Fitness Seller

iemand slechte ervaring met ass?

Bezoekers in dit topic

Moegainz

Novice
Lid geworden
14 apr 2014
Berichten
19
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
73kg
Vetpercentage
11%
hallo,

nou hoor ik allemaal goede verhalen en mooie prestaties maar zijn er ook mensen met slechte verhalen of sides?

ik wil test-e 500mg 1-10 gaan doen met 12-14 nolva

heeft er iemand een slechte ervaring hier mee gehad?
 
Sides: Acne, balletjes zo klein als kauwgomballen en slechte nachtrust voorderest ligt het er maar net hoe gevoelig je bent.
 
Ik zit momenteel in diezelfde cycle die jij omschreef, alleen dan nog met een kickstart van winny. Persoonlijk merk ik enkel voordelige effecten, ik word groter, sterker, in de gym is het telkens weer een feest. Er gebeurd niets met mijn ballen door de HCG die ernaast loopt, geen puisten, zou momenteel geen sides kunnen noemen waar ik last van heb.
 
Er zijn genoeg slechte verhalen over aas. Hangt er idd vanaf hoe goed je er mee om kunt gaan en of je gevoelig bent voor bepaalde sides. Jouw kuurvoorstel is prima om hier achter te komen.
 
ziekenhuisopname door leverfalen.
 
Heb ook test-e 500 gedaan alleen dan 12wk en eerste 4 weke dbol kick. Kreeg redelijk wat acne vooral op mijn rug en schouders, klein beetje haar groei op mijn rug, hier en daar straie gekregen. De bekende sides dus.

Ik zie dit allemaal niet als slechte ervaring trouwens, je weet van te voren dat het kan gebeuren en daarbij trekt het ook weer weg of groot en deels weg.
 
Boter geil, geen acne en ballen werken nog prima.

Echter wil ik elke dag minimaal twee maal klaarkomen!
Gains gaan heerlijk :D!
 
enkel een beetje extra haargroei op schouders en rug. Tijdens de kuur werd mijn lichaamshaar overal wat alnger (armen, benen, borst, baard,...). Al bij al niet zo erg :)
 
Zweten als shit, nooit tevreden over je fysiek, altijd 't gevoel dat iedereen groter is, nieuwe garderobe aan moeten schaffen, een behaarde gorilla geworden en laatst 't doucheputje moeten ontstoppen door haaruitval ( ****ing ranzig die zooi ).

Was het 't waard? Zeker weten.
 
Zweten als shit, nooit tevreden over je fysiek, altijd 't gevoel dat iedereen groter is, nieuwe garderobe aan moeten schaffen, een behaarde gorilla geworden en laatst 't doucheputje moeten ontstoppen door haaruitval ( ****ing ranzig die zooi ).

Was het 't waard? Zeker weten.

Dat was ik even vergeten, beharing zelf geen last van gehad!
 
Op 500mg test e p/w met 50mg proviron p/d een 100 tal puistjes op rug en schouders en meer beharing op rug,voeten en oren.Met een winny only kuurtje 50mg p/d tijdens het kuurtje m,n relatie op de klippen gelopen hier kan ik normaal met omgaan maar toen leek die winny wel met m,n kop te ****en heb 2 weken gehuild bijna non stop.
 
Op 500mg test e p/w met 50mg proviron p/d een 100 tal puistjes op rug en schouders en meer beharing op rug,voeten en oren.Met een winny only kuurtje 50mg p/d tijdens het kuurtje m,n relatie op de klippen gelopen hier kan ik normaal met omgaan maar toen leek die winny wel met m,n kop te ****en heb 2 weken gehuild bijna non stop.

zware depri dus dat is wel focktop ! gelukkig duurt het niet zo lang

---------- Toegevoegd om 19:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:27 ----------

ziekenhuisopname door leverfalen.

zou je hier wat meer over kunnen vertellen? en kan dit alleen met orals gebeuren?
 
men lul is zeker 10cm langer geworden
 
Zweten als shit, nooit tevreden over je fysiek, altijd 't gevoel dat iedereen groter is, nieuwe garderobe aan moeten schaffen, een behaarde gorilla geworden en laatst 't doucheputje moeten ontstoppen door haaruitval ( ****ing ranzig die zooi ).

Was het 't waard? Zeker weten.

dat heb ik nu ook zonder al dat haar en haaruitval :p

---------- Toegevoegd om 19:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:47 ----------

men lul is zeker 10cm langer geworden


korter bedoel je haha
 
Laatst bewerkt:
dat heb ik nu ook zonder al dat haar en haaruitval :p

---------- Toegevoegd om 19:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:47 ----------




korter bedoel je haha

Bereid je dan maar voor op een versneld proces.
 
Back
Naar boven