XXL Nutrition

Iemand ooit gehoord van dit brood?

Bezoekers in dit topic

HertogSandBox

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
22 sep 2017
Lengte
1m78
Massa
64kg
Vetpercentage
12%
Hi allemaal!

Afgelopen week zag ik een collega brood eten wat gewoon op wolkencake leek. Het was een bruine boterham met een soort witte swirl doorheen. Ik vroeg haar wat voor soort brood het was, en ze gaf aan dat het bruin met witbrood door elkaar was?? Vandaag naar bakkerij voskamp gereden, en die hadden er nog nooit van gehoord :p

Ook op google kan ik niks vinden over een typen brood als dit. Heeft hier iemand het toevallig ooit gegeten of van gehoord?

Dank :)

kazamafury

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
10 dec 2006
Wellicht weet je collega die het brood mee had waar het te halen is!

Al zou je het dan wel irl moeten vragen aan diegene die ook nog eens mogelijk van het vrouwelijk geslacht is.

Het angstzweet druipt van mij af bij de gedachte om dit te doen hier op mijn veilige zolderkamer

OP
HertogSandBox

HertogSandBox

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
22 sep 2017
Lengte
1m78
Massa
64kg
Vetpercentage
12%
Wellicht weet je collega die het brood mee had waar het te halen is!

Al zou je het dan wel irl moeten vragen aan diegene die ook nog eens mogelijk van het vrouwelijk geslacht is.

Het angstzweet druipt van mij af bij de gedachte om dit te doen hier op mijn veilige zolderkamer

Dat begrijp ik ook wel idioot, maar helaas is het nu schoolvakantie en werk ik in het onderwijs. Ga lekker ergens anders bijdehand doen

marina1975

Never give up!
Moderator
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
3 feb 2013
Lengte
1m68
Ik ken t wel... zoiets...

Bijlagen

• CI6FHiDXAAA2xUd.jpeg
    CI6FHiDXAAA2xUd.jpeg
    129,4 KB · Weergaven: 90

marina1975

Never give up!
Moderator
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
3 feb 2013
Lengte
1m68
In 2015....4 ponder van bakkervreugdenhil in Maasdijk... maar nu... geen idee :o

clawfinger

Freaky Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
19 sep 2006
Lengte
1m68
Massa
74kg
Men neemt een snede bruin brood, kies je beleg,leg er een snede wit brood op… bon appetit

Calyptus

Colossal Veteran
+15 jaar member
Lid geworden
28 aug 2005
Lengte
1m97
Massa
134kg
Vetpercentage
25%
Hoeveel toeters heb je op als je platgaat op zebrabrood... Dat kan je hier overal krijgen.

chrash

Monstrous Giant
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
24 jul 2007
Lengte
1m85
Massa
110kg
Vetpercentage
20%
Hi allemaal!

Afgelopen week zag ik een collega brood eten wat gewoon op wolkencake leek. Het was een bruine boterham met een soort witte swirl doorheen. Ik vroeg haar wat voor soort brood het was, en ze gaf aan dat het bruin met witbrood door elkaar was?? Vandaag naar bakkerij voskamp gereden, en die hadden er nog nooit van gehoord :p

Ook op google kan ik niks vinden over een typen brood als dit. Heeft hier iemand het toevallig ooit gegeten of van gehoord?

Dank :)
Ik heb vroeger langvakantiewerk in een bakkerij gedaan. 9/10 is het gewoon licht (van witbrood) en donker (met Bv Roggepoeder) heel lichtjes door elkaar gekneed.
Best makkelijk zelf te maken ook.

Naar boven