AndroidHealthClinic

Iemand ook stretchmarks op zijn reet?

Bezoekers in dit topic

TeamSjonnie

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
25 jul 2009
Berichten
2.138
Waardering
184
Mijn vriendje vindt het wel sexy staan (no homo) en voel me als een soort vechter met littekens.

Iemand anders ook "last" van stretchmarks op zijn reet?
 
Helemaal vol

srs
 
op me piemol
 
Vind het niet echt mooi ofzo, liever gladde huid zonder strepen, maar als ik ze had so be it ;).
 
Ja beetje rond mijn anus vooral.

Maar srs, heb ze vooral rond mijn dijen en beetje bil maar dat kan ik verder niet zo goed zien. Tis niet dat er van die rode strepen zitten maar ik zie wel soort van plooien. Battlescars jongen ;)
 
Jep, en zeker in mijn liesstreek en in horizontale bilplooien.
Dikke brede paarse littekens van veel te squatten :)
 
Jup mijn benen en reet zitten vol, had van mij niet gehoeven, maar schaam me er verder niet voor.
 
wtf serieuze topics worden meestal in een mum van tijd getrollt en nutteloos gemaakt
Dit trolltopic wordt gewoon langzaam aan serieus ???
 
Wat een gay topic :/
 
nog nooit naar gekeken...

nope, wel nog een veeg stront van deze ochtend.
 
Heb het meer onderaan bij aansluiting met me benen. Daarboven is het lichtjes te zien.
 
hoekan je dat zien anatomisch gezien kan een man niet naar zijn eigen kont kijken dus ik weet niet hoe jullie dat weten...
 
hoekan je dat zien anatomisch gezien kan een man niet naar zijn eigen kont kijken dus ik weet niet hoe jullie dat weten...

Probeer je nu als een captain obvious domoor te gedragen om al die andere oprechtig oerdomme reacties goed te praten? :popcorn2:
 
wtf serieuze topics worden meestal in een mum van tijd getrollt en nutteloos gemaakt
Dit trolltopic wordt gewoon langzaam aan serieus ???

tis andersomdag \o/
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
hoekan je dat zien anatomisch gezien kan een man niet naar zijn eigen kont kijken dus ik weet niet hoe jullie dat weten...

draai je nek eens.

Lukt het nog niet kom ik wel eens helpen.
 
jaa, ook de enige plek waar ik ze heb dus vind het wel ok :)
 
Ik heb een tijdje vastgezeten. Maar er staat nu ingekerfd: Deze kont behoort aan Bubba toe.

Geen id hoe dat er zo op komt.
 
Back
Naar boven