XXL Nutrition

Iemand ooit The curse van Cobra Labs geprobeerd?

Bezoekers in dit topic

Ja, knal er heerlijk op
 
Begin juli bij B&F zo'n Tropical potje besteld.. Op zich redelijke pre workout, al zat ik door gewenning al snel op 2-2,5 scoop.. Denk niet dat ik het weer ga bestellen. Craze of Assault zijn veel betere opties op dit moment denk ik.
 
1 testertje van gehad. Lekker drankje maar miste zijn doel voor mij.
 
jup ooit een keer in de UK gekocht, slecht rommel product, deed niets voor mij
 
Verschillende ervaringen dus... Ik heb het vandaag besteld..
Zal jullie wel op de hoogte houden

Zoals ik het op bodybuilding.com lees zijn er best veel die er goed op gaan

Alleen bijna nergens te krijgen hier in NL
B&F is ook uitverkocht zag ik
 
Verschillende ervaringen dus... Ik heb het vandaag besteld..
Zal jullie wel op de hoogte houden

Zoals ik het op bodybuilding.com lees zijn er best veel die er goed op gaan

Alleen bijna nergens te krijgen hier in NL
B&F is ook uitverkocht zag ik

Waar heb je besteld?

Ik kan gewoon niet geloven dat mensen er echt positief over zijn.
Eerder wat het een jack3d kloon dus vol met 1,3, zal vast gewerkt hebben.
Die ik heb gehad was de nieuwe versie, deed werkelijk helemaal niets, geen pomp, geen tintelling, niets.
 
Die reviews in de BB.com store moet je ook met een korreltje zout nemen af en toe.. Veel beoordelingen zonder profielfoto of uitleg. Zelfs de reviews met foto's en uitleg kunnen ook gewoon ingehuurde/gesponsorde personen zijn.. Bij sommige staat er ''Verified Buyer'', dus daarvan weet je in ieder geval zeker dat ze het gekocht hebben. Je bent dan alleen nog afhankelijk van de manier waarop ze hun review neerzetten en of het geen placebo effect is wat ze ervaren.

Uiteindelijk zitten er qua nuttige stoffen per scoop Beta Alanine, L-Citrulline Malate, creatine monohydraat en Caffeine als blend in, en dat in 5 gram per scoop. Dus je kan er van uit gaan dat je van 1 scoop weinig gaat merken, tenzij je die afzonderlijke producten nooit gebruikt. Beta-alanine wordt normaal 2x 2,5 gram per dag voor aangeraden dacht ik, creatine 3-5 gram per dag, Citrulline ook iets van 2x 2,5 gram per dag.
 
Bij bodybuilding.com kun je het ook goedkoper bestellen dan gemiddeld in Nederland (ongeveer €28,- inclusief verzendkosten).
Heb er echter geen ervaring mee, maar de ingredienten zijn vrij basic...
 
Back
Naar boven