthClinic

Iemand ontmoedigen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dutchpride

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
27 jan 2010
Berichten
9
Waardering
0
Lengte
1m82
Vetpercentage
8%
Misschien een rare vraag
maar mijn buurjongen is 16 en heeft deze week zijn eerste spuit gezet wat mijn niet echt verstandig lijkt, hij zit aan de deca en test.

hij traint net 3 maanden en let niet eens op zijn voeding. Ik hoop dat hier wat negatieve adviezen komen en dat ik dit topic kan laten zien..

want van mij neemt hij niks aan!

mvg,

Brian
 
Hoezo kloon? :roflol:
 
/care

natuurlijk is het niet handig, maar hey, het is je broertje of je beste maat niet, het is je buurjongen maar, laat hem lekker kloten :p

of kun je het gewoon niet hebben dat hij straks harder gaat dan jij? :D
 
wat een stomme k*t loser :s
ik kende ook zo een kerel, net begonne met traine en die spuit moest er al inzitte :s
met als resultaat: 0,0 spiermasa gewonnen :s
laat hem maar klooien, het is een stomme zak
 
als je advies wil geven moet hij vooral willen luisteren, niet alleen fysiek maar ook mentaal. En dat gaat hij niet doen, tot na de kuur :D
 
Geloven jullie nou echt dat dit nog een serieuze vraag is? :roflol:
 
Geloven jullie nou echt dat dit nog een serieuze vraag is? :roflol:

waarom niet, tegewoordig blijkt het zelfs normaal te zijn op die leeftijd, mijn ogen rollen er bijna van uit
 
Misschien een rare vraag
maar mijn buurjongen is 16 en heeft deze week zijn eerste spuit gezet wat mijn niet echt verstandig lijkt, hij zit aan de deca en test.

hij traint net 3 maanden en let niet eens op zijn voeding. Ik hoop dat hier wat negatieve adviezen komen en dat ik dit topic kan laten zien..

want van mij neemt hij niks aan!

mvg,

Brian

Inderdaad hij is de kickstart met d-boll vergeten.
 
:roflol: Jat zn gear en neuk zn ma. :)
 
en zijn zus
 
[Link niet meer beschikbaar]

Nuff said.
 
Geloven jullie nou echt dat dit nog een serieuze vraag is? :roflol:
waarom niet, en wat is dat kloon gedoe?

ik train gewoon normaal hoor, en doe alles op me eigen lijn hoef geen AAS heb vroeger een nierziekte gehad en heb iets aan me lever gehad.

Als maar 1 spuit of pil neem lig ik al in het ziekenhuis. :)

heb de link aan hem gestuurd dus ik hoop dat hij het leest (A)
alvast merci
 
Misschien een rare vraag
maar mijn buurjongen is 16 en heeft deze week zijn eerste spuit gezet wat mijn niet echt verstandig lijkt, hij zit aan de deca en test.

hij traint net 3 maanden en let niet eens op zijn voeding. Ik hoop dat hier wat negatieve adviezen komen en dat ik dit topic kan laten zien..

want van mij neemt hij niks aan!

mvg,

Brian

zucht....steroid noobs :o
 
waarom niet, en wat is dat kloon gedoe?

ik train gewoon normaal hoor, en doe alles op me eigen lijn hoef geen AAS heb vroeger een nierziekte gehad en heb iets aan me lever gehad.

Als maar 1 spuit of pil neem lig ik al in het ziekenhuis. :)

heb de link aan hem gestuurd dus ik hoop dat hij het leest (A)
alvast merci

I don't care:D
 
Zijn er nog leuke gevechten onlangs geweest in Culemborg tussen M&Ms?

Nee, er is niet gebeurd. Noodverordenig is opgeheven, afwachten wat er nu gaat gebeuren...
 
Back
Naar boven