Fitness Seller

iemand Quest van juni gelezen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Onslow

Gelsenkirchen
Elite Member
Challenge x5
15 jaar lid
Lid geworden
16 mrt 2005
Berichten
13.029
Waardering
7.138
Wat een crap staat erin. Het gaat over vet en op blz 25 staan er 3 foto's met de titel wie is het mooist, welke man heeft het mooiste figuur?

op foto 1 een bleke man met veel vet, net geen buikje. veel onverzorgde beharing op de borst.
op foto 2 een gebruind fitnessmodel, kan zo op de cover van mens health.
op foto 3 een bleek heel dun lichaam, geen beharing.

1 kreeg 13% , foto 2 9%en foto 3 77% :D
conclusie was dat vrouwen vooral op dun vallen en dat spierbundels kweken verspilling van tijd is.
Dit "onderzoek" geloof ik geen hol van, kijk eens en je lach je rot.
 
Weer zo een populistich artikel zodat de gewone man zich niet slecht zou voelen ;)
 
Nee niet gelezen. Post eens meer ervan......
 
ja de meeste vrouwen vinden klein btje gespierd vaak al teveel. niets nieuws
 
dus vrouwen vallen op lichamen van een 12jarige :p
 
Waar maak je je druk om, veel huppel k*tjes in de vijver weten zelf niet eens wat ze willen. Todat ze jou zien en je paal wordt opgevreten.
 
en wat dacht je van de combo: bleke, harige en gespierde man :eyebrow: Dan zit je altijd goed :banana:
 
Haha...tuurlijk....denk eens over 1 ding na..

Je hebt een ecto en een bber. De bber is lief en gevoelig (bestaat dat wel?) en de ecto is een bullebak...waar zou de vrouw voor gaan?

Je hebt een ecto en een bber. De bber is rijk en heeft een mooie cabrio en de ecto is een student, maar lief...waar zou de vrouw voor gaan?

Je hebt een ecto en een bber. De bber is een bullebak en rijk en de ecto is lief gevoelig, maar kan niet nken...waar zou de vrouw voor gaan?

Je hebt een ecto en een bber. De bber is breed en rijk en de ecto is lief maar niet rijk...waar zou de vrouw voor gaan?

Moet ik doorgaan?
 
Haha...tuurlijk....denk eens over 1 ding na..

Je hebt een ecto en een bodybuilder. De bodybuilder is lief en gevoelig (bestaat dat wel?) en de ecto is een bullebak...waar zou de vrouw voor gaan?

Je hebt een ecto en een bodybuilder. De bodybuilder is rijk en heeft een mooie cabrio en de ecto is een student, maar lief...waar zou de vrouw voor gaan?

Je hebt een ecto en een bodybuilder. De bodybuilder is een bullebak en rijk en de ecto is lief gevoelig, maar kan niet nken...waar zou de vrouw voor gaan?

Je hebt een ecto en een bodybuilder. De bodybuilder is breed en rijk en de ecto is lief maar niet rijk...waar zou de vrouw voor gaan?

Moet ik doorgaan?

yes please continue :coffeepc:
 
heb ik ook gelezen :p
niet gekocht uiteraard :p
ik ben een winkellezer :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven