AndroidHealthClinic

Iemand verstand van Gitaar spelen hierzo?

Bezoekers in dit topic

Ok bedank mensen karmaa voor jullie allemaal :).

Ik had niet gedacht dar er nog zoveel mensen hier gitaar bespelen.
 
Ik vind die gewone lessen trouwens niks aan. bv E Minor of major chord. die klank vind ik geen drol aan. Ik wil gewoon bekende nummers spelen :) fingerpicking ziet er ook nog wel stoer uit vind ik. beter dan met een plektrum
 
Ik vind die gewone lessen trouwens niks aan. bv E Minor of major chord. die klank vind ik geen drol aan. Ik wil gewoon bekende nummers spelen :) fingerpicking ziet er ook nog wel stoer uit vind ik. beter dan met een plektrum

dan helemaal is het aan te raden om les te nemen. tenminste ik zou soms wel willen dat ik wat meer les had gehad. :D
Het stukje nothings else matters speel je idd zoals ramonovitsj ea hebben gepost

Als je tokkel werk echt leuk vind kan ik je Harry Sacksioni beslist aanraden!
 
Ik vind die gewone lessen trouwens niks aan. bv E Minor of major chord. die klank vind ik geen drol aan. Ik wil gewoon bekende nummers spelen :) fingerpicking ziet er ook nog wel stoer uit vind ik. beter dan met een plektrum

Mja, maar hoe wil je liedjes spelen als je de akkoorden niet kunt spelen?

Heb je trouwens al eens barré-akkoorden gespeeld? Die zitten ook wel in "nothing else matters". Daar ben je ook wel even zoet mee :D
 
Verkeerde aanpak bro!


Les is geen must, maar zeker wel een aanrader! Je kan je handen lelijk bezeren met het verkeerd bespelen van een gitaar. Ik weet zelf dat je met tabs en internet heel ver kunt komen, maar met een goede privé gitaarleraar zul je veel verder komen. Nothing Else Matters is niet een supermoeilijk stuk om te spelen, maar je handen moeten zeker wel wat gewend zijn kwa accorden (en dat heb je aan de lijve ondervonden ;) ).

Wou ik net zeggen, dit is nog een makkelijk nummer :D .
 
Vette shit, ik krijg ineens ook weer zin om gitaar te spelen (5 jaar gedaan)...
 
Back
Naar boven