MuscleMeat

Iemand tips enof suggessties voor mijn betoog? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Juriaan

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
5.222
Waardering
0
Hey mensen,

Ik ga voor school mijn betoog maken, en mijn stelling word Legalisering van AAS, en ik zal deze stelling gaan verdedigen voor de klas :D. Hebben jullie missch nog tips of ideen? Ow ja en kunnen jullie mij helpen aan wat goede voor en tegen argumenten.

Thanx
 
Ga je ook een limiet van min. 25 jaar oud erop zetten of mag iedere tiener volges jou lekker prikken en slikken???
Ik ben eigenlijk voor de legalisering van prohormonen en legale aas als T-1 maar legalisering van echte chemische steroïden lijkt mij in geen geval een goed idee, dit moeten prescription drugs blijven imo.
 
Voordeel van legalisering zal wel zijn dat er geen of iig minder fake stuff zal zijn.
 
en het zwarte circuit verdwijnt.. wellicht boven de 21 te koop bij de apotheek?
 
In mijn ogen wil ik dat AAS gelegaliseerd worden en de leeftijdslimiet word 21 jaar en op recept bij de huisarts en eerst ingelicght worden voor verkrijfen van het recept. dit omdat je dan zelf volwassen bent, je eigen beslissingen kan nemen, het lichaam uit gegroeid is. Ik vind dat te veel jongeren ook al veel en te snel naar aas grijpen, ik denk dat als jij naar je huisarts gaat en met hem praat en ook de andere kant van AAS ziet. Dat de bijwerkingen snel zullen afschrikken. het is namelijk bij veel vooral jongeren in de gym van he ik heb aas gebruikt daar groei je super snel op zonder de andere kant van de AAS te weten

Iedereen in de gym kan aan AAS komen in de gym!
 
Laatst bewerkt:
1 ding, as zijn niet verboden. ze zijn alleen enkel op doktersvoorschrift te verkrijgen..
 
Enkele voor argumenten uit mijn betoog:

Men word beter ingelicht over de vele gevaren die AAS met zich mee brengen.
Men zal minder snel naar AAS grijpen.
Men kan altijd terecht bij een huisarts voor controle.
Illegale handel en smokkel van AAS zal afnemen/zwarte circuit verdwijnt
Goede begeleiding bij gebruik
Naar schatting gebruiken 40.000 Nederlanders doping in de sport.
Minder Fake op de markt
 
ik denk nt dat je leraar dit in dank zal afnemen. succes en verwacht serieuze tegenstand. wel knap dat je dit aandurft.
 
Als je weet in wat voor klas ik zit :D
 
En vergeet niet dat als we bij de apo's in ned kopen dat de verzekeringen, apo's en overheid allemaal een centje mee pikken.. dus de overheid en iedereen wordt er beter van..

en eventuele cellen die bewoont worden door smokkelaars en dealers komen vrij dus cellentekort wordt opgelost.!

En iedereen in de sport heeft een eigen keus waardoor valsspelen niet meer bestaat. want iedereen heeft gelijke kansen!
 
Ik zou ook eens uitzoeken waarom ze verboden zijn..... dan kan je dat gebruiken in je betoog....
 
Helemaal super ik ga ze verwerken
 
Maar diezelfde overheid en verzekeringen zullen d`r niet graag aan willen i.v.m. (veronderstelde?) gezondheidsrisico`s.
Krijge we ook te horen hoe je betoog is afgelopen?
 
ik houd jullie op de hoogte of ik de klas kan overtuigen van mijn betoog.
 
Originally posted by Juriaan
Hey mensen,

Ik ga voor school mijn betoog maken, en mijn stelling word Legalisering van AAS, en ik zal deze stelling gaan verdedigen voor de klas :D. Hebben jullie missch nog tips of ideen? Ow ja en kunnen jullie mij helpen aan wat goede voor en tegen argumenten.

Thanx

Het is volledig legaal om in België en Nederland steroïden te gebruiken.
 
Re: Re: Iemand tips enof suggessties voor mijn betoog?

Originally posted by Geoffke


Het is volledig legaal om in België en Nederland steroïden te gebruiken.

Is dat zo ?

