XXL Nutrition

Iemand opmerkingen/ advies ?

Bezoekers in dit topic

Al meer dan 25 jaar één van mijn training/voedings coaches. Ric Drasin.

Het enige verschil tussen ons, dat hij iets meer trofeeën in de kast heeft staan, waaronder deelname Mr. Olympia.

Google ze...S.P.
 
Hamsteren. P.N...
image.jpeg
image.jpeg
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Al meer dan 25 jaar één van mijn training/voedings coaches. Ric Drasin.

Het enige verschil tussen ons, dat hij iets meer trofeeën in de kast heeft staan, waaronder deelname Mr. Olympia.

Google ze...S.P.

Ja en nu?
 
RAMONSTER post dan ook eens pics van hoe je eruit ziet ofzo.
Iedereen hier kan makkelijk beweren dat ze 120+kg wegen enzovoort.
Het komt hier echt over alsof je verhalen verzint.
 
RAMONSTER post dan ook eens pics van hoe je eruit ziet ofzo.
Iedereen hier kan makkelijk beweren dat ze 120+kg wegen enzovoort.
Het komt hier echt over alsof je verhalen verzint.

chrash en dan net als meer dan 80% van alle profielfoto's van het internet halen.

Effe fotoshoppen en het hoofd verwijderen of nog dommer erop laten zitten...

Heel sneu...

Ik hoef mezelf niet te bewijzen met foto's en vooral als ze met hun Fake foto's ook nog lopen te roepen, dat ik ook nog onzin uitkraam...dat zegt mijn al genoeg...koekoek.

Gewoon lekker als voor waar nemen wat er op internet geschreven wordt en vooral linkjes blijven plaatsen, dan kom je er wel...

Succes...P.N.
 
RAMONSTER als je niets te bewijzen hebt waarom zit je hier dan met je stats te stoefen en allemaal belangrijke namen te noemen enzo?
Jij hebt trouwens je profielfoto ook gewoon van internet gehaald :p
 
chrash en dan net als meer dan 80% van alle profielfoto's van het internet halen.

Effe fotoshoppen en het hoofd verwijderen of nog dommer erop laten zitten...

Heel sneu...

Ik hoef mezelf niet te bewijzen met foto's en vooral als ze met hun Fake foto's ook nog lopen te roepen, dat ik ook nog onzin uitkraam...dat zegt mijn al genoeg...koekoek.

Gewoon lekker als voor waar nemen wat er op internet geschreven wordt en vooral linkjes blijven plaatsen, dan kom je er wel...

Succes...P.N.
Oh ja goed excuus en je probeert jezelf wel te bewijzen als je zegt dat je dik 50 microgram zwaarder weegt dan iemand. :roflol:
 
Eiwitrijkarm... koekoek
 
marina1975

Heb even verschillende website's/apps geraadpleegd.
Mijn
Dagelijkse behoefte 3208 Caloriebehoefte.
Vetverlies/droog trainen 2606 Caloriebehoefte.

Dit is dan nog wel met 4 a 5x per week trainen.

Even wat aangevuld en/of veranderd.

Ik kom nu op 2601 kcal.
Waarvan 189Gr Eitwitten.
276gr Koolhydraten.
81gr Vetten.

Ook visolie tabletten gekocht. vitamine D3 en magnesium zink. *Alpha men gebruikte ik al *

Heb ik hiermee de minpunten aangepakt?
Of zou je nog meer veranderen?

Ik ben nog even aan het kijken naar een goed ander trainingsschema Push/pull/leggs of upper/lower.

 
marina1975

Heb even verschillende website's/apps geraadpleegd.
Mijn
Dagelijkse behoefte 3208 Caloriebehoefte.
Vetverlies/droog trainen 2606 Caloriebehoefte.

Dit is dan nog wel met 4 a 5x per week trainen.

Even wat aangevuld en/of veranderd.

Ik kom nu op 2601 kcal.
Waarvan 189Gr Eitwitten.
276gr Koolhydraten.
81gr Vetten.

Ook visolie tabletten gekocht. vitamine D3 en magnesium zink. *Alpha men gebruikte ik al *

Heb ik hiermee de minpunten aangepakt?
Of zou je nog meer veranderen?

Ik ben nog even aan het kijken naar een goed ander trainingsschema Push/pull/leggs of upper/lower.
Een verschil van 600 kcal is best fors. Maar het blijven berekeningen. Dus je zal het moeten ondervinden.
Qua macro's prima uit. Ik zou niet lager gaan in vetten in ieder geval. Je zit nu echt wel op een minimum. Dus hou dat een beetje in de gaten.

Probeer het een paar weken in combinatie met een goed schema en dan kijken wat het doet.
Weeg jezelf iig 1 x per week.
Maak een startfoto in dezelfde positie en plek en beste is ondergoed om mee te vergelijken. Dan zie je beter het verschil als je dat over een paar weken weer doet.
Meet je omtrekken eens per week. (voorbeeld: taille, buikomtrek, benen,armen etc.)
Indien mogelijk laat je vet% meten met een huidplooimeting.
Let ook met trainen op je kracht en je herstelvermogen.

Alles bij elkaar kan je dan met een paar weken je voortgang beter evalueren en vanaf daar weer aanpassingen doen.

Succes alvast!
 
Een verschil van 600 kcal is best fors. Maar het blijven berekeningen. Dus je zal het moeten ondervinden.
Qua macro's prima uit. Ik zou niet lager gaan in vetten in ieder geval. Je zit nu echt wel op een minimum. Dus hou dat een beetje in de gaten.

Probeer het een paar weken in combinatie met een goed schema en dan kijken wat het doet.
Weeg jezelf iig 1 x per week.
Maak een startfoto in dezelfde positie en plek en beste is ondergoed om mee te vergelijken. Dan zie je beter het verschil als je dat over een paar weken weer doet.
Meet je omtrekken eens per week. (voorbeeld: taille, buikomtrek, benen,armen etc.)
Indien mogelijk laat je vet% meten met een huidplooimeting.
Let ook met trainen op je kracht en je herstelvermogen.

Alles bij elkaar kan je dan met een paar weken je voortgang beter evalueren en vanaf daar weer aanpassingen doen.

Succes alvast!

Heel erg bedankt voor je hulp!
 
Back
Naar boven