Fitness Seller

Iemand tips tegen nachtelijk eetbuien

Bezoekers in dit topic

Geen idee waarom ik wakker word eigenlijk. maar eenmaal ik wakker ben ga ik automatisch naar beneden, open ik de koelkast zoek ik wat zoet en vreten maar.

De volgende dag janken en spijt hebben.
Zorgen dat je goed slaapt. Neem geen stims na 14u en je kunt oa Ashwagandha proberen.

Zoveel calorieën :(.

Ik ben niet zo groot als jullie Nederlanders. En niet zo buf als velen van jullie. Als ik soms lees dat sommige met 3500 calorieën nog niet bijkomen, enorm jaloers.
Meeste mensen op dit forum kuren ook dus dat kan je niet vergelijken met een naturel atleet. Ik ben ook niet groot maar je aantal kcal 1700 is echt te weinig. Noten mix zou ik ook zonde vinden van mijn calorieën.

Wat ik al zei de honger zal je moeten accepteren en stukje mindset om niet te gaan lopen vreten. Zit echt in je hoofd.

Zorgen dat je goed slaapt. Neem geen stims na 14u en je kunt oa Ashwagandha proberen.
Gebruik finasteride. Las dat Ashwagandha je DHT levels verhoogt.. helaas pindakaas.

Zal een slot worden op me bek of op me koelkast.

Toch bedankt

Als ik je recente foto's zie, je aantal kcal en vetten per dag en je probleem, denk ik dat het tijd is voor jou om langzaamaan meer kcal te eten. Hoeft niet meteen met 500 kcal per dag erbij, maar bijvoorbeeld 100 kcal erbij, dat 2 weken aanhouden en resultaat bekijken.
Mocht je het bij dit idee al Spaans benauwd krijgen, zou het kunnen zijn dat je een eetprobleem hebt en zal hulp niet misplaatst zijn.

Als ik je recente foto's zie, je aantal kcal en vetten per dag en je probleem, denk ik dat het tijd is voor jou om langzaamaan meer kcal te eten. Hoeft niet meteen met 500 kcal per dag erbij, maar bijvoorbeeld 100 kcal erbij, dat 2 weken aanhouden en resultaat bekijken.
Mocht je het bij dit idee al Spaans benauwd krijgen, zou het kunnen zijn dat je een eetprobleem hebt en zal hulp niet misplaatst zijn.
Iedereen die zijn eten afweegt heeft al een eet stoornis 🤗🫣

• Haha
Waarderingen: Lion
Oke dan radicaal:

Je eet 1700 kcal?

Eet 1000 kcal overdag
Eet 700 kcal in de nacht tijdens je vreetbui

Bedank me later

Oke dan radicaal:

Je eet 1700 kcal?

Eet 1000 kcal overdag

Bedank me later

Think About It GIF by Identity

Sinds een goede week kamp vreetbuien en vroeg mij af of er mensen hier zijn die enig tips hebben.

ik heb nu al 2 weken lang dat ik enorme vreet buien (niet elke dag) heb en mijn honger gevoel niet kan stillen, waardoor ik mij de volgende dag schuldig voel en dan minimum 120 min cardio doe. Waardoor ik niet echt vooruit kom in mijn cut.

Dit kan ik wel ‘overwinnen’ is vooral mentaal denk ik.

Wat wel een probleem is: snachts word ik gewoon wakker en ga ik als een gek de koelkast in en eet ik gewoon als een losgelsagen.

De volgende dag word ik dan wakker met weer een schuldig gevoel en dan mag ik weer lekker extra cardio doen.

Iemand tips wat ik misschien kan eten of enig supplement die ik kan nemen om dit gevoel weg te krijgen? Is niet bepaald lekker voor mijn cut en ik wil dolgraag naar die 10%
Nouw, ik heb ze ook heel fel dus ik volg even mee.

Het ding is, ik wil ZEER ZEKER, beginnen met cleanbulken, vandaag liever dan morgen.

Alleen zoals je misschien al hebt kunnen zien dat ik niet heel droog sta. Het liefst begin ik op 10% en dan ga ik lekker cleanbulken tot ongeveer 15%

Ik wil toch minimum wel 6-7 maanden cleanbulken en zo hopelijk een ‘paar’ kwalitatief massa pakken. Als ik nu al ga bulken dan vrees ik ervoor dat ik te snel weer vet zal worden. Enig idee op hoeveel % ik zou staan?

Oke dan radicaal:

Je eet 1700 kcal?

Eet 1000 kcal overdag

Bedank me later
Fantastisch. Moet ik dan wel in de nacht tijdens mijn vreetbui myfitnesspall en een weegschaal bijhouden :p

Het ding is, ik wil ZEER ZEKER, beginnen met cleanbulken, vandaag liever dan morgen.

Alleen zoals je misschien al hebt kunnen zien dat ik niet heel droog sta. Het liefst begin ik op 10% en dan ga ik lekker cleanbulken tot ongeveer 15%

Ik wil toch minimum wel 6-7 maanden cleanbulken en zo hopelijk een ‘paar’ kwalitatief massa pakken. Als ik nu al ga bulken dan vrees ik ervoor dat ik te snel weer vet zal worden. Enig idee op hoeveel % ik zou staan?

Nja..aan je fotos te zien sta je echt droog zat. Je hoeft echt niet 5-10% te staan voordat je kan bulken, beter om dat juist niet te doen.
Ik zou gewoon bulken dus, niet alleen omdat je % al laag genoeg is voor nu, maar ook omdat je kcal heel laag is, je mentaal bulken nodig hebt en vanwege je nacht-eten ook.

Cleanbulken is mijn advies. Zolang je rustig aan opbouwt en lekker hard traint, zul je echt niet veel (of vrijwel geen) vet aankomen!

• Like
Geen idee wat je vetpercentage zal zijn, ben daar niet zo goed in haha, ik kan wel zien dat dit echt ECHT laag genoeg is om gewoon lekker te cleanbulken nu!

• Like
Nja..aan je fotos te zien sta je echt droog zat. Je hoeft echt niet 5-10% te staan voordat je kan bulken, beter om dat juist niet te doen.
Ik zou gewoon bulken dus, niet alleen omdat je % al laag genoeg is voor nu, maar ook omdat je kcal heel laag is, je mentaal bulken nodig hebt en vanwege je nacht-eten ook.

Cleanbulken is mijn advies. Zolang je rustig aan opbouwt en lekker hard traint, zul je echt niet veel (of vrijwel geen) vet aankomen!
Hmm, je laat mij nu toch wel twijfelen moet ik toegeven.

Merci trouwens voor alle hulp! Waardeer het!

Hmm.. ja maar wat? Enig idee wat lekkers en verzadigd is voor het slapen gaan?

bedankt voor de tips!

Ik ga zeer zeker vanaf vandaag eens mijn vetten verhogen, kijken wat het doet.

Ps: enig idee hoeveel % ik zou hebben op basis van mijn foto’s? Ik schat mezelf rond 14-15% maar ik las dat iemand schreef 11-12% wat is jouw mening hierover?

En klopt, ik was op een bepaald moment 5-6 maanden blijven vasthangen aan bepaald gewicht, in de spiegel veranderde er ook niks. Dus moest ik wel meer cardio doen en nog dieper in me calorien snijden. Helaas.

Ben niet groot, en ook niet zwaar dus kan ik helaas nog niet teveel eten.
Iemands vetpercentage schatten op basis van een foto is sowieso giswerk. Al meet je het met een tang dan kan het nog best afwijken. Ik zou mij daar vooral niet op doodstaren. Je staat er imo prima bij en zeker als de koek nu op lijkt (hehe) wat betreft cutten, dan zou ik gewoon beginnen met bouwen. De volgende keer als je weer gaat cutten heb je meer spiermassa en mogen de kcals ook weer wat hoger. ;)

Of je voegt nog wat vetten toe i.p.v. koolhydraten (sowieso doen) en zet nog even 2 weken door en stopt met pussy zijn en 's nachts te vreten. :D

Beide keuzes zijn goed en niet vekeerd.

Back
Naar boven