Dus alleen de handel erin is verboden.
En als je nou in je auto rijd met wat ampulletjes en pillen je word aangehouden en vinden je shit. wat gaat er dan gebeuren?
 
Hangt ervan af hoeveel ze vinden, vinden ze 500 ampullen test. tja, kan je moeilijk zeggen voor eigen gebruik..

Heb jij 2-3 ampullen test. bij je dan zullen ze het hooguit innemen..

Het gebruik is niet verboden, echter de enige legale manier om ze te verkrijgen is op recept van een arts.. daar verdwijnt het het illegale circuit in..
 
Juriaan,

Leg eerst even uit of je AS wil legaliseren in de sport, of verder juridisch wil legaliseren, d.w.z. verkoop, bezit en gebruik ervan.
Het één kan niet zonder het ander, dus........Ik denk dat jouw stelling dan niet te verdedigen valt.

In de sport is het al helemaal niet te doen, want daarmee creëer je mogelijk monsters en bizarre sportbedrijving > zonder anabolen redt je dan de top niet meer. ( niet dat ik de illusie heb dat dat nu niet zo is, maar de doseringen kunnen nu gewoon niet te hoog vanwege de pakkans)

En juridisch gezien zijn er ook nog een groot aantal bezwaren.
Niet alleen in het Nederlandse recht, maar ook Europees gezien. Dit is ook een van de redenen dat Nederland de legalisering van drug niet rondkrijgt.

En dan zijn er nog een aantal praktische probleempjes.
Wie is er verantwoordlijk voor begeleiding of opleiding van gebruikers (dit is bij het roken en drinken bijvoorbeeld niet nodig), hoe regel je de distributie, wat is nog wel verzekerd en wat niet, wanneer mag een arts tot verstrekking overgaan, en zijn artsen wel de aangewezen personen om dit te doen.

Maar goed, ben benieuwd wat je ervan maakt.

Groeten,
Tsunami
 
Een belangrijk punt bij het legaliseren (ongeacht het middel) is het verdwijnen van de gevaarlijke nep producten die alles bevatten behalve wat je zoekt.

Voor je betoog is het denk ik belangrijk eens te bezinnen of het wel legalisatie is wat je bedoelt en niet veel eerder acceptatie. In principe zou een huisarts je die middelen zo kunnen voorschrijven en dan kan hij gelijk in de gaten houden of er geen nare bijwerkingen (gyno) ontstaan. Nou als iemand een arts kent die bereid is zo progressief te doen wil ik graag zijn patient worden.
 
Naar schatting van het Necedo gebruiken jaarlijks 40.000 sporters Anabolen Steroiden, wat natuurlijk niet niks is. Daarom wil ik de voordelen van de legalesering van Anabolen steroiden eens naar voren halen. Anabolen Steroiden worden vaak verkeerd gezien, ze worden gezien als kleine ''machishe'' pilletjes waarvan je spiergroei enorm van toeneemt. En vaak worden Anabolen Steroiden gebruikt zonder dat men echt weet wat de werking ervan is. Bij legalisering zal je eerst naar je huisarts moeten gaan voor een recept wat je natuurlijk niet zomaar meekrijgt. De huisarts zal eerst eens informatie geven enof wat meer vertellen over de werking, voor en nadelen van Anabolen Steroiden. Ik denk dat dit velen al zal afschrikken om te gaan gebruiken. Mocht men dan toch beslissen om te gaan gebruiken dan kan men altijd terecht bij een huisarts met eventuele problemen. Het grootste deel van de handel en smokkel in Anabolen Steroiden zal verdwijnen waardoor het ''Zwarte circuit'' enorm zal afnemen. Men kan altijd om goede begeleiding vragen tijdens gebruik. Momenteel zijn er erg veel Fake steroiden op de markt, meestal bevatten de producten maar een klein deel van de werkzamen stoffen. Bij legalisering kunnen de steroiden op recept bij apotheken afgehaald worden en zo pikken de de apotheek en de belasting er ook nog een centje op. Cellen die bewoont worden door dealers en handelaren komen vrij, zo word er ook meteen wat aan het cellen tekort gedaan.

P.s. ik wil AAS in de sport niet legaliseren! dus niet voor sporters die doping controle krijgen.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven