XXL Nutrition

Iemand ooit gehoord van dit brood? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

HertogSandBox

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
22 sep 2017
Berichten
4.093
Waardering
8.202
Lengte
1m78
Massa
64kg
Vetpercentage
12%
Hi allemaal!

Afgelopen week zag ik een collega brood eten wat gewoon op wolkencake leek. Het was een bruine boterham met een soort witte swirl doorheen. Ik vroeg haar wat voor soort brood het was, en ze gaf aan dat het bruin met witbrood door elkaar was?? Vandaag naar bakkerij voskamp gereden, en die hadden er nog nooit van gehoord :p

Ook op google kan ik niks vinden over een typen brood als dit. Heeft hier iemand het toevallig ooit gegeten of van gehoord?

Dank :)
 
Wellicht weet je collega die het brood mee had waar het te halen is!

Al zou je het dan wel irl moeten vragen aan diegene die ook nog eens mogelijk van het vrouwelijk geslacht is.

Het angstzweet druipt van mij af bij de gedachte om dit te doen hier op mijn veilige zolderkamer
 
Wellicht weet je collega die het brood mee had waar het te halen is!

Al zou je het dan wel irl moeten vragen aan diegene die ook nog eens mogelijk van het vrouwelijk geslacht is.

Het angstzweet druipt van mij af bij de gedachte om dit te doen hier op mijn veilige zolderkamer

Dat begrijp ik ook wel idioot, maar helaas is het nu schoolvakantie en werk ik in het onderwijs. Ga lekker ergens anders bijdehand doen
 
Ik ken t wel... zoiets...
 

Bijlagen

  • CI6FHiDXAAA2xUd.jpeg
    CI6FHiDXAAA2xUd.jpeg
    129,4 KB · Weergaven: 104
In 2015....4 ponder van bakkervreugdenhil in Maasdijk... maar nu... geen idee :o
 
Men neemt een snede bruin brood, kies je beleg,leg er een snede wit brood op… bon appetit
 
Hoeveel toeters heb je op als je platgaat op zebrabrood... Dat kan je hier overal krijgen.
 
Hi allemaal!

Afgelopen week zag ik een collega brood eten wat gewoon op wolkencake leek. Het was een bruine boterham met een soort witte swirl doorheen. Ik vroeg haar wat voor soort brood het was, en ze gaf aan dat het bruin met witbrood door elkaar was?? Vandaag naar bakkerij voskamp gereden, en die hadden er nog nooit van gehoord :p

Ook op google kan ik niks vinden over een typen brood als dit. Heeft hier iemand het toevallig ooit gegeten of van gehoord?

Dank :)
Ik heb vroeger langvakantiewerk in een bakkerij gedaan. 9/10 is het gewoon licht (van witbrood) en donker (met Bv Roggepoeder) heel lichtjes door elkaar gekneed.
Best makkelijk zelf te maken ook.
 
Back
Naar boven