AndroidHealthClinic

Iemand tips enof suggessties voor mijn betoog? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik denk dat het toestaan van AAS in sport juist wel belangrijk is, mits daarnaast er ook plaats komt voor (strikt gecontroleerd) AAS vrije competitie. Het argument dat de gebruikers elkaar zouden opfokken om tot grotere hoeveelheden AAS te gaan bestaat toch al ondakns de verboden en is dus geen argument om het gebruik van AAS in de sport te verbieden.

P.S.: Waar jij (juriaan) het over hebt is geen legalisatie maar juist acceptatie ; artsen mogen allang AAS voorschrijven en in geval van bepaalde ziektes (oa gevorderde stadia van AIDS) doen ze dat ook.
 
Laatst bewerkt:
Ik wil dat het gelegaliseerd word voor recreatief gebruik, en voor bb ers. De ''grote'' jongens zijn toch niet naturell. Als je nu naar je dokter gaat zal hij je nimmer een recept voor een kuurtje test meegeven :D
 
Originally posted by soulreaver
Hangt ervan af hoeveel ze vinden, vinden ze 500 ampullen test. tja, kan je moeilijk zeggen voor eigen gebruik..




he spreek alleen voor jezelf he :D
 
Wie is jouw doctor ? !!!!!!
 
Originally posted by patrick




he spreek alleen voor jezelf he :D

500 / 4 = 125 gr. test, bij 1 gr. per week toch genoeg voor 125 weken en als je echt grootverbruiker bent en 3 gr. neemt ook nog voor een klein jaar..
 
Back
Naar boven